Двигун: | 1-циліндр, 4-тактний, SOHC, 4-клапанний, з баланс-валом |
Охолодження: | рідинне |
Робочий обсяг: | 249 см3 |
Максимальна потужність: | 28 л.с. / 9000 об./хв |
Максимальний крутний момент: | 23 Нм / 7000 об./хв |
Ступінь стиснення: | 11,5 : 1 |
Система подавання палива: | карбюратор |
Система запалювання: | CDI |
Система пуску | електростартер, кік-стартер |
КПП: | 6-ступенева, механічна |
Рама: | діагональна алюмінієва |
Передня підвіска: | телескопічна, перевернутого типу |
Діаметр передніх амортизаторів: | 47 мм |
Задня підвіска: | алюмінієвий маятник, система Pro-Link, моноамортизатор із набором регулювань |
Гальмо переднє: | дисковий діаметер диска 240 мм |
Гальмо заднє: | дисковий діаметер диска 240 мм |
Колісні диски, передній/задній | 1,6x21 / 2,15x18 (2,15x19) |
Колесо переднє/заднє: | 80/100-21 / 110/100-18 (110/90-19) |
ДхШхВ: | 2320 x 830 x 1300 мм |
Колісна база: | 1500 мм |
Висота сидіння: | 920 мм |
Дорожній просвіт: | 330 мм |
Вага: | 115 кг |
Об'єм паливного бака: | 7,2 л |
Результат роботи команди Geon Engineering над версією 2014 року можна умовно розділити на 3 основні завдання: робота над конструкцією, боротьба за зниження ваги та ергономіка + дизайн. Також зміни торкалися комплектацій мотоциклів.
Щодо конструктивного складника:
Усі мотоцикли 2014 року обладнані новою пружиною заднього амортизатора, ексклюзивно розробленою фахівцями «Geon Engineering» у співпраці з «Geon Motosport». Передні та задні підвіски доопрацьовані та отримали нові характеристики налаштувань.
Ендуроверсія обладнана покришками з поліпшеними ходовими характеристиками. Передній гальмівний диск збільшений — з 240 мм до 270 мм. Встановлені нові компоненти гальмівних систем: колодки, супорти та майстер-циліндри.
Мотоцикли нового покоління обладнані електронним спідометром із відповідною системою приводу.
Перероблена система приводу зчеплення, внаслідок чого вдалося неабияк знизити витискне зусилля на важелі. Зроблена замінена шлангів системи охолодження на більш стійкі до коливань температури та тиску.
Певна робота була проведена в боротьбі за зниження загальної ваги мотоцикла. У результаті вдалося «скинути» до 6 кілограмів, залежно від версії та комплектації мотоцикла.
Ергономіка та дизайн.
Для зручності пілотування змінене положення органів керування. Замінене кермо — підібраний відповідно до конструктиву та комфорту пілотування
Зовнішній вигляд отримав більш завершений і харизматичний дизайн. Розширена колірна палітра доступних авторських кольорів. Пропонуємо оцінити фірмовий забарвлення в жовто-синьому оформленні.
Комплектації
Версія BASE комплектується стоковими підвісками, колесами, покришками та займає найдоступнішу цінову категорію.
Наступний рівень — це комплектація SPORT, обладнана напівпрофесійними колесами класу «хоббі+» і поліпшеними покришками, зірки та гальмівні диски від GN-Motosport.
Версії FACTORY у новому сезоні надаються з регульованими підвісками від GN-Motosport, як спереду, так і ззаду, а також тюнінговими колесами з покращеними покришками, зірками та гальмівними дисками від GN-Motosport.
Для цієї версії також доступний опціональний апгрейд — це комплект професійних коліс від GN-Motosport, обладнаних брендовими покришками Dunlop Geomax (модель MX51 для ендуро та модель MX52 для кросових мотоциклів). Доплата за переобладнання в зазначену конфігурацію (Factory+) становитиме 300 дол.
Кожна зі версій містить базову комплектацію: захист рук, захист гальмівних дисків, захист картера, повний комплект світлотехніки (крім кросової версії), кріплення для номерного знака, електронний спидометр.
Отже, у новому сезоні компанія представляє на ринку вже зарекомендовану себе модель з переліком якісних експлуатаційно-технічним змін, які вдалося реалізувати підрозділ «Geon Engineering» упродовж останнього року роботи.
Мотоцикл пропонується у двох версіях — Ендуро та Мотард.
Обидві версії обладнані повним комплектом світлотехніки.
Відмінність полягає в типі фари — Мотард обладнаний фарою з двома лінзами. Версія Ендуро обладнана характерною фарою класичного типу.
Мотоцикли в базовій комплектації обладнані такими компонентами:
- точені, полегшені і анодовані маточини
- спиці діаметром 4,06 мм (неіржавкі, біметалеві)
- полегшеними зірками
- алюмінієвою рамою
- алюмінієвим маятником оновленого зразка
Мотрадні колеса від GN-Motosport пропонуються з розмірністю 3.5-17 спереду та 4.25-17 ззаду. Як передні, так і задні гальмівні диски встановлені нового зразка — з покращеними характеристиками. У дорожній версії мотарда передній гальмівний диск збільшений до 290 мм для більш контрольованого й ефективного гальмування з великих швидкостей.
Опціонально доступні гальмівні диски GN-Motosport діаметром 320 мм, призначені для використання в спорті.
Була доопрацьована штатна підвіска та набір регулювань, опціонально доступна підвіска від GN-Motosport (Регулювання: переднатягування пружини, демпфування ходу, зусилля стиснення).
GEON Dakar 250 отримав оновлений двигун із 6-ступеневою КПП, новий карбюратор, доопрацьований аеробокс і нову вихлопну систему. Це розширило експлуатаційні можливості мотоцикла.
Мотрадна версія отримала нове, характерне класу переднє крило.
Мотоцикли здобули свою індивідуальність і унікальний стиль і завдяки розробленню нового концептуального дизайну наклейок від Костянтин Грачова (Одеса).
Колірна гама 2013 року містить версії в чорному, синьому та червоному кольорі.
*Під час замовлення пропонується версія, обладнана колесами та підвісками зразка 2012 року
** Збирання версії Factory для GEON Dakar Motard здійснюється під замовлення.
Комплектація
захист рук — є
захист гальмівних дисків — є
захист картера — є на 450 і ні на 250 (швидко буде доступно опціонально — термін уточнюється)
вентилятор (і) на радіаторі (ах) — немає (можливо, скоро будуть доступні опціонально — термін уточнюється)
Основні атрибути | |
---|---|
Стан | Новий |