Компанія Bajaj існує з 1945 року. Сьогодні вона виробляє широкі лінійки не тільки мотоциклів, а й автомобілів та інших транспортних засобів. 49% акцій компанії KTM належать Bajaj, деякі моделі австрійського виробника так само, як і Kawasaki, виробляються на цьому заводі. Отже, Bajaj має доступ до всіх технологій KTM і Kawasaki. І сьогодні компанія пропонує своїм покупцям приголомшливу мотоциклетну техніку світового класу за дуже низькими цінами.
Завод, у стінах якого виробляється модель Bajaj Pulsar 150 DTS-i, повністю автоматизований. Людський чинник під час роботи мінімізований. Це відповідає стандартам не тільки Bajaj, а й KTM, де кожен робочий виконує тільки те, що від нього потрібно, завдяки чому ризик збою у виробництві практично виключений.
А тепер про детально «фішки» цього вбивці всіх малокубарителів.
Bajaj Pulsar 150
Ідеальний перший мотоцикл, ідеальний міський і повсякденний байк, цей список можна продовжувати нескінченно. Він створений для гострих відчуттів, бездоганного комфорту та насолоди водієм.
Об'єм — 149.01 см3
Потужність — 15,06 л.с за 9 000 об./хв
Крутний момент — 12,05 нМ за 7500 об/хв
Двигун — 4-тактний, DTSI, 2 свічки на циліндр, з повітряним охолодженням, одноциліндровий
Безпека
• 240 мм вентильовані передні дискові гальма
• 1320 мм колісна база
• 12 V електро-оборудование
Колісна база в 1320 мм і жорстка рама дають змогу впевнено почуватися під час їзди. Безпечне та швидке гальмування забезпечують вентильовані 240 мм дискові гальма. Завдяки потужному
головного світла — Вам буде комфортно пересуватися навіть у сутінку
Комфорт
• Телескопічні передня вилка з демпфером• Рівна посадка• задній амортизатор Nitrox з 5 ступенями регулювання
• 17" литі колісні диски
Завдяки рівній посадці райдера, навіть тривалі поїздки на Bajaj Pulsar 150 пролетять без втоми. М'який і рівний хід забезпечують 135 мм передня телескопічна вилка, регульований задній моноамортизатор Nitrox і легкоплавні 17" колісні диски.
Технології
• 4-тактний, 150 см3 DTSI Twin Spark двигун
• Повітряне охолодження
• Цифровий D.C. дисплей
• Вихлопна система ExhausTEC
Bajaj Pulsar 150 обладнаний революційним, 150 кубовим DTSI двигуном із потужністю 15 к. с. Завдяки системі Twin Spark (дві свічки на циліндр) з цифровим керуванням забезпечується повне та швидке вигоряння паливної суміші, що дає чудовий крутний момент.
Запатентована вихлопна система ExhausTEC забезпечує гарний підхоп на «низах», що дає змогу уникнути частого перемикання передач. Це забезпечується завдяки цифровому керуванню, що запобігає запаленню кута запалювання, що призводить до чіткішого відгуку на ручку газу та меншим викидам в атмосферу.
Зовнішній вигляд
• Аеродинамічні накладки на бак
• Стильне забарвлення
• Обтікач зі складною головною оптикою
• Цифрова панель приладів із РК дисплеєм
• Роздвоєний задні LED-ліхтарі
Байк, який притягує своїм агресивним спортивним виглядом. Аеродинамічні обтічні обтічнітелі, двох кольорів забарвлення, стильна LED-оптика та РК-дисплей приладювання не залишать байдужим нікого.
Bajaj Pulsar 150 — найдоступніший байк з усіма улюблених лінійки Pulsar, справедливо може вважатися королем усіх малокутюринників. Надійність цієї лінійки не викликає сумнівів і перевірена часом, технічні та динамічні показники завжди на висоті, ну а про дизайн і говорити не доводиться. Цей мотоцикл підкорить Вас із перших секунд знайомства!
У серці кожного мотоцикла Bajaj прихована особлива рушійна сила: Технологія. Той елемент, який дає змогу всім власникам Pulsar бути попереду інших.
Запатентована Bajaj технологія, DTS-I — позначає наявність Подвійного/Потрійного запалювання. По суті, технологія використовує 2 або 3 свічки запалювання в голівці блока циліндрів у поєднанні з цифровою системою запалювання, щоб забезпечити найкращі характеристики та забезпечити швидке згоряння палива, що призводить до більшої віддачі потужності та крутного моменту, водночас гарантуючи низьку витрату палива.
Інноваційна та передова технологія, розроблена для підвищення продуктивності двигуна. Вона сприяє досягненню більшої потужності, високої продуктивності, кращої паливної економності та забезпечує низький рівень вмісту шкідливих речовин у вихлопних газах мотоцикла. Займання палива відбувається на 27% швидше, ніж у двигуна з двома свічками на циліндр і на 50% швидше, ніж у двигуна з однією свічкою на циліндр.
Технологія сприяє поліпшенню якості утворення повітряно-паливної суміші та найповнішому відведенню відпрацьованих газів, що призводить до збільшення потужності й еластичності двигуна, більшої прийомистості та відгуку на натискання ручки дроселя. 4-функційний двигун може працювати на набагато вищих обертах без додаткового навантаження і втрати ресурсу.
Система вихлопу Exhaus T.E.C. (Torque Expansion Chamber)
Спеціальний резонатор вбудований у вихлопну систему мотоцикла для підвищення крутного моменту на низьких і середніх обертах двигуна, він покращує відбій оптимізуючи витрати палива.
Інтелектуальна конденсаторна система запалювання безперервно вимірює безліч параметрів і повторюване навантаження на двигун, у такий спосіб регулюючи кут оперення запалювання. Інтелектуальна система запалювання працює спільно із системою TRICS III (контроль відгуку на натискання ручки дросельної заслінки) для того, щоб забезпечити оптимальний кут оперення запалювання під час різних обертів двигуна, роблячи вашу поїздку без проблемної й економної. Для отримання додаткової інформації ви можете прослідковувати в розділ Відео.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Bajaj |
Країна виробник | Індія |
Максимальна швидкість | 140 км/год |
Об'єм паливного бака | 12 л |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Потужність двигуна | 16 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Кількість циліндрів | 1 |
Вага | 120 кг |
Витрата палива | 2 |
Об'єм двигуна | 150 куб. см |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Клас мотоцикла | Класик |