Після очікуваного успіху моделі X-ride в дебютному сезоні 2015 року модель піддалася деяким модернізаціям і отримала комплектацію «ендуро» — з повним комплектом світлотехніки та електростартером.
«Гражданський» версії моделі (ендуро) пропонуються з двигуном об'ємом 125 куб.см. По суті, ці версіїтіснили X-pit 125, водночас зберігши ціновий рівень завдяки уніфікації виробництва й оптимізації комплектацій.
Ключовими відмінностями між версіями PRO і Sport є підвіски: регульовані та нерегульовані.
До інновацій минулих поколінь можна віднести такі елементи, як полегшена (алюмінієва) прогресія й ексклюзивні позашляхові покришки Gekkon. Ці новинки були розроблені фахівцями Geon Engineering спеціально для моделі X-ride.
Була вдосконалена конструкція рами, плюс підрамник і усунута дрібні недочітки в розміщенні кріпильних елементів. Ведуча зірка відтепер встановлюється за аналогією з дорослими моделями — за допомогою конічних прецизійних (підвищеної точності) болтів. Також було пропрацьовано багато дрібниць: кріплення пластику, покращені ручки, поліпшене заднє гальмівне циліндр, алюмінієва кришка бензобака, відкориговане положення акумулятора, покращене укладання електропроводини, оновлені важелі зчеплення та переднього гальма та інше.
Оновлення 2017
Одне з головних нововведень моделі — це передня гальмівна система. Після тривалих тестів і випробувань інженери Geon Engineering знайшли найвідповіднішу за своїми параметрами гальмівну систему. Нова гальмівна система має високі показники ефективності гальмування, зворотного зв'язку та рівномірного дозування зусилля. Опція встановлена на всі, без винятку версії X-ride.
До речі, цю опцію можуть замовити й встановити власники раніших версій Geon X-ride.
Версія — X-ride 125 доступна тільки в комплектації з колісною формулою 17/14.
Оновлений так само і дизайн наклейок — «вогняна» тема відбиває характер мотоцикла та вказує на високий рівень адреналіну від водіння.
Обладнання моделі залишається колишнім: ланцюги KMC (428), карбюратор Mikuni, світлодіодні стоп-сигнал і поворотники, наногелевий акумулятор Dynavolt, електронна LED приладова панель і полегшена (алюмінієва) прогресія, розроблена фахівцями Geon Engineering і ексклюзивні покришки Gekkon від команди Geon Motosport.
Тип двигуна | 1 циліндр, 4T, 2 клапани, повітряне охолодження |
Робочий об'єм (см3) | 125 |
Макс. потужність (л.с./при об./хв) | 9 / 7500 |
Макс. крутний момент (Нм/при об/хв) | н/д |
Система живлення | карбюратор |
Система запалювання | CDI |
Система пуску | кікстартер, електростартер |
КПП/головне передавання | 4-ступеневий механічний/ланцюг 428 |
Шасі | |
Рама | сталева трубчаста, типу "птяча карта" |
Передня підвіска | телескопічна вилка 770 мм перевернутого типу 37 мм, регульована, хід 150 мм |
Задня підвіска | моноамортизатор 375 мм регульований, хід 100 мм, алюмінієва прогресія |
Тормоза, передний/задний | диск 220 мм/диск 190 мм |
Шини, передня/задня | 70/100-17lag 90/100-14 Gekkon от Geon-Motosport |
Загальні дані | |
Кут нахилу вилки |
26 |
Винос вилки | 26 мм |
Дорожній просвіт | 335 мм |
ДхШхВ (мм) | 1800*750*1120 |
Колісна база (мм) | 1260 |
Висота за сидінням (мм) | 825 |
Дорожній просвіт (мм) | 350 |
Суха вага (кг) | 73 |
Корисне навантаження (кг) | 75 |
Паливний бак (л) | 4 |
Основні атрибути | |
---|---|
Об'єм паливного бака | 4 л |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Кількість циліндрів | 1 |
Клас мотоцикла | Спортбайк |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Стан | Новий |