Benelli TNT251S недорогий і легкий мотоцикл, надійний і невибагливий, з гарною керованістю і перегоновими генами. Водночас і для досвідчених райдерів не здасться «дитячим».
Шасі TNT251S жорстке: сталева пташина карта та просторовий маятник. Підвіска адекватна для активної їзди асфальтом: без розгойдувань маятника на виході та провалів вилки під час гальмування.
Силовий агрегат — це технологічний 4-клапанний моноциліндр із двома розподілами (DOHC) й електронним уприскуванням палива. Видає 28.2 к.с. і 22 Нм. Розподіл потужності та крутного відбувається плавно. Зі швидкості 50 км/год можна прискоритися на п'ятій передачі або торкнувшись другої — такі «номери» не викликають «захльобування» й заковтнути мотоцикл не прагне. Завдяки такій властивості немає потреби часто класти коробкою. Так — кубів небагато, але важливіше саме крутний момент. У цьому питанні «однодулка» завжди краща. Двигун обладнаний системою рідинного охолодження. Радіатор системи завбачливо захований за захисною решіткою.
У парі з двигуном працює 6-ступенева КПП — чітка та зрозуміла. TNT251S долає позначку 60 км/год за 3.56 секунди й інтенсивно розганяється до максимальної швидкості 127 км/год. У спокійному режимі їзди витрата палива падає нижче трьох літрів на сто кілометрів — чудовий результат для 28-силого мотоцикла.
Посадка й ергономіка мотоцикла прорахована італійськими інженерами з властивою увагою до деталей. Спина пряма, руки витягнуті вперед. Підніжки встановлені досить високо. Те, що потрібно для активної манери їзди та інтенсивного керування мотоциклом у міському потоці. Сидіння райдера досить велике, щоб зміщуватися ближче до бака під час входу в поворот і відсуватися до пасажирської частини на прямих ділянках. Бак на п'ятнадцять літрів тішить розвиненими «кишенями», у які зручно чіплятися колінами в поворотах. До органів керування не притримаєшся: алюмінієве кермо зі зручно розташованими кнопки, м'які важелі гальма та зчеплення. Ручки виготовлені з комфортного для руки матеріалу з гарним рівнем зачепа. Перевернута передня вилка та легкий маятник забезпечують Benelli TNT251S чудову керованість. До того ж на апарат встановлені халяви дискові гальма з гідравлічним приводом.
Сучасний дизайн, продуктивний і економічний двигун з електронним уприскуванням, чіпка гума Metzeler, ефективні гальма та приваблива ціна, роблять Geon Benelli TNT251S ідеальним кандидатом на універсальну роль щоденного мотоцикла використання.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Benelli |
Тип | Мотоцикл |
Об'єм двигуна | 249 куб. см |
Об'єм паливного бака | 17 л |
Система запуску | Електростартер |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 165 км/год |
Вага | 159 кг |
Охолодження двигуна | Рідинне |
Потужність двигуна | 28 к. с. |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2080 мм |
Ширина | 810 мм |
Висота | 1125 мм |