Продавець "Мотосалон Кобра" Магазин мототехники розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
309 відгуків

Выставочный зал с мототехникой работает в дежурном режиме. Звоните, с удовольствием предложим Вам мотоцикл. В наличии более 50 моделей. ОТДЕЛ ПРОДАЖ МОТОЦИКЛОВ по т. 0967138900, 0669380000, 0971080676.

Магазин мототехники и запасных частей «Мотосалон Кобра»
Контакти
"Мотосалон Кобра" Магазин мототехникиЕвгений
авторынок "Барабашова" ул. 50 лет ВЛКСМ 182, Харків, Україна
+380 (66) 938-00-00
+380 (97) 108-06-76
Мапа
впередназад
Мотоцикл Lifan 200 CiTyR Синій, фото 2Мотоцикл Lifan 200 CiTyR Синій, фото 3Мотоцикл Lifan 200 CiTyR Синій, фото 4Мотоцикл Lifan 200 CiTyR Синій, фото 5Мотоцикл Lifan 200 CiTyR Синій, фото 6Мотоцикл Lifan 200 CiTyR Синій, фото 7

Мотоцикл Lifan 200 CiTyR Синій

56 056 

  • В наявності
Мотоцикл Lifan 200 CiTyR Синій
Мотоцикл Lifan 200 CiTyR СинійВ наявності
56 056 
+380 (66) 938-00-00
  • +380 (97) 108-06-76
+380 (66) 938-00-00
  • +380 (97) 108-06-76
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця

Модель LIFAN 200 СiTyR (мається як Сі Ті Ар 200) — це ще одна  версія дорожнього мотоцикла від LIFAN. Новизна і  оптимальна споживча досконалість цієї моделі полягають у тому, що в мотоциклі реалізовано поєднання раніше відпрацьованих технологічних рішень і деяких сучасних технологічних вишукань, але без чималого зміцнення й впровадження істотно складених конструкцій. Як то кажуть, все геніальне — просто. Це зроблено навмисно, щоб наділити мотоцикл максимумом необхідних якостей і водночас залишити вартість у доступному ціновому сегменті.
Новинка стала логічним продовженням модельного ряду «стритових» мотоциклів сімейства LIFAN у загальних обрисах наближених до  вже дуже відомої та популярної моделі LF150-2E, але з потужнішим мотором і деякими конструктивними змінами.
Назва  моделі CiTyR позначає її  максимальне зручність і функціональне призначення для переміщення в місті та передмісті.
Перше, на що хочемо звернути увагу — це новий двигун серії NBS. Мотор об'ємом 175 см3 і потужністю 13,6 кінських сил, крутний момент величиною 13 Нм. досягається вже за 6500 об/хв.-1 Силовий агреат являє собою  4-тактний, двоклапанний верхнерозподвісний мотор із ланцюговим приводом, обладнаний внутрішнім балансувальним валом для гасіння вібраційних навантажень. Нове покоління  двигуна NBS з'явилося в процесі технічних удосконалень двох генерацій моторів  серій CG150 (LF150-2E) і NBF (Lifan KP200).

  

Іншими словами  двигун Lifan NBS — це симбіоз перевірених технічних рішень від двох двигунів, які добре зарекомендували себе, доповнених деякими технологічними удосконаленнями:

  • Впускний колектор особливої форми для формування завихрень на впускі максимального рівномірного  розподілу палива — повітряної суміші в камері згоряння для збільшення ефективності
  • У конструкції рокерів застосовані ролики для мінімізації тертя в місці зіткнення з кулачком розподільного вала
  • Полегшений поршень з укороченою спідницею, істотно зменшеною масою та зниженим  коефіцієнтом тертя
  • Окремий оливний канал у циліндрі для подавання олії на внутрішню порожнину поршня для його охолодження
  • У кріплення картера додані чотири додаткові болтові з'єднання для підвищення жорсткості в режимах багаторазового  температурного розширення під час нагрівання та подальшого охолодження

  

 
У конструктиві двигуна використаний метод, який інженерно-технічною мовою звучить  як "Дезаксаж колінчастого вала". Постараємося розшифрувати за простою: вісь колінчастого вала зміщена щодо осі циліндра на кілька міліметрів. Зміщення осі циліндра зменшує різницю в тисках на передню та задню стінки циліндра. Під час робочого ходу тиск поршня на стінку циліндра зменшується, а під час ходу стиснення — збільшується, що загалом дає рівномірніше зношення робочої частини циліндра.
    

Також у конструкції головки циліндра передбачений порожнистий канал для проходження об'ємного потоку повітря з розподілом між нагрітими частинами (на лівому фото він зміщений праворуч від випускного отвору головки циліндра, а на креслярній схемі показано напрямок потоку повітря, що набігає).
 Це сприяє загальному зменшенню температури в камері згоряння, мінімізує прояв детонаційних процесів (у разі використання неякісного палива). Компенсує температурне розширення  металу зводячи до мінімуму зміни.

  
 
У конструктив закладено й наявність системи охолодження поршня з розпиленням олії. На правій частині  Картка є спеціальний олійний канал, через який  олія під тиском потрапляє на нижню внутрішню частина спідниці поршня й ефективна  знімає температурне навантаження
  
Поршень полегшили, зменшивши його масу  зі 142 грамів до 86 грамів, і він має більш коортну "спідницю".
      Для зменшення тертя в парі рокер-кулачок розподільного вала застосовується рокер із роликом  для мінімізації тертя в місці зчленування з кулачком розподільного вала. Такий варіант виготовлення  забезпечує зменшення тертя в місці сполучення деталей, у такий спосіб збільшуючи ресурс елементів, що труться, що несуться, а також зменшує шум під час роботи на середніх і високих обертах. 
  
       Ще одна особність нового мотора. Тепер немає потреби проводити регулярне очищення або зміну фільтрувального елемента  під час кожної заміни оливи. У цьому моторі використовується вбудований плоский і чималий за площею поперечного перерізу фільтрувальний дрібно'ячеристий елемент у спеціальній камері оливоприймача в картері двигуна (за простою — металева сітка). Це рішення покликане забезпечити спрощення процедури обслуговування й експлуатації техніки, але обґрунтовано вимагає застосування якісних олій (промивати її доцільно на етапі пробігу 10-12 тисяч км, але це зажадає демонтажу кришки двигуна). Застосована конструкція також забезпечує й інше важливе функціональне призначення — таке розташування оливоприймача гарантує набряклість оливного голодування за чималих нахилів двигуна (має на увазі  їзда з чималими кутами нахилів мотоцикла). Конструктивне місце розміщення камери з фільтрувальним елементом Ви зможете побачити на зображенні наведеному нижче

40%
В системі живлення мотоцикла застосований карбюратор PZ27 поліпшеної серії зі змінним калібруванням жиклерів, але з мінімальним набором регулювань — спеціально для того, щоб, якщо раптом і з'явиться потреба відрегулювати параметри, власник зміг зробити це самостійно — Зверніть увагу, це й швидше та дешевше, ніж звертатися до фахівців.

 Для більшої зручності «важіль підсмоктування» винесений на кермо й інтегрований у блок керування з лівого боку — завдяки цьому зникає необхідність тягнутися донизу до карбюратора.   
Мотоцикл обладнаний п'ятиступеневою механічною трансмісією, яка вирізняється підбором передавальних чисел, спрямованим на правильний розподіл тяги у всьому робочому діапазоні обертів мотора. До того ж збережена можливість запуску двигуна за допомогою лапки кікстартера — у наших життєвих умовах це безсумнівно корисне рішення. А ще потрібно згадати про те, що задня відома зірка моделі Lifan CiTyR  має 44 зуби. Цим вона відрізняється від Lifan 150-2E, у якого в стандарті 41 зуб. А ось передня зірка на СіТіАрі має 16 зубів. У поєднанні з іншими передавальними числами  КПП, вищою потужністю мотора, а також збільшеним крутним моментом, який досягається за менших (порівнюючи з 150-2E) обертами динаміка мотоцикла стала кращою та швидкість максимальна вища.    Як приводного елемента використовується 428H ланцюг такого відомого виробника, як «CHOHO-chain». В Україні цей бренд уже зарекомендував себе з позитивного боку українськими споживачами раніше придбали Найдорожчі ланцюги на ринку «без роду та племені» або ж навпаки переплавляли за продукцію розкручених брендів типу «DID» або «KMC».

P.S. Проте ми ще самі поекспериментуємо зі встановленням  задних  зірок на 39, 41 і 42  і їх різними комбінаціями з передніми на 14 і на 15 — користь такі варіанти в нас уже є в наявності. Про результати обов'язково повідомимо, оскільки такими нехитрими способами можна спробувати "заточити" мотоцикл або під тягу (що особливо доречно в гірській місцевості) або виключно на швидкість.

 

А ще одна відмінність  — це розміри шин. У новинки Lifan 200 вони 17-дюймові, а не 18-ті, як у Lifan 150-2E.  Обидва диски й обидві покришки стали ширшими: Передні 80/90-17; Задні 110/80-17

  
Дизайн дисків також змінився. Вони восьмиспициві та візуально спиці здаються абсолютно тоненькими, "малобросними" в очі. Цього ефекту ми й хотіли досягти. Придивитеся! Візуально мотоцикл здається менш масивним, а диски його ще ніби "обтискають". Якщо в когось з'явилися сумніви в їх міцності — не варто спочатку робити висновки. Коли Ви зможете самі  подивитися на ширину їхнього поперечного перерізу — всі питання підуть самі собою.

Ну, а їжачки комусь не подобається — купуйте диски від 150-2E, технічно вони взаємозамінні, хоча навіщо?!!!!


           
Коротенько нагадуємо про інші елементи:

Нова електронна панель  приборов  перекочувала і на 200-й СіТіАр.   У стандартному виготовленні приладової панелі є одометр, тахометр, спідометр і індикатор рівня палива в баку. Важливою відмінністю нової прилади є те, що в конструкції використані так звані "піксельні світлодіоди". Особливість їх у тому, що яскравість світіння кожного з них  має спрямованість, яка забезпечує рівномірність світіння і високу інтенсивність. У чому сенс, скажіть Ви? А в тому, що і в сутінку, і за яскравого сонця й у темряві ефективність світіння залишається високонтристою й легко зчитується. Це не старі РК-панелі, які часто в сонячну погоду вимагають "відмазування" для читання показань.

Два ключові параметри швидкість і обране передавання  - істотно збільшені в розмірах. Погодьтеся, що набагато краще видно і швидкість, і активне в цей момент передавання.  Не потрібно концентруватися на маленькому віконці, стандартному для багатьох інших моделей. Причому позиція "Нейтраль" зображається на рівень нижчим і за ввімкненого будь-якого передавання не відбивається — точно не заплутаєтеся. Впевнені, що це оцінять і ті, у кого зір ослаблений, і ті, хто просто має "досвід спілкування" зі стандартними приладами мотоциклів.
Під час увімкнення запалювання панель здійснює 2-секундний режим перевірки так званий "тест-режим", коли загоряється все повністю  і після цього переходить у робочу фазу, залишаючи світними тільки функціонально активні індикатори



             Залишилася без змін і  багажна платформа, яка покрита пластифікатором. Це спеціальне гумове на дотик покриття. Воно не слизьке, воно не дряпається, не блякне на сонці, не втрачає колір, не іржавіє і водночас м'яке на дотик. Звісно, всередині багажника металева основа, але сама платформа позбавлена гострих кутів. Це позбавить багатьох від маленького, але неприємного травматизму — Шалений про гострий кут колишнього багажника пензлем або стегон було задоволенням сумнівним.

Зберегли ми  у штатній комплектації та захисні гофровані чохли захисту пір'я передньої вилки. Грязі та пилу на наших дорогах із надлишком, а довговічність пильовиків і сальників вилки це доповнення допоможе продовжити:

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникLifan
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
КласНовий
Головна передачаЛанцюгова
Кількість циліндрів1
МаркаLifan
Клас мотоциклаКласик
Тактность двигунаЧотиритактний
Система запускуЕлектростартер і механічний стартер
Охолодження двигунаПовітряне
Розташування циліндрівПослідовне
Система вприскування паливаКарбюратор
Об'єм двигуна175 куб. см
Об'єм паливного бака13 л
Витрата палива2.6
КолірСиній
Максимальна швидкість105 км/год
Вага143 кг
Рік випуску2020
Потужність двигуна13.6 к. с.
СтанНовий
Сумісність з маркоюLifan
Габаритні розміри
Висота1050 мм
Ширина760 мм
Довжина2060 мм
Інформація для замовлення
  • Ціна: 56 056 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner