Нова для українського мотоаматора модель, вже не новинка на ринку азійських країн. 2012 року був випущений мотоцикл, який моментально знайшов для себе десятки тисячі шанувальників, завдяки дивовижно вдалому симбіозу просунутих технічних характеристик, італійських технологій і дизайну та найбільш конкурентною ціною у своєму класі.
Справжній італійський дизайн: видатні рама «птяча клітка» й оригінальний задній маятник, стріт-файтерові обводи обтікачів, бака, хвоста, фара, що запам'ятовуються, два глушники, розміщені під сідлом. Перед Вами сучасний стріт, з гідним родоводом.
Силовий агрегат спроєктований у Пезаро за класичною схемою для нейкедів сучасності. Це чотирициліндровий агрегат рідинного охолодження, 16 клапанів, 2 розподобали, з електронним уприскуванням. Двигун видає 82 л.с. за 11500 об./хв. і 52 Нм крутного моменту за 10000 об/хв. Працює у зв'язці із шестиступеневою коробкою передач і вихлопною системою — 4-1-2. Два глушники розташовані під хвостовим пластиком у стилі Yamaha R1.
Гальмівні системи Geon Benelli TNT600s як виглядають, так і працюють досить добре: великі плавальні диски 320 мм, армовані магістралі, радіально упоральні супорти з чотирма поршнями та чотирма колодками на кожному та задній двох поршневий супорт і 260 мм диск. Навіть після досить довгої сесії не виявлять і натяку на ослаблення бойла. У цьому класі гальмам можна ставити п'ять із плюсом. Інформативність і прозорість важеля переднього контуру теж цілком заслуговують на похвалу.
Заднє гальмо також на рівні. На відміну від багатьох аналогічних щодо компонування мотоциклів, користуватися ним просто.
Передня вилка перевернутого типу з діаметром штока 50 мм у сукупності з оригінально встановленим заднім моноамортизатором забезпечать чудову поведінку мотоцикла в різних умовах. Труби вилки-перевертень затиснуті в потужних траверсах. Встановлений моноамортизатор має регулювання переднатягу пружини та гідравліки відбою. Загальна жорсткість підвісок цілком адекватна для міського подорожника.
Сталева просторова рама «птяча карта» надає райдеру потрібну жорсткість і керованість. Геометрія рами та можливості регулювань підвіски розраховані на оптимальну посадку за кермом пілота будь-якого зросту та ваги, що дає змогу відчувати апарат, і забезпечує впевнене керування мотоциклом. Алюмінієвий маятник підкуповує своєю масивністю.
Загальна ергономіка гарна, посадка рівна як на гарній класиці, приладова панель компактна та добре читається, розташування ручок і перемикачів на кермі зручне — все скомпоновано саме так, як Ви звикли.
До ергономіки апарата претензій не виникне. Зв'язка «руль-сиденььо-підніжки-важі-педалі», все на своїх місцях. Звикати до посадки не доведеться. Кермо в міру широке, але не таке, щоб застрягати в пробках. Загалом, посадка виходить досить зібрана, з легким, ледь помітним нахилом уперед — класика жанру. TNT600s вийшов дуже компактним: на ньому дуже легко пробиратися по щільних корках. А гострий кут нахилу кермової колонки робить реакцію мотоцикла на команди пілота в міру чутливою.
Мотоцикл у стоковій комплектації обладнаний преміальними покришками Metzeler Sportec M5. На передньому колесі розмір покришки 120/70-17, на задній покришці чималі — 180/55-17.
Збирання потішить навіть прискіпливих шанувальників японських і європейських брендів: всі деталі добре припасовані, шви рівні, на холостих не чутно жодного «звірятка» Всі вузли та деталі зроблені по-італійськи якісно й акуратно.
Починаючи з дебютного року моделі виробник вніс чималу кількість доробок і вдосконалень відштовхуючись від відгуків користувачів, включно з характеристиками потужності та крутного, вихлопної системи та інше. У результаті українські шанувальники мототехніки зможуть отримати вже відточений продукт, позбавлений раніше відомих від сусідніх країн «Ахілллесових п'ят».
Загалом ця новинка безперечно варта того, щоб бути придбаною!
Рама | Сталева просторова рама |
Габаритні розміри | 2160 x 800 x 1180 мм. |
База, мм. | 1480 |
Висота за сидінням, мм. | 820 |
Дорожній просвіт, мм. | 150 |
Маса транспортного засобу в спорядженому стані, кг. | 208 |
Двигун | 465MS-A, чотиритактний, рідинного охолодження, 16 клапанів, 2 розподобали (DOHC, 4 клапани на циліндр) |
— кількість і розташування циліндрів | 4, рядне. |
— робочий об'єм циліндрів | 600 куб.см. (ø65x45.2) |
— ступінь стиснення | 11.5:1 |
Максимальна потужність, к.с. (об./хв) | 82 (11000) |
Максимальний крутний момент, Нм (об/хв.) | 55 (8000) |
Об'єм паливного бака | 15 л. |
Система живлення (тип) | Інжектор Delphi. Прямий уприск з електронним керуванням. |
Система запуску | Електростартер. |
Система запалювання (тип) | TLI (Бесконтактна, з електронним керуванням.) |
Свічки (маркування) | NGK: СR8E. |
Система випуску | система 4-1-2 |
Зчеплення | Багатодискове в олійній ванні |
Коробка передач (марка, тип) | |
— кількість передач | 6 |
Головне передавання (тип, маркування) | ланцюгова. |
— передавальне число | 3,286 |
Підвіска | |
Передня (описання) | Телескопічна, амортизатори перевернутого типу. Marzocchi ø50 мм, хід 120 |
Задній (описання) | Важільна, маятникового типу, з моноамортизатором Sachs, хід 45 |
Гальмівні системи | |
Переднє гальмо | 2 плавальні диски 320 мм, армовані шланги, радіальні супорти-моноблоки, 4 колодки та 4 циліндри на кожному супорті |
Заднє гальмо | Однодисковий 260 мм |
Шини | |
— переднє колесо | 120/70-17 Metzeler Sportec M5 |
— заднє колесо | 180/55-17 Metzeler S |
Основні атрибути | |
---|---|
Стан | Новий |