Продавець "Мотосалон Кобра" Магазин мототехники розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
322 відгуків
Магазин мототехники и запасных частей «Мотосалон Кобра»
Контакти
"Мотосалон Кобра" Магазин мототехникиЕвгений
УкраїнаХарківська областьХарківавторынок "Барабашова" ул. 50 лет ВЛКСМ 182
+380669380000
+380971080676
Мапа

Уважаемые клиенты, дорогие наши друзья! В этот Новый год хочется от всей души поблагодарить вас за внимание к нам, интерес к тому, что мы делаем и, конечно, за вашу любовь к мотоциклам)! Поздравляю вас с этим волшебным праздником и желаю вам процветания в делах, благополучия в личной мото-жизни, побольше интересных, красивых покатушек и сил в ожидании сезона 2020)! Выставочный зал с мототехникой работает в дежурном режиме. Звоните, с удовольствием предложим Вам мотоцикл. В наличии более 50 моделей. ОТДЕЛ ПРОДАЖ МОТОЦИКЛОВ по т. 0967138900, 0669380000, 0971080676.

Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+380669380000
+380971080676
Мотоцикл Shineray XY250GY-6C Enduro Зелений, фото 1
впередназад
Мотоцикл Shineray XY250GY-6C Enduro Зелений, фото 2Мотоцикл Shineray XY250GY-6C Enduro Зелений, фото 3Мотоцикл Shineray XY250GY-6C Enduro Зелений, фото 4Мотоцикл Shineray XY250GY-6C Enduro Зелений, фото 5Мотоцикл Shineray XY250GY-6C Enduro Зелений, фото 6

Мотоцикл Shineray XY250GY-6C Enduro Зелений

43 407 грн.

  • В наявності
Мотоцикл Shineray XY250GY-6C Enduro Зелений
Мотоцикл Shineray XY250GY-6C Enduro ЗеленийВ наявності
43 407 грн.
Купити
+380669380000
  • +380971080676
Купити
+380669380000
  • +380971080676
  • Графік роботи
  • Адреса та контакти
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

В описі оновлень моделі XY250GY-6C ми відійдемо від надмірної деталізації. Робимо так, бо, мотоцикл вже багатьом з Вас добре відомий. У ньому було багато хорошого, але були й недоліки. Багато власників інформували нас про них, деякі пропонували цікаві і розумні варіанти рішень, інші просто кричали «хреново!». Протягом 1,5 років ми ретельно збирали всі ці дані, відгуки, нарікання, слухали і чули про очікуванні змін і готували технічне завдання щодо змін для Виробника.
І ось в моделі 2020 року ми можемо представити результат. Ми позначимо його тільки змістовними пунктам, та відобразимо часткове фотографічне відображення зроблених технічних удосконалень.
1. Двигун. Тепер на моделі встановлений мотор серії VJP 172FMM, із збільшеною поршневої групою і потужністю 19,8 кінських сил. Його справжній обсяг збільшився до чесних 249 см3. Не 230, як було раніше, не 223 як у багатьох моделей конкурентів, які «випадково забувають це кокретизировать». Двигун в стандарті обзавівся масляним фільтром паперового типу. Ревізії піддалися і шестерні в КПП, також встановлені інші демпферні пружини корзини зчеплення. Ті що використовуються зараз, зведуть до мінімуму опір при перемиканні і підвищать инфоромативность при активації тієї чи іншої передачі;
2. У симбіозі з мотором працює і новий карбюратор DENI з вакуумним клапаном, який ефективніше снабажает паливо-повітряною сумішшю двигун на високих обертах;

3. Нам вдалося повністю змінити характеристики задній пружинно-амортизаторной стійки. Виробником нового амортизатора тепер є компанія Yuan Shock Absorber Co.,Ltd. Цей виробник постачає своєю продукцією дуже багатьох виробників мото, квадро і скутерів, які входять в першу десятку китайських брендів: CFMoto, Suzuki, Wuyang-Honda, Lifan, Loncin, Zongshen, Keeway, Kymco.
Ключові зміни:
– зменшилася кількість витків і змінилася навивка пружини. Сама пружина із сталевого прокату з іншим розрахунковим коефіцієнтом пружної деформації (для довідки: пружна деформація - це деформація, що зникає після припинення дії на тіло зовнішніх сил. При цьому елемент приймає початкові розміри і форму).
- Колба амортизатора має велику за обсягом внутрішню порожнину . Збільшена кількість масла та інше переріз перепускного клапана поліпшило характеристики демпфірування;
- Збільшена по довжині нарізка різьблення на корпусі надає можливість "розпускання" пружини або навпаки вихідного більш "жорсткого" підпору - тобто діапазон регулювання збільшився
Задня підвіска позбулася тих недоліків, які були раніше і набагато приємніше відпрацьовує нерівності. При цьому вона позбавлена надмірної м'якості і "не упускає мотоцикл на кістки" при завантаженні другого номера.
4. На всіх важелях прогресії і на поперечці рами, всередині якої проходить вісь маятника, додані прес-маслянки. Цей захід дозволить істотно спростити поповнення мастилом підшипників без повного розбирання частин підвіски.
5. Конструкція заднього гальмівного циліндра цілком інша. Ми відмовилися від приєднання виносного бачка. Тепер ця деталь поєднує в собі і механізм і резервуар для гальмівної рідини. Плюси очевидні: гігроскопічність гальмівної рідини (здатність накопичувати вологу з атмосфери) нікуди не поділася, але герметичність гальмівного циліндра дозволить продовжити її властивості на більш тривалий період (раніше обсяг рідини в пластиковому бачку активніше поглинав вологу), до того ж загальний об'єм системи зменшився в два рази.

6. Задній гальмівний супорт і циліндр тепер з'єднує армована гальмівна магістраль. З прежнbv гумовим шлангом бували випадки, коли він перетирался або расслаивался в місцях вигинів. Зараз цей момент виключений як можлива проблема.

7. На задньому важелі в місці переходу ланцюга на зірку з'явився обмежувач або по-простому «уловлювач ланцюга». Корпус деталі виконаний з алюмінію, внутрішня частина з поліефірного пластику. Думаємо, що більшість з Вас знає, чим корисний цей елемент, тому переходимо до наступного пункту.
8. Ми неодноразово чули думки про пропадающих контактів у з'єднаннях, згорілих реле заряду із-за окислення контактів, перегрітих ламп з-за поганого контакту з підвідними проводами. Тому в моделі XY250GY-6C 2020 модельного року змінено головний шлейф в проводці – він упакований в термостійкий діелектричний кембрик, а також всі основні контактні елементи з'єднуються новим типом герметичних електрораз'емов, іменованих PIN-TO-PIN. Ці елементи покликані забезпечити належну надійність всіх ключових сполук. Кожен з них з герметизуючою прокладкою і щільною контактної фіксацією. Якщо згодом власник буде використовувати спеціальний спрей для контактів (він не стоїть космічних грошей), він взагалі виключить появу навіть самих незначних проблем в электросоединениях.
9. У самій фарі відтепер "оселилася" LED-лампа. Налаштування світла і підбір лампи вироблялися фахівцями Shineray з урахуванням форми розсіювача всередині фари для формування правильної спрямованості світлового пучка. Таким чином ефект від яскравості буде значно краще колишньої звичайної лампи з ниткою розжарення при меншому споживанні.
10. Покажчики повороту також замінені більш якісним виробом. Яскравість світіння нового елемента значно вище, ніж у тих, які були раніше. Значущим плюсом є більш еластична кріпильна вісь – новий поворотник може витримати великі кути вигину без шкоди для власної цілісності.

11. Не обійшли увагою і ми два дуже важливих елемента. Колісні диски (ободи) тепер виконані з алюмінієвого сплаву. Вони легше й не менш міцні. А шини на версії Shineray 6С Крос повністю інші. Виробник нової моделі покришок - KENDA. Розміри: задняя110/90-18, передня 80/100-21. Протектор має розвинені бічні частини для кращого зчеплення з пухкими поверхнями, а посилена боковина забезпечена захисними буртиком, який виступає за край обода для часткового оберігання від можливих подряпин, ударів по дотичній.
12. Рама мотоцикла не зазнала змін, проте тепер перед фарбуванням вона проходить катафорезну обробку в спеціальній ванні. В якості зовнішнього покриття тепер застосовується емаль з додаванням пластифікатора. Покриття такою фарбою більш стійке до дрібних сколів та подряпин. Подивимося як проявить себе в експлуатації. А візуально ця фарба відрізняється вираженим глянцевим відблиском.

13. Ще одним корисним зміною стало використання всіх гвинтів і болтів більш високої якості і підвищеної міцності. Абсолютна більшість кріпильних з'єднань на моделі 2020 року має маркування 8.8 (межа міцності 830 МПа). А кілька вузлів одним з яких є кріплення двигуна має болти На версіях 2019 року теж були такі болти, однак їх кількість була набагато менше. А зараз навіть найменші, які кріплять пластикові елементи тільки такі.
13. Гріпси на кермі також змінилися. Ті що зараз, м'якше і позбавлені многисленных кутових ламелей (як на модифікаціях раніше) які з плином часу забивалася бруд і пил і губився зовнішній вигляд. А ще нові вони виконані з полівінілового ефіру, а не з резинопластика. Це матеріал характеризується високою стійкістю до ультрафіолетового випромінювання, «байдужість» до води і агресивних середовищ.
У торцевих краях керма вже передбачено отвір з різьбою для монтажу різних варіантів захисту рук.
14. А ще в якості вихідної батареї ми стали використовувати акумулятор фірми LEOCH. D минулому році ми опробировали дані батареї на іншій моделі мотоцикла Shineray. Згодом переконалися в тому, що це гарний виріб, тому тепер воно в первинній комплектації Shineray XY250GY-6C.
В стандартній комплектації, як і раніше присутній USB-роз'ємом, який розташований на кермі. От тільки ми значно змінили даний аксесуар. Багато пристрою в аналогічному форм-факторі на багатьох моделях мотоциклів видають на гора аж цілих 0,6-0,8 Ампера. Колишні наші варіанти на жаль, були такими ж. Це означало, що функціональність даного зарядного пристрою насправді була ніякої. Телефони та інші гаджети не заряджалися, а розряджалися від імпульсної слабкострумової підживлення. Нинішній прилад має конденсатор для генерації збільшеної сили струму величиною в 1,8-2 Ампера. Сподіваємося, що цю функцію оцінять ті, хто вже стикався з проблемою раніше.
Звичайно ж залишилася і металева платформа багажника.

Характеристики
Основні атрибути
Виробник  Shineray
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
КласНовий
Об'єм двигуна  249 куб. см
Об'єм паливного бака15 л
Витрата палива  3.1
Колір Зелений
Система запускуЕлектростартер і механічний стартер
Система вприскування паливаКарбюратор 
Кількість циліндрів  1
Максимальна швидкість115 км/год
Вага134 кг
Охолодження двигунаПовітряне 
Клас мотоциклаЕндуро 
Потужність двигуна  19.8 л. с.
Головна передачаЛанцюгова 
Розташування циліндрівПослідовне
Тактность двигуна  Чотиритактний
Габаритні розміри
Довжина2050 мм
Ширина860 мм
Висота860 мм
Інформація для замовлення
  • Ціна: 43 407 грн.