У дорожнього варіанту італійської новинки Leoncino 800, була трубчаста сталева решітчаста рама, увінчана бензобаком традиційної форми на 17,73 літра, а також задньою секцією та сидінням. Зображення бренд Leoncino на бічних панелях додає нотку сучасності, тоді як давно зарекомендував себе талісманом бренда- лівцем, прикрашає переднє крило та друк Benelli на бензобаку. "Овальна фара та центральна підставка також роблять свій внесок у поєднання старого та нового".
Шестиступенева коробка передач і ковзна муфта допомагають передати всю цю потужність на колеса, а гальма Bremmo допомагають зупинити мотоцикл. 50-міліметрова перевернута вилка Marzocchi пропонує регулювання відбою, стиснення і попереднього натягу, а також 5,1 дюйма ходу. Ззаду моноамортизатор із регульованим попереднім навантаженням підвішує Leoncino, а 17-дюймові колеса на обох кінцях з'єднують 120-секційну шину спереду та 180-дюймову шину ззаду.
Для прогресивних перегонників, які люблять їздити брудом, Benelli також пропонує версію Leoncino 800 Trail. Новинка отримала шиковані шини й 19-дюймове переднє колесо, щоб краще їздити брудом. Передня частина та моноамортизатор Marzocchi також збільшують хід до 5,5 дюйма, збільшуючи висоту сидіння до 32,6 дюйма.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Benelli |
Тип | Мотоцикл |
Об'єм двигуна | 754 куб. см |
Об'єм паливного бака | 18 л |
Система запуску | Електростартер |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 150 км/год |
Вага | 220 кг |
Потужність двигуна | 81.5 к. с. |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2110 мм |
Ширина | 810 мм |
Висота | 1400 мм |