Раді представити до вашої уваги оновлену, рестайлінгову версію мотоцикла Shineray Z1 250, яка вже в продажу з квітня 2018 року.
Щоб сформувати правильне розуміння того, що вкладено в сенс слова "ретайлінг" ми розклали інформацію про зміни моделі в докладних пунктах і кількох світлинах:
1. Змінювалася форма та конфігурація бічного обтікача: на новій версії Shineray Z1 він кріпиться до рами в інших точках. Це дало змогу зменшити скрип, з'єднаних елементів, і жорсткіше зафіксувати деталь. Водночас покращилася якість виготовлення пластику — він м'якший і більш податливий, що зумовить більшу стійкість до невеликих пошкоджень або деформацій. На фотографії нижче Ви зможете побачити змінені місця кріплень пластикових панелей, позначені жовтогарячими зірочками (на першому фото — оновлена модель, а нижче — попередня версія).
2. Змінена фара. Вона має один збільшений за площею відбивач, який формує об'ємніший світловий пучок із правильною світло-теневою кордоном. Попередній варіант із "здвоєних очей" на жаль виявився більшим оригінальним, ніж ефективним.
3. Змінений профіль бака та його форма. Він став зручнішим із погляду посадки пілота. Зараз точка сполучення із сідлом трохи зрушить вперед і має приплив сидіння. Щоб не бентежити вас інтимними подробицями, скажімо лише, що особливо важливому місцю на тілі пілота має бути кілька м'якше та зручніше розміщуватися, особливо у разі різких гальмувань, коли інерційне подавання тіла вперед може зупинити контакт із баком.
4. Панель приладів обзавелася більш великим електронним дисплеєм і зрозумілим стрільцем тахометром. На попередній варіант особливих притягання не було, але індикація ввімкненого передавання та поділу тахометра все ж були дрібнуваті та погано читалися у сонячну погоду. Прилади тепер обрамлені акуратною облицювальною панеллю, за якою приховані всі елементи проводження — естетика на висоті.
5. Передня вилка тепер перевернутого типу. Її хід став на 4 мм. більше, ніж попередньою, і вона м'якша. Водночас сама вилка важча за вагою (діаметр пір'я збільшився) — це сприятиме кращому розподілу ваги та стійкості на нерівностях (ми точно знаємо, що попередній варіант не сликом добре відробляв нерівності дорожнього покриття за швидкісної їзди). Звичайно, читати це в перекладі — взагалі ні про що, щойно мотоцикли прибудуть, ми опублікуємо черговий відеообзор на нашому youtube-каналі (можна вже підписатися, щоб потім не пропустити). Особливо важливим, на наш погляд, є жорсткіша траверса та перенесення кріплення кліпонів вгору. Мижуємо самі та знаємо, що деяким власникам було дуже незручно згинати пензель на великий кут на ручці акелератора. У разі тривалої їзди це викликало дискомфорт.
6. Відтепер на передньому колесі встановлені два дискові гальма. Насправді ефективність монодиска на попередній версії "Зетки" не викликав нарекань (у всякому разі нам ніхто з власників не повідомляє про недостатню ефективність). Однак багато хто хотів, щоб було два. Тому — вивільніть. Підвищення ефективності звичайно оцінять самі користувачі — тому нічого стверджувати не будемо. А ось знос гальмівних накладок на кожному з дисків найімовірніше буде менший. Однозначно корисною зміною стало збільшення загальної поверхневої площі кожного з гальмівних дисків. Це дало змогу поліпшити тепловіддання і практично повністю виключити варіант перегрівання й короблення диска.
7. Коснемся і тієї деталі, якої на фото не видно — задній амортизатор став жорсткішим. Опис реальності тих змін у керованості, до яких призвела заміна амортизатора, ми залишимо до моменту відеообзора.
8. Глущик. Його конструкція залишилася напівпрямочною. Корпус, як і раніше, з неіржавкої сталі, тільки пофарбований матовою жаростійкою емаллю — так він має більш цілісний та естетичний вигляд укупі з багатьма елементами, які нинче пофарбовані в чорний (фінальний вигляд мотоцикла, який надійде в продаж, дивіться на світлин нижче), а раніше були сріблястими (підніжки пасажира, кронштнейни підніжки водія). Як звучить, скажіть Ви? Не гірше, ніж раніше, але звук усе ж інший.
9. А ось кольорів в оновленій версії буде лише два й обидва нові. Це Graphite Matt — поєднання чорного глянсового та графітового матового, а також Lemon Green Pearl — яскравий і насичений. На світлинах в описі ми показали ще білий і червоний, але в підсумку залишили відтінки, які виявилися нам найефектнішими та придатнішими для цієї моделі. До речі, фото Z1 у кольорі "Lemon Green" ми зняли як є без особливих зовнішніх ефектів на заході дня (фотографії "Graphite Matt" поки що дві). Але зате Ви можете бачити гру відтінку під час живої зміни освітленості. На наш смак колір дуже ефектний.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Shineray |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 249 куб. см |
Об'єм паливного бака | 16 л |
Витрата палива | 3.2 |
Колір | Сірий |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 149 км/год |
Вага | 150 кг |
Охолодження двигуна | Рідинне |
Клас мотоцикла | Спортбайк |
Потужність двигуна | 24.5 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2095 мм |
Ширина | 809 мм |
Висота | 780 мм |