Це справжній італійський спортбайк, створений одними з найкращих у світі італійськими інженерами відповідно до канонів класу та з дотриманням традицій компанії.
Немає нічого кращого за день, проведеного на перегоновому кільці або на пустельній заміській дорозі — на борту нової Benelli 302R. Натхненний легендарною перегоновою спадщиною компанії Benelli, модель 302R пропонує напрочуд маневрову шасі, високу швидкість і точну керованість у поворотах, потужні гальма, достатню потужність і яскраву збалансовану роботу всього перерахованого в сукупності.
Конкурентна ціна та зменшений об'єм двигуна — це не обмеження можливостей, а навпаки — відкриття нових горизонтів, як у спорті, так і повсякденних поїздках. Завдяки високій динаміки, чудовому дизайну та впроваджених ДНК Benelli, цей мотоцикл не тільки має вигляд, як спортбайк високого класу, але й має відповідні можливості.
Геометрія та підвіска пропонують приємне кермове керування. Завдяки регульованим переднім амортизаторів перевернутого типу та заднім моноамортизатором із мотоциклом можливість експлуатувати в широкому діапазоні різних дорожніх умов.
Benelli 302R дарує гарні відчуття та зворотний зв'язок завдяки жорсткій рамі типу «trellis», звареній зі сталевих труб. Геометрія шасі забезпечує легкість під час водіння. Гальмівна система містить у собі два 260-міліметрових пелюсток для плавання на передньому колесі й один такий, але діаметром 240 мм, ззаду та високий рівень стабільності в будь-яких умовах.
Силовий агрегат Benelli 302R — це 300-кубовий рядний твін із рідинним охолодженням, чотиритактний з 4-клапанною технологією, з двома верхніми розподільними валами та 6-ступеневою МКПП. Потужність становить 38 кінських сил за 10.000 об/хв.
Будівельний, легкий у керуванні та зручний байк має припасти до смаку як новачкам, так і досвідченим райдерам. Мотоцикл виявиться чудовим напарником своєму власнику як на кільці, так і в щільному міському трафікі, завдяки короткій базі, чутливому керуванню й енергійній реакції на положення ручки акселератора. Водночас новинка не рятує й на швидкісній трасі.
Увага до деталей і якість основних вузлів і агрегатів на дуже високому рівні. Це характерно для мотоциклів Benelli. Італійська якість у поєднанні з прийнятною ціною, сучасний і яскравий дизайн.
Рама | Сталева просторова рама | |
Габаритні розміри | 2125 x 800 x 1130 мм. | |
База, мм. | 1410 | |
Висота за сидінням, мм. | 785 | |
Дорожній просвіт, мм. | 160 | |
Маса транспортного засобу в спорядженому стані, кг. | 180 | |
Двигун |
|
|
— кількість і розташування циліндрів | 2, рядне. | |
— робочий об'єм циліндрів | 300 куб.см. (ø65x45.2) | |
— ступінь стиснення | .12:1 | |
Максимальна потужність, к.с. (об./хв) | 38 (12000) | |
Максимальний крутний момент, Нм (об/хв.) | 28 (9000) | |
Об'єм паливного бака | 16 л. | |
Система живлення (тип) | Інжектор. Прямий уприск з електронним керуванням. | |
Система запуску | Електростартер. | |
Система запалювання (тип) | TLI (Бесконтактна, з електронним керуванням.) | |
Свічки (маркування) | NGK: СR8E. | |
Зчеплення | Багатодискове в олійній ванні | |
Коробка передач (марка, тип) | ||
— кількість передач | 6 | |
Головне передавання (тип, маркування) | ланцюгова. | |
Підвіска | ||
Передня (описання) | Телескопічна, амортизатори перевернутого типу. ø41 мм, хід 115 | |
Задній (описання) | Важільна, маятникового типу, з моноамортизатором, хід 45 | |
Гальмівні системи | ||
Переднє гальмо | 2 плавальні диски 260 мм, армовані шланги, радіальні супорти-моноблоки | |
Заднє гальмо | Однодисковий 240 мм | |
Шини | ||
— переднє колесо | 110/70-17 METZELER | |
— заднє колесо | 150/60-17 METZELER |
Основні атрибути | |
---|---|
Стан | Новий |