Огляд треба почати з огляду "серця" мотоцикла. Об'єм мотора становить 200 см3, він практично ідентичний тому, що встановлений на схожій моделі KTM. Особливість полягає в тому, що фахівці Bajaj застосували унікальне рішення щодо двигуна — на один циліндр встановлено відразу три свічки. Це забезпечує якісніше запалювання й спалення паливної суміші. Крім того, мотор вирізняється економічністю, двох літрів бензину вистачає для подолання дистанції в 100 км.
У серці кожного мотоцикла Bajaj прихована особлива рушійна сила: Технологія. Той елемент, який дає змогу всім власникам Pulsar бути попереду інших.
Запатентована Bajaj технологія, DTS-I — позначає наявність Подвійного/Потрійного запалювання. По суті, технологія використовує 2 або 3 свічки запалювання в голівці блока циліндрів у поєднанні з цифровою системою запалювання, щоб забезпечити найкращі характеристики та забезпечити швидке згоряння палива, що призводить до більшої віддачі потужності та крутного моменту, водночас гарантуючи низьку витрату палива.
Інноваційна та передова технологія, розроблена для підвищення продуктивності двигуна. Вона сприяє досягненню більшої потужності, високої продуктивності, кращої паливної економності та забезпечує низький рівень вмісту шкідливих речовин у вихлопних газах мотоцикла. Займання палива відбувається на 27% швидше, ніж у двигуна з двома свічками на циліндр і на 50% швидше, ніж у двигуна з однією свічкою на циліндр.
Технологія сприяє поліпшенню якості утворення повітряно-паливної суміші та найповнішому відведенню відпрацьованих газів, що призводить до збільшення потужності й еластичності двигуна, більшої прийомистості та відгуку на натискання ручки дроселя. 4-функційний двигун може працювати на набагато вищих обертах без додаткового навантаження і втрати ресурсу.
Система вихлопу Exhaus T.E.C. (Torque Expansion Chamber)
Спеціальний резонатор вбудований у вихлопну систему мотоцикла для підвищення крутного моменту на низьких і середніх обертах двигуна, він покращує відбій оптимізуючи витрати палива.
Інтелектуальна конденсаторна система запалювання безперервно вимірює безліч параметрів і повторюване навантаження на двигун, у такий спосіб регулюючи кут оперення запалювання. Інтелектуальна система запалювання працює спільно із системою TRICS III (контроль відгуку на натискання ручки дросельної заслінки) для того, щоб забезпечити оптимальний кут оперення запалювання під час різних обертів двигуна, роблячи вашу поїздку без проблемної й економної.
Два дискові гальма заслуговують на окрему увагу. Бренд ByBrembo, вказаний на гальмах, є підрозділом Brembo. Ця компанія розробляє високоякісні гальма для мотоциклів з об'ємом двигуна до 600 см3. з Колесо мотоцикла відривається від землі навіть за мінімального гальмування. Це свідчить про високу ефективність гальм.
На моделі встановлений посилений маятник, виготовленого зі сталі. Сталева діагональна рама моделі являє собою штамповані профілі. Вони дуже міцні, за цим показником рама перевершує трубчасту конструкцію, встановленою на відомому мотоциклі KTM Duke. Є амортизатор Nitrax, який має певні регулювання (з нього можна накачувати або спускати повітря) і відомий багатьом мотоаматорам. Заднє колесо захищене від води, цей захист входить до базової комплектації. Кермо та пластик захищені спеціальними дугами, що дуже важливо у разі падіння. Під час удару все навантаження доводиться на кермові тягарці, ручки та дзеркала залишаються цілими й неушкодженими.
Під час саджання на Pulsar NS200 водій почувається дуже комфортно. М'яке сидіння підійде як для звичайної їзди, так і для далеких подорожей. Пасажирське сидіння також вирізняється зручністю. Комфорт під час саджання не залежить від зросту та статури, мотоцикл прекрасно підійде будь-якій людині. На приладовій панелі є все, що потрібно водієві. Зліва є спеціальний поворотний індикатор, що кліпає під час роботи. Для безпеки встановлений ще один індикатор, він загоряється під час поставлення мотоцикла на задню підніжку. Зрозуміло, панель обладнана тахометром, цифровим спідометром і одометром. Корисним є і наявність індикатора рівня палива в баку, якщо рівень палива близький до критичного, загоряється червона лампочка.
Мотоцикл Bajaj Pulsar NS200 можна сміливо назвати єдиним в Україні, під час створення якого застосовувалися найсучасніші технології, і їх можна придбати за дуже низькою ціною. Модель прекрасно підійде людям, які шукають щось нове, які цінують надійність і бажають пересуватися міською перетятою місцевістю. Рівень підготовки не має значення, ви можете бути професійним перегонником або новачком у світі мотоциклів, оскільки двигун вирізняється еластичністю, а сама техніка дарує безліч людських помилок під час керування. Для пересування містом досить використовувати лише одне передавання, якщо, звичайно, вам не захочеться різко прискоритися.
Bajaj Pulsar NS200 — приголомшлива надійна машина для щоденної їзди. Вплив мотоцикла під час руху просто захоплює, економність витрати палива також є величезною перевагою. Агресивний дизайн мотоцикла безсумнівно привертатиме до себе увагу та не залишить нікого байдужим до Вашого вибору.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Bajaj |
Країна виробник | Індія |
Тип | Мотоцикл |
Об'єм двигуна | 200 куб. см |
Об'єм паливного бака | 14 л |
Витрата палива | 2 |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 172 км/год |
Вага | 145 кг |
Охолодження двигуна | Рідинне |
Клас мотоцикла | Багатоцільовий |
Потужність двигуна | 24 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Колір | Червоний |