Двигун
|
|
Тип двигуна: | Чотиритактний |
Робочий об'єм, см3: |
144,8
|
Кількість циліндрів: |
1
|
Система живлення: |
Карбюратор
|
Потужність, к. с.: |
11,8
|
Крутний момент, н*й за об/хв: |
12.26 при 4500
|
Тип охолодження: |
Повітряне
|
Тип топлива: |
Бензин
|
Система пуску: | Електрична та кік-стартер |
Підвіска | |
Передня підвіска: | Телескопічна вилка |
Хід передньої підвіски, мм: | 100 |
Задня підвіска: | Тип SNS, два амортизатори |
Хід задньої повіски, мм: | 125 |
Ходова частина
|
|
Трансмісія: | Механічна |
Привод: | Цепь |
Гальмівна система
|
|
Передні гальма: | Барабани |
Задні гальма: | Барабани |
Шини
|
|
Передні шини: | 3.00-17 |
Задні шини: | 100/90-17 |
Розміри/місткість
|
|
Довжина, мм: | 2016 |
Ширина, мм: | 740 |
Висота.мм: | 1055 |
База,мм: | 1285 |
Споряджена маса, кг: | 123 |
Об'єм обливного бака, л: | 11 |
Bajaj Boxer 150Х — це модифікація Bajaj Boxer BM 150. Мотоцикл, який зарекомендував себе як один із найсильніших, витривалих і довговічних представників свого класу. Він невибагливий і може осілити будь-яку дорогу у світі. Ці слова підтверджені досвідом експлуатації в багатьох країнах усього світу. Він дасть змогу вам почуватися в безпеці. Також варто зазначити, що одна з основних переваг мотоцикла — його доступна ціна.
Водночас ця модель увібрала всі новітні технології Bajaj.
Особливості моделі:
1. Технологія DTSi, запатентована брендом: можливість використання 2х або 3 свічок запалювання на блок циліндра в поєднанні з цифровою системою запалювання. Завдяки цій технології використання мотоцикла на низькоякісному бензині стає реальним, забезпечуючи ефективніше згоряння палива. Зменшення шкідливого вихлопу та збільшення крутного моменту у разі збільшення пробігу мотоцикла. Процес згоряння палива став ще ефективнішим і проходить без втрати для ходових характеристик.
2. Система вихлопу Exhaus T.E.C. (Torque Expansion Chamber) так само є однією з найкращих на сучасному ринку та втілена в моделі Bajaj Boxer 150Х. Спеціальний резонатор, який вбудований у вихлопну систему мотоцикла для підвищення крутного моменту на середніх і низьких обертах двигуна, сприяє оптимізації витрати палива, а також покращує відбій.
3. Паливна економність. У своєму класі у Bajaj Boxer 150Х немає рівних у цьому параметрі. На повному,11-літровому баку пробіг може скласти понад 500 км. Це робить його ідеальним не тільки для приміських і міських поїздок, але й для поїздок на дальні відстані. Повітряне охолодження підтримує оптимальну температуру двигуна, що теж є безумовним плюсом.
4. Підвіска та ходова система. Під час створення амортизаційних стійок використовувалася технологія S.N.S. - пружина в пружине (Spring-in-Spring) — ця технологія також є патентом Bajaj Auto.
Технологія створена, щоб підвищити зручність руху в дорозі. Така підвіска швидко реагує на зміну дорожніх умов, що так само важливо для утилітарних мотоциклів. Широка задня покришка та виражений протектор, продумана конструкція рами дають можливість мотоциклу Bajaj Boxer 150Х почуватися впевнено на будь-яких видах дороги.
5. Яскрава фара, 17-дюймові легкоплавні диски, спортивний дизайн, широке сидіння — все це, створене для того, щоб збільшити термін експлуатації. Подовжена колісна база Bajaj Boxer 150Х сприяє більшій керованості та стійкості, а також плавності ходу. Передні та задні барабанні гальма забезпечують успішне й ефективне гальмування під час будь-яких дорожніх умов.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Bajaj |
Країна виробник | Китай |
Об'єм паливного бака | 11 л |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Тип | Мотоцикл |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Потужність двигуна | 11.8 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Кількість циліндрів | 1 |
Вага | 123 кг |
Об'єм двигуна | 144.8 куб. см |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Клас мотоцикла | Класик |
Стан | Новий |