Geon Benelli TNT300 — це стильна модель початкового та середнього рівня з помірно агресивним сучасним дизайном, натхненним італійськими традиціями. Різальний і мінімалістичний.
Двоциліндровий мотор об'ємом 296 куб.см., яким обладнується Geon Benelli TNT300, має високий крутний момент на низьких і середніх обертах, а також непоганий приріст потужності на вищих обертах.
Його м'язистий зовнішній вигляд натякає на високу продуктивність і вигідно виділяє TNT300 з безлічі інших дівчат. Будівельний, легкий у керуванні та зручний байк має припасти до смаку як новачкам, так і досвідченим райдерам. Мотоцикл виявиться чудовим напарником своєму власнику, насамперед, у щільному міському трафікі, завдяки короткій базі, чутливому керуванню й енергійній реакції на положення ручки акселератора. Водночас новинка не рятує й на швидкісній трасі.
Представляємо до Вашої уваги новинку Benelli TNT600GT — новий «паркетник» у стилі Gran Turismo.
Benelli TNT600GT — це спорт-турер із різнобічним характером застосування. Мотоцикл може ідеально підійти як для щоденної їзди містом, так і легких туристичних поїздок. Цей мотоцикл середнього розміру підходить для будь-якого типу байкера, навіть для тих, хто вперше хоче почати свою подорож на мотоциклі.
Донором проєкту став нейкед-версії TNT600s, у якого турист запозичив раму та двигун, переналаштований для кращої віддачі на низьких обертах. Також байк укомплектували міцнішим підрамником. TNT600GT отримав розвинений обвіс і новий вихлопний тракт.
Насамперед інженери переробили раму та геометрію загалом з прицілом на туристичний напрям. Модель TNT600GT має більш вертикальну посадку райдера, що забезпечує найкращий комфорт під час тривалих поїздок. Керування мотоцикла стало м'якшим, не таким гострим, як у TNT600s. Мотоцикл отримав нову світло-техніку — потужніше й ефективніше. І найголовніше — були ґрунтовно перероблені двигун і випускний тракт. Показники потужності та крутного моменту виросли, а поведінку двигуна стало рівнішим і плавнішим. Нова вихлопна система стала легшою та дала змогу змістити центр ваги нижче, що так само позитивно позначилося на загальному балансі та керованості. До того ж, перемістивши глушники з хвостової частини під двигун, інженерипустили місце для встановлення багажних кейсів.
Мотоцикл Benelli TNT600GT комплектується інжекторним 4-тактним 4-циліндровим рядовим двигуном (4 клапани на циліндр і 2 розпозаторів — система DOHC) з рідинним охолодженням. Силову установку живить безпосередній електронний уприск палива. Силовий агрегат видає 85 л.с. потужності за 11 000 об./хв і 56 Нм крутного моменту за 8000 об/хв, що вельми пристойно для «шестиглістітки». Цього запасу потужності та крутного моменту цілком вистачає для того, щоб ефективно прискорювати мотоцикл із повним завантаженням — з водієм, пасажиром і багажем.
Крутний момент передається на заднє колесо через механічну 6-ступеневу трансмісію з ланцюговою тягою. Двигун приводиться в дію електростартером.
Мотор встановлений у класичну решітчасту раму з алюмінієвими секціями ззаду, які покликані полегшити мотоцикл і збільшити жорсткість конструкції. Геометрія рами та можливості регулювань підвіски розраховані на оптимальну посадку за кермом пілота будь-якого зросту та ваги, що дає змогу краще відчувати апарат і забезпечує впевнене керування мотоциклом.
Упевнена їзда та чіткі маневри на міських дорогах будуть забезпечені добре налаштованою підвіскою. Передня 50-міліметрова вилка перевернутого типу в сукупності з регульованим заднім моноамортизатором гарантують чітку поведінку мотоцикла як на дорогах із покриттям, так і на помірному бездоріжжі.
Гальмівна система не зазнала змін, порівнюючи з попередником, але її вдосталь, здатна всю цю масу зупинити практично на місці. Гальмівні системи Geon Benelli TNT600GT як виглядають, так і працюють досить добре: великі плавальні диски 320 мм, армовані магістралі, радіально упорні супорти з чотирма поршнями та чотирма колодками на кожному та задній двох поршневий супорт і 260 мм диск. Навіть після досить довгої сесії не виявлять і натяку на ослаблення бойла. У цьому класі гальмам можна ставити п'ять із плюсом. Інформативність і прозорість важеля переднього контуру теж цілком заслуговують на похвалу.
Заднє гальмо також на рівні. На відміну від багатьох аналогічних щодо компонування мотоциклів, користуватися ним просто.
Щоб мотоцикл витримував такі навантаження його рама та підвіска були істотно модифіковані.
Як і будь-якому туристичному мотоциклі, вітрозахист просто необхідний. І вона дійсно є — весь передок накрили пластиком і розмістили над приладом вітрове скло. До комфорту виходить солідна прибавка.
Однією з важливих деталей є й те, що бак тут збільшений, порівнюючи з TNT600s майже вдвічі — об'єм його досягає 27 літрів (3 літри резерву). Автономність пробігу становитиме приблизно до 500 кілометрів на одному баку, залежно від умов і характеру поїздки.
Дизайн Benelli TNT600GT, спроєктований у відомому італійському ательє, натхненний сучасними тенденціями та має європейський стиль. У новому виконанні мотоцикли Benelli мають набагато витонченіший та солідніший вигляд, підкреслюючи форми баків, які так вдало створені італійськими дизайнерами. Форми пластику та комбіноване поєднання кольорів обігрівають величезний бензобак, переходячи лініями до інтегрованих у обтічників.
Штатне скло обтікача продовжує силует передньої фари. Прогресивна головна світлотехніка моделі з лінзовою фарою дальнього світла просто чудова. Фара має лінзоване світло та гарне настроювання.
Силует задньої частини Benelli TNT600GT витончений. Хвіст звільнений від масивних глушників, сама «банка» вихлопу повністю перероблена, перенесена під двигун, зроблена в сучасному дизайні.
Приладна панель стала більшим і щільно вписалася у форму обтікача.
Мотоцикл Benelli TNT600GT випускається в сіро-білому та сіро-жовтогарячому кольорах.
Новий Benelli TNT600GT повністю відповідає всім вимогам класу «Gran Turismo» водночас на тлі конкурентів виділяється не скромні технічними характеристиками та найбільш демократичною ціною, що робить цю модель дуже привабливою для шанувальників подорожей із середнім достатком.
Benelli TNT600GT легкий, комфортний, універсальний, з м'якими та звивистими формами, з яким кожен може знайти впевненість, оцінення відразу всі якості. Ідеальний мотоцикл для тих, хто працює у великому місті та стикається з пробками. Benelli TNT600GT можна розглядати як альтернативу автомобілю для їзди щодня і вихідним, цей мотоцикл Benelli стане ідеальним попутником, коли ви захочете вирватися з рутини міста. Задовольнить шанувальника туризму асфальтом різної якості.
У італійців, бренд Benelli у світі мототехніки з значущості, порівнянного з Maserati в автомобільній індустрії, зробивши свого часу справжній переворот у виробництві двигунів для мотоциклів. Мототехніка, обладнана моторами Benelli, за визначенням, має чудові експлуатаційні характеристики.
Рама | Сталева просторова рама | |
Габаритні розміри | 2125 x 800 x 1130 мм. | |
База, мм. | 1470 | |
Висота за сидінням, мм. | 800 | |
Дорожній просвіт, мм. | 150 | |
Маса транспортного засобу в спорядженому стані, кг. | 223 | |
Двигун | 465MS-A, чотиритактний, рідинного охолодження, 16 клапанів, 2 розподобали (DOHC, 4 клапани на циліндр) | |
— кількість і розташування циліндрів | 4, рядне. | |
— робочий об'єм циліндрів | 600 куб.см. (ø65x45.2) | |
— ступінь стиснення | 11,5:1 | |
Максимальна потужність, к.с. (об./хв) | 85 (11000) | |
Максимальний крутний момент, Нм (об/хв.) | 56 (8100) | |
Об'єм паливного бака | 27 л. | |
Система живлення (тип) | Інжектор Delphi. Прямий уприск з електронним керуванням. | |
Система запуску | Електростартер. | |
Система запалювання (тип) | TLI (Бесконтактна, з електронним керуванням.) | |
Свічки (маркування) | NGK: СR8E. | |
Зчеплення | Багатодискове в олійній ванні | |
Коробка передач (марка, тип) | ||
— кількість передач | 6 | |
Головне передавання (тип, маркування) | ланцюгова. | |
Підвіска | ||
Передня (описання) | Телескопічна, амортизатори перевернутого типу. Marzocchi ø50 мм, хід 123 | |
Задній (описання) | Важільна, маятникового типу, з моноамортизатором Sachs, хід 45 | |
Гальмівні системи | ||
Переднє гальмо | 2 плавальні диски 320 мм, армовані шланги, радіальні супорти-моноблоки, 4 колодки та 4 циліндри на кожному супорті | |
Заднє гальмо | Однодисковий 260 мм | |
Шини | ||
— переднє колесо | 120/70-17 Metzeler Sportec M5 | |
— заднє колесо |
|
Основні атрибути | |
---|---|
Стан | Новий |