Dakar 450Е — кубатурний ендуро для досвідчених мотоциклістів. Потужний двигун, мала вага, продуктивні амортизатори та чудова ергономіка дають змогу експлуатувати мотоцикл у різноманітних умовах перетяженої місцевості, а також і на асфальтованих дорогах.
Результат роботи команди «Geon Engineering» над версією 2014 року можна умовно розділити на 3 основні завдання: робота над конструкцією, боротьба за зниження ваги й ергономіка+дизайн. Також зміни торкнулися комплектацій мотоциклів.
Щодо конструктивного складника:
Усі мотоцикли 2014 року обладнані новою пружиною заднього амортизатора, ексклюзивно розробленою фахівцями «Geon Engineering» у співпраці з «Geon Motosport». Передні та задні підвіски доопрацьовані та отримали нові характеристики налаштувань.
Ендуроверсія обладнана покришками з поліпшеними ходовими характеристиками. Передній гальмівний диск збільшений — з 240 мм до 270 мм. Встановлені нові компоненти гальмівних систем: колодки, супорти та майстер-циліндри.
Мотоцикли нового покоління обладнані електронним спідометром із відповідною системою приводу.
Перероблена система приводу зчеплення, унаслідок чого вдалося неабияк знизити витискне зусилля на важелі. Зроблена замінена шлангів системи охолодження на більш стійкі до коливань температури та тиску.
Двигун 450 отримав новий стартер і зміни в параметрах ГРМ. Так само старша версія отримала нову систему випуску, яка оптимально відповідає характеру мотора та надає найкращий ефект. Характеристики нового вихлопу надають можливість використовувати мотоцикл у міських умовах. Водночас вихлоп легко переналаштовується на спортивну експлуатацію.
Певна робота була проведена в боротьбі за зниження загальної ваги мотоцикла. У результаті вдалося «скинути» до 6 кілограмів, залежно від версії та комплектації мотоцикла.
Ергономіка та дизайн.
Для зручності пілотування змінене положення органів керування. Замінене кермо — підібраний відповідно до конструктиву та комфорту пілотування
Зовнішній вигляд отримав більш завершений і харизматичний дизайн. Розширена колірна палітра доступних авторських кольорів. Пропонуємо оцінити фірмовий забарвлення в жовто-синьому оформленні.
Комплектації.
Версія BASE комплектується стоковими підвісками, колесами, покришками та займає найдоступнішу цінову категорію.
Наступний рівень — це комплектація SPORT, обладнана напівпрофесійними колесами класу «хоббі+» та поліпшеними покришками, зірки та гальмівні диски від GN-Motosport.
Версії FACTORY в новому сезоні надаються з регульованими підвісками від GN-Motosport, як спереду, так і ззаду, а також тюнінговими колесами з покращеними покришками, зірками та гальмівними дисками від GN-Motosport.
Для цієї версії також доступний опціональний апгрейд — це комплект професійних коліс від GN-Motosport, обладнаних брендовими покришками Dunlop Geomax (модель MX51 для ендуро та модель MX52 для кросових мотоциклів). Доплата за переобладнання в зазначену конфігурацію (Factory+) становитиме 300 дол.
Кожна зі версій містить базову комплектацію: захист рук, захист гальмівних дисків, захист картера, повний комплект світлотехніки (крім кросової версії), кріплення для номерного знака, електронний спидометр.
Отже, у новому сезоні компанія представляє на ринку вже зарекомендовану себе модель з переліком якісних експлуатаційно-технічним змін, які вдалося реалізувати підрозділ «Geon Engineering» упродовж останнього року роботи.
Двигун/трансмісія | |
Тип двигуна | 1 циліндр, 4T, 4 клапани, рідинного охолодження |
Робочий об'єм (см3) | 449 |
Макс. потужність (л.с./при об./хв) | 43,5/7500 |
Макс. крутний момент (Нм/при об/хв) | 42,5/6500 |
Система живлення | карбюратор |
Система запалювання | CDI |
Система пуску | електростартер, кікстартер |
КПП/головне передавання | 5-ступеневий механічний/ланцюг 530 |
Шасі | |
Рама | діагональна алюмінієва |
Передня підвіска | телескопічна, вилка перевернутого типу, 47 мм із набором регулювань |
Задня підвіска | алюмінієвий маятник, система важільної прогресії, моноамортизатор із набором регулювань |
Тормоза, передний/задний | диск 270 мм, 2-поршневий супорт/диск 240 мм, однопоршневий супорт |
Шини, передня/задня | 80/100-21//110/100-18 (19) |
Колісні диски, передній/задній | 1,6x21 / 2,15x18 (19) |
Загальні дані | |
ДхШхВ (мм) | 2320 х 830 х 1300 |
Колісна база (мм) | 1500 |
Висота за сидінням (мм) | 960 |
Дорожній просвіт (мм) | 330 |
Суха вага (кг) | 120 |
Корисне навантаження (кг) | 150 |
Паливний бак (л) | 7,2 |
Максимальна швидкість (км/год) | н.д. |
Мотоцикл пропонується у двох версіях — Ендуро та Мотард.
Мотрадні колеса від GN-Motosport пропонуються з розмірністю 3.5-17 спереду та 4.25-17 ззаду. Також доступний громадянський пакет для переобладнання.
У дорожньої версії мотарда передній гальмівний диск збільшений до 290 мм для більш контрольованого й ефективного гальмування з великих швидкостей.
Опціонально доступні гальмівні диски GN-Motosport діаметром 320 мм, призначені для використання в спорті.
Основні атрибути | |
---|---|
Стан | Новий |