Модель LIFAN 150-2E — це простий, дуже недорогий дорожній мотоцикл, наділений всіма необхідними якостями та властивостями. Простота цієї моделі полягає в тому, що вона містить тільки стандартизовані, відпрацьовані технології без особливих технічних нововведень. Це зроблено навмисно, з тим, що наділити мотоцикл максимумом необхідних якостей і водночас залишити вартість у доступному ціновому сегменті.
З 2018 року Lifan 2Е комплектується електронною панеллю приладів.
Якщо «погукати», можна переконатися в тому, що ця продукція дійсно якісно відрізняється від багатьох аналогічних електричних елементів у кращий бік. У стандартному виготовленні приладової панелі є одометр, тахометр, спідометр і індикатор рівня палива в баку. Важливою відмінністю нової прилади є те, що в конструкції використані так звані "піксельні світлодіоди". Особливість їх у тому, що яскравість світіння кожного з них має спрямованість, яка забезпечує рівномірність світіння і високу інтенсивність. У чому сенс, скажіть Ви? А в тому, що і в сутінку, і за яскравого сонця й у темряві ефективність світіння залишається високонтристою й легко зчитується. Це не старі РК-панелі, які часто в сонячну погоду вимагають "відмазування" для читання показань. Ми вирішили публікувати звичайні живі фото, на яких усе й так зрозуміло.
Друга фішка в тому, що два ключові параметри швидкість і обрана передача - істотно збільшені в розмірах. Погодьтеся, що набагато краще видно і швидкість і активне в цей момент передавання Не потрібно концентруватися на маленькому віконці, стандартному для багатьох інших моделей. Причому позиція "Нейтраль" зображається на рівень нижчим і за ввімкненого будь-якого передавання не відбивається — точно не заплутаєтеся. Впевнені, що це оцінять і ті, у кого зір ослаблений, і ті, хто просто має "досвід спілкування" зі стандартними приладами мотоциклів.
Збільшена за шириною багажна платформа — це важливо, тому що колишня була вузькою і до неї було не зовсім зручно кріпити стандартний кофр, оскільки виліт кріпильних елементів був найчастіше більшою за основу багажника — коротшим було власникам "кологозити" трохи. Зараз цього не буде. А другий момент полягає в тому, що сам багажник покритий пластифікатором. Це спеціальне гумове на дотик покриття. Воно не слизьке, воно не дряпається, не блякне на сонці, не втрачає колір, не іржавіє і водночас м'яке на дотик. Звісно, всередині багажника металева основа, але сама платформа позбавлена гострих кутів. Це позбавить багатьох від маленького, але неприємного травматизму — Годиться про гострий кут колишнього багажника пензлем або стегон було задоволенням сумнівним.
Гофровані чохли захисту пера передньої вилки: бруду та пилу на наших дорогах із надлишком, а довговічність пильовиків і сальників вилки це доповнення допоможе продовжити.
У всьому іншому мотоцикл залишився без істотних змін. У конструкції використана низка перевірених рішень від старшої моделі LIFAN KP150: ідентичні деякі елементи рами, електрична частина, проте стилістика та технічна оснастка інша. Lifan 150-2E обладнаний двигуном об'ємом 149 см3 і потужністю 11 кінських сил, який. Додатково обладнаний внутрішнім балансувальним валом для гасіння вібраційних навантажень.
У системі живлення мотоцикла застосований карбюратор поліпшеної серії зі зміненим калібруванням жиклерів, але з мінімальним набором регулювань — спеціально для того, щоб раптом і з'явиться потреба відрегулювати параметри, власник зміг зробити це самостійно — погодьтеся, це й швидше та дешевше, ніж звертатися до фахівців.
Основною метою такої зміни було прагнення досягти оптимальних тягових характеристик за менших обертів двигуна й одночасно знизити витрату палива.Для більшої зручності «важівок підсмоктування» винесений на кермо та інтегрований у блок керування з лівою боку — завдяки цьому зникає потреба тягнутися вниз до карбюратора.
Мотоцикл обладнаний п'ятиступеневою механічною трансмісією, яка вирізняється підбором передавальних чисел, спрямованим на правильний розподіл тяги у всьому робочому діапазоні обертів мотора. Сам агрегат забарвлений у комбінацію з темно-графітової жароміцної матової емалі, яка не тільки акуратно та гармонійно виглядає, але й набагато менше дряпається, а також зберігає стійкість до атмосферного впливу навіть після багаторазових циклів нагрівання-опускання.
Як приводний елемент використовується 428 ланцюги такого відомого виробника, як «CHOHO-chain». В Україні цей бренд уже зарекомендував себе, проте широкого поширення він поки що не так отримав: так уже було, що українські споживачі або набувають найдешевших ланцюгів на ринку «без роду та племені», або ж навпаки переплавляють за продукцію розкручених брендів типу «DID» або «KMC». Якщо Вам не сумно віддати за ланцюг $35-$40, проте якщо Ви вирізняєтеся раціоналізмом, то напевно оціните продукцію CHOHO, що виділяється досить високим рівнем якості й адекватною вартістю. До речі, ці ланцюги застосовуються в первинній комплектації не тільки LIFAN, а й моделей Shineray (Шинерей), Geon (Геон) і Viper (Вайпер). Тож 428 ланцюги CHOHO на моделі Ліфан 150-2E — це ще один аргумент на користь якості виконання. До того ж на цій моделі збережена можливість запуску двигуна за допомогою лапки кікстартера — у наших польових умовах це безперечно корисне рішення.
Торцеві частини ручок керма забезпечені пофарбованими металевими набалдашниками — інші виробники мотоциклів такої вартості на них заощаджують, але використання пластикових заглушок не практично та не безпечне під час контактів із перешкодами, та й 150-2E стоїть із такими моделями в одному ряду тільки за ціною, за якістю виготовлення цей Ліфан на кілька ступенів вищий за всіх конкурентів.
Педаль заднього гальма виготовлена як опорний майданчик, на якому ступня легко розташовується навіть у грубому взутті. Майданчики для ніг навмисно зроблені масивними та складаними — це оцінять ті, хто часто переміщається пересіченою місцевістю. У разі небажаного контакту не відірватися й не зламається.
Світлотехніка, традиційно для Lifan, виготовлена на дуже гідному якісному рівні. Можливо, зовнішній вигляд фари може здатися комусь недостатньо стильним, проте варто лише спробувати порівняти, як світить ця фара, порівнюючи з іншими доріжками такої вартості, як питання відпадають. Блискуча площа відбивача набагато краще формує правильний світловий пучок, а збільшена площина рефлектора належним чином його розсіює. Дуже гарно та дорого виглядає розміщення габаритного світла в нижньому секторі фари — розсіювач виготовлений у формі кутового сегмента. А якісним доповненням є два світлодіоди підсвітки номера, інтегровані в задній ліхтар.
Вказівники повороту та спереду та ззаду в однакові — це означає, що вони не тільки мають гармонійний вигляд, але й повністю взаємозамінні. Яскравість світіння ламп «поворотників» більш ніж достатня.
Бак мотоцикла вміщує 13 літрів палива, включно з 2 літрами резерву, тобто на одному баку Ви зможете проїхати п'ять сотень кілометрів і ще дотягнути до заправки.
Практичним рішенням є й те, що бічні накладки в зоні колін виготовлені з матованого пластику темно- сірого кольору. Вони, до речі, однакові на всіх варіантах незалежно від кольору моделі. Оскільки це місце майже постійно контактує з внутрішньою частиною ноги, лакована пофарбована поверхня згодом затерлася б і втратила зовнішній вигляд. У цьому варіанті виготовлення це виключено — і зовнішній вигляд гідний і, знову ж, практичність на висоті.
Вільний простір під сидінням позбавлений дротів і контактних фішок — вони надійно захищені під бічними накладками, завдяки чому мотоцикл можна мити, не побоюючись залити роз'єми. Потішить так само звільнення у відсікне місце можна використовувати на свій розсуд. Місця звичайно не дуже, багато, але воно є — уявіть, що це «бардачок» Вашого мотоцикла:)
Сама форма сидіння дасть змогу зручно розміститися двом дорослим пасажирам.
У процесі рестайлінгу моделі були внесені зміни в конструкцію задньої підвіски. Відтепер на модель встановлюються амортизатори перевернутого типу зі змінним кроком витка пружини та компенсаційною пневмокамерою. Це однозначно поліпшило характеристики демпфування під час їзди поодинці й одночасно зберегло енергоємність задньої підвіски за солідного навантаження.
Під стати підвіскою та шини — тепер мотоцикл комплектується задньою покришкою з розмірністю 100/90 — 18 з універсальним малюнком протектора.
Загалом, попри умовну бюджетність моделі, Lifan 150-2E відрізняється від багатьох у кращий бік не тільки розширеним функціоналом замість економпакету, але й збалансованим співвідношенням ціна-якість, що власне робить його одним із найбільш цікавих пропонувань у сегменті недорогих 150-до.
Насамкінець підкреслимо, здавалося б непомітну, але насправді значок деталь: На Ліфан 150-2E встановлені дзеркала заднього огляду в нижній торцевій площині яких є отвори для виходу конденсату, що збирається, у внутрішньому просторі (спущення 2-4 року не буде відшаровування внутрішнього нанесення та дзеркало не доведеться міняти). Може це й дрібниця, скаже деякі, але водночас нехай перетворять свої погляди на аналогічну техніку та їхній дзеркала. Відмінність будуть, причому не на користь останніх. Це дрібні деталі, які складаються в загальну картину, що дає уявлення про те, що якщо виробник приділяє увагу таким дрібницям, багато серйозніших технічних питань уже розв'язані з не менш пристойним ставленням і до розроблення і до технічному виготовленню.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Lifan |
Країна виробник | Китай |
Максимальна швидкість | 104 км/год |
Об'єм паливного бака | 13 л |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Головна передача | Ланцюгова |
Кількість циліндрів | 1 |
Марка | Lifan |
Клас мотоцикла | Класик |
Потужність двигуна | 12 к. с. |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Вага | 139 кг |
Витрата палива | 2.6 |
Об'єм двигуна | 149 куб. см |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Колір | Червоний |
Стан | Новий |
Сумісність з маркою | Lifan |
Габаритні розміри | |
Висота | 1080 мм |
Ширина | 760 мм |
Довжина | 2060 мм |