Після очікуваного успіху моделі X-ride в минулому дебютному сезоні 2015 року модель піддалася деяким модернізаціям і отримала комплектацію «ендуро» — з повним комплектом світлотехніки та електростартером.
Повний асортимент X-ride в новому сезоні містить 3 комплектації:
- Geon X-ride 150 Cross PRO
- Geon X-ride 125 Enduro PRO
- Geon X-ride 125 Enduro Sport
Топова версія X-ride 150 з найпотужнішим двигуном оливного охолодження в лінійці, як і раніше, доступна тільки в кросовій комплектації, з колісною формулою 17/14 і повністю регульованими підвісками.
«Гражданський» версії моделі (ендуро) пропонуються з двигуном об'ємом 125 куб.см. По суті, ці версіїтіснили X-pit 125, водночас зберігши ціновий рівень завдяки уніфікації виробництва й оптимізації комплектацій.
Ключовими відмінностями між версіями PRO і Sport є підвіски: регульовані та нерегульовані, колісні диски: алюмінієві та сталеві.
До інновацій нового покоління можна віднести такі елементи, як полегшена (алюмінієва) прогресія й ексклюзивні позашляхові покришки Gekkon. Ці новинки були розроблені фахівцями Geon Engineering спеціально для моделі X-ride.
Була вдосконалена конструкція рами, плюс підрамник і усунута дрібні недочітки в розміщенні кріпильних елементів. Ведуча зірка відтепер встановлюється за аналогією з дорослими моделями — за допомогою конічних прецизійних (підвищеної точності) болтів. Також було пропрацьовано багато дрібниць: кріплення пластику, покращені ручки, поліпшене заднє гальмівне циліндр, алюмінієва кришка бензобака, відкориговане положення акумулятора, покращене укладання електропроводини, оновлені важелі зчеплення та переднього гальма та інше.
Звичайно, був оновлений і дизайн — цього року в спортивній стилістиці фірмових кольорів.
Як і раніше, пітбайки обладнуються тайванськими безсальниковими ланцюгами з тефлоновим покриттям, і акумуляторами Dynavolt (ендуро). Опціонально пропонуються захисту рук з алюмінієвим каркасом. А також опціонально доступні комплекти мотрадних коліс із дорожніми покришками та перегоновими сликами.
Двигун/трансмісія |
|
Тип двигуна |
1 циліндр, 4T, 2 клапани, повітряне охолодження |
Робочий об'єм (см3) |
125 |
Макс. потужність (л.с./при об./хв) |
9 / 7500 |
Макс. крутний момент (Нм/при об/хв) |
н/д |
Система живлення |
карбюратор |
Система запалювання |
CDI |
Система пуску |
кікстартер, електростартер |
КПП/головне передавання |
4-ступеневий механічний/ланцюг 428 |
Шасі |
|
Рама |
сталева трубчаста, типу "птяча карта" |
Передня підвіска |
телескопічна вилка 770 мм перевернутого типу (хід 150 мм) |
Задня підвіска |
моноамортизатор 375 мм алюмінієва прогресія (хід 100 мм) |
Тормоза, передний/задний |
диск 220 мм/диск 190 мм |
Шини, передня/задня |
70/100-17lag 90/100-14 Gekkon от Geon-Motosport |
Загальні дані |
|
Кут нахилу вилки |
26 |
Винос вилки |
26 мм |
Дорожній просвіт |
335 мм |
ДхШхВ (мм) |
1800*750*1120 |
Колісна база (мм) |
1260 |
Висота за сидінням (мм) |
825 |
Дорожній просвіт (мм) |
350 |
Суха вага (кг) |
73 |
Корисне навантаження (кг) |
75 |
Паливний бак (л) |
4 |
Основні атрибути | |
---|---|
Об'єм паливного бака | 4 л |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Кількість циліндрів | 1 |
Клас мотоцикла | Спортбайк |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Стан | Новий |