Geon Benelli TNT300 — це стильна модель початкового та середнього рівня з помірно агресивним сучасним дизайном, натхненним італійськими традиціями. Різальний і мінімалістичний.
Двоциліндровий мотор об'ємом 296 куб.см., яким обладнується Geon Benelli TNT300, має високий крутний момент на низьких і середніх обертах, а також непоганий приріст потужності на вищих обертах.
Його м'язистий зовнішній вигляд натякає на високу продуктивність і вигідно виділяє TNT300 з безлічі інших дівчат. Будівельний, легкий у керуванні та зручний байк має припасти до смаку як новачкам, так і досвідченим райдерам. Мотоцикл виявиться чудовим напарником своєму власнику, насамперед, у щільному міському трафікі, завдяки короткій базі, чутливому керуванню й енергійній реакції на положення ручки акселератора. Водночас новинка не рятує й на швидкісній трасі.
Вперше новий мотоцикл TNT300 був представлений мотовиставці EICMA-2013 в Мілані. Модель обладнана 4-тактним рядовим двоциліндровим двигуном поперечного розташування з електронним уприскуванням палива, з двома верхніми розподілами (DOHC) і чотирма клапанами на циліндр. Максимальна потужність досягає 37 л.с. (27 кВт) за 11500 об./хв, крутний момент 27 Нм за 9000 об/хв. Модель характеризується наявністю системи мастила з мокрим картером, зчеплення в олійній ванні, 6-ступеневої коробки передач і ланцюгового приводу провідного колеса.
Будовий силует нового мотоцикла Geon Benelli TNT300 проникний духом мінімалізму. Це помітно вже під час бігового огляду на передній обтіч. Мотоцикл побудований на рамі у формі зварної решітки з класичних сталевих труб, зі сталевим заднім маятником. Конструкція міцна, і водночас забезпечує демократичну вартість виготовлення, порівнюючи з алюмінієвими аналогами.
Передня підвіска представлена перевернутою гідравлічною телескопічною вилкою з діаметром пір'я 41 мм. Ззаду працює моноамортизатор із регулюванням переднатягу. Задня підвіска в поєднанні з прекрасно налаштованою передньою вилкою забезпечує TNT300 плавний хід і легкість керування.
Гальмівна система містить у собі два 260-міліметрових пелюсток для плавання на передньому колесі й один такий, але діаметром 240 мм, ззаду. 17-дюймові колеса з алюмінієвого сплаву комплектуються гумою, відповідно, розмірністю 120/70 і 160/60. Об'єм паливного бака становить 16 літрів, що суліт цілком прийнятну дальність пробігу на одній заправці, з урахуванням кубатури мотоцикла та відповідної витрати.
Модель Geon Benelli TNT300 буде пропонуватися в чорному та білому варіантах забарвлення.
Новинка має сучасний дизайн, тоді як шасі ґрунтується на класичній решітчастій сталевій рамі. Підвіска обладнана 41-мм перевернутою вилкою, а також сталевим маятником із моноамортизатором.
Увага до деталей і якість основних вузлів і агрегатів на дуже високому рівні. Це характерно для мотоциклів Geon Benelli TNT. Італійська якість у поєднанні з прийнятною ціною, сучасний, яскравий дизайн, дають можливість ідеально почуватися як у місті, так і на заміських трасах.
Помірно агресивний сучасний дизайн мотоцикла особливо привабливий для молоді, хоча модель чудово підійде для пілотів старшого віку. Нейкед має продуману ергономіку, а європейський «крой» мотоцикла забезпечує зручну посадку райдерам як середнього, так і високого зросту. У мотоцикла подовжене двомісте сидіння, розраховане на зручне розміщення пасажира.
Новий мотоцикл Geon Benelli TNT300 створений як для новачків, так і для досвідченіших мотоциклістів — досить швидкий, легкий і добре керований мотоцикл для міста з дуже демократичною ціною.
2017
У новому сезоні Benelli TNT300 отримав у обладнанні топові дорожні покришки Pirelli.
І стала доступна версія, обладнана системою ABS.
Рама | Сталева просторова рама |
Габаритні розміри | 2125 x 800 x 1130 мм. |
База, мм. | 1405 |
Висота за сидінням, мм. | 795 |
Дорожній просвіт, мм. | 140 |
Маса транспортного засобу в спорядженому стані, кг. | 180 |
Двигун | 265MN-A, чотиритактний, рідинного охолодження, 8 клапанів, 2 розподобали (DOHC, 4 клапани на циліндр) |
— кількість і розташування циліндрів | 2, рядне. |
— робочий об'єм циліндрів | 300 куб.см. (ø65x45.2) |
— ступінь стиснення | .12:1 |
Максимальна потужність, к.с. (об./хв) | 38 (12000) |
Максимальний крутний момент, Нм (об/хв.) | 28 (9000) |
Об'єм паливного бака | 16 л. |
Система живлення (тип) | Інжектор. Прямий уприск з електронним керуванням. |
Система запуску | Електростартер. |
Система запалювання (тип) | TLI (Бесконтактна, з електронним керуванням.) |
Свічки (маркування) | NGK: СR8E. |
Зчеплення | Багатодискове в олійній ванні |
Коробка передач (марка, тип) | |
— кількість передач | 6 |
Головне передавання (тип, маркування) | ланцюгова. |
Підвіска | |
Передня (описання) | Телескопічна, амортизатори перевернутого типу. ø41 мм, хід 115 |
Задній (описання) | Важільна, маятникового типу, з моноамортизатором, хід 45 |
Гальмівні системи | |
Переднє гальмо | 2 плавальні диски 260 мм, армовані шланги, радіальні супорти-моноблоки |
Заднє гальмо | Однодисковий 240 мм |
Шини | |
— переднє колесо | 120/70-17 Pirelli |
— заднє колесо | 160/60-17 Pirelli |
Основні атрибути | |
---|---|
Стан | Новий |