Двигун: | 1-циліндр, 4-тактний, SOHC, 4-клапанний, з баланс-валом |
Охолодження: | рідинне |
Робочий об'єм: | 249 см3 |
Максимальна потужність: | 28 л.с. / 9000 об./хв |
Максимальний крутний момент: | 23 Нм / 7000 об./хв |
Ступінь стиснення: | 11,5 : 1 |
Система подавання палива: | карбюратор |
Система запалювання: | CDI |
Система пуску | електростартер, кік-стартер |
КПП: | 6-ступенева, механічна |
Рама: | діагональна алюмінієва |
Передня підвіска: | телескопічна, перевернутого типу |
Діаметр передніх амортизаторів: | 47 мм |
Задня підвіска: | алюмінієвий маятник, система Pro-Link, моноамортизатор із набором регулювань |
Гальмо переднє: | дисковий діаметер диска 290 мм |
Гальмо заднє: | дисковий діаметер диска 240 мм |
Колісні диски, передній/задній | 3,5х17 / 4,25x17 |
Колесо переднє/заднє: | 120/70-17 / 150/70-17 |
ДхШхВ: | 2320 x 830 x 1300 мм |
Колісна база: | 1500 мм |
Висота за сидінням: | 920 мм |
Дорожній просвіт: | 330 мм |
Вага: | 115 кг |
Об'єм паливного бака: | 7,2 л |
Мотоцикл пропонується у двох версіях — Ендуро та Мотард.
Обидві версії обладнані повним комплектом світлотехніки.
Відмінність полягає в типі фари — Мотард обладнаний фарою з двома лінзами. Версія Ендуро обладнана характерною фарою класичного типу.
Мотоцикли в базовій комплектації обладнані такими компонентами, як-от:
- точені, полегшені і анодовані маточини
- спиці діаметром 4,06 мм (неіржавкі, біметалеві)
- полегшеними зірками
- алюмінієвою рамою
- алюмінієвим маятником оновленого зразка
Мотрадні колеса від GN-Motosport пропонуються з розмірністю 3.5-17 спереду та 4.25-17 ззаду.
Як передні, так і задні гальмівні диски встановлені нового зразка — з покращеними характеристиками.
У дорожній версії мотарда передній гальмівний диск збільшений до 290 мм для більш контрольованого й ефективного гальмування з великих швидкостей.
Опціонально доступні гальмівні диски GN-Motosport діаметром 320 мм, призначені для використання в спорті.
Була доопрацьована штатна підвіска та набір регулювань, опціонально доступна підвіска від GN-Motosport (Регулювання: переднатягування пружини, демпфування ходу, зусилля стиснення).
GEON Dakar 250 отримав оновлений двигун із 6-ступеневою КПП, новий карбюратор, доопрацьований аеробокс і нову вихлопну систему. Це розширило експлуатаційні можливості мотоцикла.
Мотрадна версія отримала нове, характерне класу переднє крило.
Мотоцикли здобули свою індивідуальність і унікальний стиль і завдяки розробленню нового концептуального дизайну наклейок від Костянтин Грачова (Одеса).
Колірна гама 2013 року містить версії в чорному, синьому та червоному кольорі.
Комплектації та ціни:
Комплектація | Dakar 250S (Motard)* | Dakar 250S (Motard) Sport | Dakar 250S (Motard) Factory** |
цена (у.е.) | 3700 | 4170 | 4370 |
Передн.колісний диск | стік 2,5х17 | GNM 3,5х17 | GNM 3,5х17 |
Задн.колісний диск | стік 3,5х17 | GNM 4,25x17 | GNM 4,25x17 |
Передн.розмір покришки | 110/70-17 | 120/70-17 | 120/70-17 |
Задн.розмір покришки | 140/70-17 | 150/70-17 | 150/70-17 |
Передн.тормозний диск | GNM 290 мм | GNM 290 мм | GNM 290 мм |
Задн.тормозний диск | GNM 240 мм | GNM 240 мм | GNM 240 мм |
Передн. амортизатори | стік 47 мм/950 мм/250-315мм | стік 47 мм/950 мм/250-315мм | GNM 47 мм/950 мм/300-315 мм |
Задн.амортизатори | стік 490 мм/310-315мм | стік 490 мм/310-315мм | GNM 490 мм/310-310 мм |
Задня (відома) зірка | GNM 46 | GNM 46 | GNM 46 |
*Під час замовлення пропонується версія, обладнана колесами та підвісками зразка 2012 року
** Збирання версії Factory для GEON Dakar Motard здійснюється під замовлення.
Комплектація:
захист рук — є
захист гальмівних дисків — є
захист картера — є на 450 і ні на 250 (швидко буде доступно опціонально — термін уточнюється)
вентилятор (і) на радіаторі (ах) — немає (можливо, скоро будуть доступні опціонально — термін уточнюється)
Доступні комбінації кольорів наклейок:
1. чорний-білий-червоний
2. чорний-червоний-білий
3. чорний-синій-білий
4. чорний-синій-червоний
ціна додаткового комплекту наклейок — 400 грн
Основні атрибути | |
---|---|
Стан | Новий |