Geon Grandtour — це легкий середньокубатурний мотоцикл подвійного призначення, «дорослий» туристичний ендуро, побудований навколо 400-кубового двигуна — відродженого силового агрегата Honda XR 400 — один з легендарних двигунів у сучасній інтерпретації.
Вседоріжник призначений як для розміреної їзди асфальтом, так і ґрунтівками та помірним бездоріжжям. Мотоцикл спроєктований відповідно до канонів класу.
Зручна та комфортна посадка: пряма спина, високі ручки керма, висока точка огляду. Ергономіка передбачає їзду «в стійці»: кермо розташоване досить високо, достатньо простору для колін, ступні ніг надійно фіксуються на підніжках.
Довгохідні підвіски з регулюваннями: масивні амортизатори спереду та потужний моноамортизатор ззаду в зв'язці з алюмінієвим маятником із прогресією ефективно ковтають усі дрібні дорожні нерівності та ізолюють пілота від середніх ям.
Легка вага мотоцикла подарує задоволення від слухняного керування байком і дасть змогу легше справлятися з бездоріжжям.
Штатне головне світло досить потужне і дасть змогу з упевненістю й далі подорож у темну пору доби.
Місткий бак на 16 літрів забезпечить збільшений запас ходу
І головне — надійний двигун із високим крутним моментом рівномірно розподіленим у всьому діапазоні.
Цей мотоцикл призначений як для далеких подорожей, так і для повсякденної експлуатації. Завдяки легкій вазі та високій маневровості, він дає змогу не почуватися «слоном у посудній» лавці в міському потоці. Загалом проявляє себе чудовим міським мотоциклом, якому до снаги та щоденна товщина всередині міського потоку, і поїздки на сотні, а то й тисячі кілометрів.
Низьке переднє крило — данина традиціям класу, але від цього не менш функціональна — забезпечує мотоциклу необхідний захист від бруду.
Завдяки великій базі апарата, місця для пасажира та кофрів вистачає з запасом. Також розмір гарантує повагу власників авто: мотоцикл має досить габаритний та солідний вигляд.
Початок проекту Geon Grantour 400 було закладено ще 2009 року. 2011 року колектив «Geon Engineering» взяв участь у процесі розвитку продукту і, починаючи з 2012 року, почалася активна фаза співпраці в доведенні мотоцикла до стадії виробництва, включно з першими дорожніми тестами.
Уже наприкінці 2013 року підрозділи «Geon Engineering» розвернули етап дорожніх випробувань на території України. На цей момент отримана перша серійна партія мотоциклів для українських покупців. 2014 року у світ виходить перша пілотна партія мотоциклів, вироблених після серії дорожніх випробувань.
У версії 2015 року зроблено низку модернізацій і доопрацювань. Ключовий апгрейд серійних мотоциклів — це система живлення й електроніка: карбюраторна система середньої ефективності поступилася місцем технологічному інжектору під керуванням ECU. Було прийняте рішення відмовитися від оливних радіаторів. Завдяки такому рішенню було знижено вагу, а також без істотної втрати об'єму оливи в системі була підвищена швидкість циркуляції оливи, що внаслідок чого не позначилося на температурному режимі системи мастила. До речі, радіатори не зникли зовсім, а перейшли в розряд опцій — їх можна замовити.
На зміну пластиковому паливному баку кутової форми був встановлений сталевий бак обтічної форми. Деякі поправки були внесені в роботу підвіски.
Модель 2016 року стане наступником минулої версії з усіма впроваденими доробками та модернізаціями, включно з ключовими апгрейди. А також оновлена версія отримала в обладнанні дуже корисні фічі: захисна решітка фари, захист двигуна, зварена з труб, центральна підніжка. Головні бонус — все це надається в подарунок, у базовій комплектації кожного мотоцикла.
І традиційно відбулося оновлення дизайну — мотоцикл отримав виразніший і незабутній екстер'єр.
Колірні рішення містять три варіанти: чорний, сірий і жовтогарячий.
Щодо ціни, то 2016-2017 вона стала ще доступнішою, попри солідніше обладнання базової комплектації.
Технічні характеристики Geon Grandtour 400
Тип двигуна |
1 цил., 4-клап., з балансом. валом, SOHC |
Довжина: |
2205мм |
Ширина |
810 мм |
Висота |
1350 мм |
Висота за сидінням |
890мм |
Колісна база |
1460 мм |
Вага |
162кг |
Максимальне навантаження |
160 кг |
Максимальна швидкість |
≥135км/год |
Об'єм паливного бака |
16 л |
Гальмівна система, пер./задн. |
диск / диск |
КПП/головне передавання |
5-ступ. хутро./ланцюг |
Система живлення |
інжектор |
Система пуску |
електро-, кік-стартер |
Система запалювання |
ECU |
Діаметр * Ход поршня |
85.0×70.0 мм |
Ступінь стиснення |
8.8:1 |
Максимальна потужність |
28 л.с / 7000об./хв |
Максимальний крут.момент |
30 Н.м. / 5500об/мин |
Об'єм двигуна |
397 куб.см. |
Дорожній просвіт |
260 мм |
Пер. покришка |
90\90-21 |
Задн. покришка |
130\80-18 |
Рама |
трубчаста сталева |
Передня підвіска |
телескопічна вилка, діаметр 43 мм, хід 210 мм |
Задня підвіска |
маятникова, моноамортизатор |
Основні атрибути | |
---|---|
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Тип | Мотоцикл |
Кількість циліндрів | 1 |
Клас | Новий |
Клас мотоцикла | Кросовий |