Loncin LX250-15 CR4 — мототехніка нового покоління
Спорт-турист Loncin LX250-15 CR4 — сучасна модель, виготовлена з використанням інноваційних технологій. Виробник — відома в Китаї компанія, що володіє кількома заводами та виробляє двигуни для світових брендів, як-от BMW, Husqvarna, MV Agusta. Мотоцикл Зручний в експлуатації. Згідно з типочками мотолюбів, це одна З найефективніших моделей серед 250-к. З нею «вау-ефект» водієві забезпечення!
особливості мотоцикла
LX250-15 CR4 обладнаний одноциліндровим 4-тактний, бензиновий двигун оливного охолодження RE250 з балансувальним валом SOHC. Це простий і надійний агрегат, який встановлюється на багато СУЧАСНИХ моделей. Детальний огляд моделі дає можливість мати інші її особливості:
класичне компонування;
Динамічний і Стрімкий профіль;
зручні м'які ручки керма;
сидіння дворівневе, еластичне, з нековзним покриттям, приємним на дотик;
підніжка для водія, що складається — це зручно під час транспортування та зберігання;
цифровий лічильник із РК-дисплеєм — чіткий індикатор і компактний зовнішній вигляд, можна змінювати колір підсвітки;
задній маятник складного формування.
Глушник у LX250-15 CR4 компактний, але звучить круто. Його корпус виготовлення З великої кількості пластикових елементів, що можна побачити на фото. Спереду колесом змонтованого обтичника, який допомагає охолодженню. Завдовжки дифузор потік повітря спрямовуватиме в потрібну сторону.
основні параметри
Двигун для перегонових мотоциклів 2-клапанний, з об'ємом циліндра 223 см3, знає Потужність 17,2 к. С. за 8,5 тис. Об. / Мін. Живитися від карбюратора, запуск відбувається за допомогою електростартер. Дає змогу набрати максимальну швидкість 120 км/год. Time характеристики силового агрегата з низьких вібрацій і чистим звуком забезпечують захопливу поїздку на Loncin LX250-15 CR4.
Крутний момент передається на колесо Завдовжки 6-ступеневої КПП. Середня витрата палива становить 2,7 л на 100 км. Бак розрахований на 12 л бензину. Максимальне навантаження на мотоцикл становить 150 кг. Керуючи таким «залізним конем», можна відчути впевненість у різних ситуаціях.
Легке та комфортне водіння
Loncin LX250-15 CR4 — це гармонійне співвідношення ціни, якості та оптимальних технічних характеристик. Згідно з докладним оглядом моделі, можна відбити такі її Позитивні сторони:
Мотоцикл пристроїв дуже крутий світлодіодний передніх фарой. Завдовжки оптимізованому дизайну широка чаша всередині проєктує багато світла на дорогу. Це дає гарну видимість і гарантує безпеку водіння.
Світлодіодні задні ліхтарі CR4 плоскої форми, інтегрованої із задньою частиною кузова. Він компактний, інтелектуальний, обтічний і кінетичний. Проектує багато світла на дорогу.
Світлодіодні покажчики поворотів легко ідентифікувати мотоцикл на дорозі, гарантують безпеку водіння, а також створюють прекрасний вигляд уночі.
Задня вилка Loncin LX250-15 CR4 Зроблено з потовщеної сталевої пластини. Вирізняється міцністю й естетичним виглядом.
Безкамерні дорожні шини високоякісні, антиковзна, зносостійкі, протибухові. Забезпечують плавний і Безпечний Хід.
Гальмівна система Завдовжки високоякісних дисків на двох осях чутливих і Надійна.
Спортивні дзеркала забезпечують гарний огляд.
Згідно з описами, CR4 має Нові легкосплавні, модної форми підніжки для водія й пасажира. Виготовлені з цілісної пресформи, що забезпечує їхню високу міцність. З ними їзда безпечніша. Сидіння спортивного стилю не викликає дискомфорту під час довготривалих поїздок.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Loncin |
Країна виробник | Китай |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 250 куб. см |
Об'єм паливного бака | 12 л |
Колір | Червоний |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 130 км/год |
Вага | 140 кг |
Рік випуску | 2019 |
Клас мотоцикла | Кросовий |
Потужність двигуна | 18 к. с. |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Витрата палива | 2.5 |
Тип | Мотоцикл |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1945 мм |
Ширина | 800 мм |
Висота | 1100 мм |
Користувацькі характеристики | |
Охолодження двигуна | Повітряно-масляну |