Модель Musstang Alfa FIT зі 125-ти кубовим мотором можна віднести до категорії умовних новинок на українському ринку. Такими аналогами є і моделі Spark 125-2X і модель Soul Sparta 125. Однак у моделях Musstang є деякі комплектаційні доповнення й технічні поліпшення, які з'явилися наслідком аналізу тих вад і деяких технічних помилок, які притаманні в моделей-конкурентів, а в новинка від Musstang позбавлена цих вад. Нижче ми розповімо про це.
Почнемо з найбільш значущого: всі моделі Musstang Альфа FIT 125 будуть стандартно обладнатися Новими легкосплавними дисками та переднім дисковим гальмом. Це безперечно корисний і важливий із погляду безпечної їзди крок, думаємо, немає сенсу говорити про те, наскільки потрібна ця опція. Суппорт дискового гальма двопоршневий, і він аналогічний тим деталям, які встановлюються на багато моделей 150 кубових мотоциклів. Це означає, що підібрати колодки до нього не становитиме жодних труднощів, і вони вже доступні в продажу — тобто проблем в експлуатації з механізмом дискового гальма не виникне.
Наступним вдосконаленим елементом стало переднє крило. Воно виготовлене з пластику та за величиною охоплення колеса схоже на мотоциклетне. Такий варіант рішення зумовлений тим, що маленьке крило, яке було на моделях Spark і Sparta, швидше, було декоративним елементом. Дуже багато власників інформували нас про те, що під час їзди по мокрих дорогах із під переднього колеса літало стільки брудної жижі, що вона покривала шаром болота не тільки двигун і його елемнти, а й ноги водія. Дивовижне задоволення, чи не так? Нова конфігурація переднього крила повністю виключає цей момент. Порівняйте варіанти на фото: зліва Soul Sparta, а праворуч Musstang Alfa 125.
Наступний вдосконалений елемент — це колісні диски. Подивіться уважно на фото. Диски новинки від Musstang виготовлені з набору 5 спиць, кожна з яких має профіль двотаврової балки (на фото вона зображена — це найміцніший варіант у металопрокатній індустрії — не дарма ж d-рельси виготовлені в схожому варіанті виготовлення). Стійкою до ударних навантажень такої спиці вище, ніж у звичайних профільованих спиць колісних дисків (швелерний тип профілю), якими обладнуються конкурентні моделі. Вона не має внутрішньої порожнини, а навпаки велику ширину, оскільки такий варіант максимально розподіляє навантаження по всій довжині металевого елемента (колісної спиці). Ну а практична користь для власника від реалізації такого рішення покаже час.
Глушник також відрізняється від схожих версій наявністю більшою за величиною "бочки" зміненої форми, яка додатково забезпечена вихідними отворами для видалення конденсату. Причому таких отворів два: у передній частині та в задній частині. Це конструктивне доповнення дає змогу повністю видалити конденсат, що утворюється в трубі, і стає джерелом корозії, яка згодом призводить глушник іншої конструкції до появи зсувної та подальшої заміни.
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | Китай |
Тип | Мопед |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 119.7 куб. см |
Об'єм паливного бака | 12 л |
Витрата палива | 2.1 |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 80 км/год |
Вага | 90 кг |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Рік випуску | 2020 |
Клас мотоцикла | Класик |
Потужність двигуна | 8 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1900 мм |
Ширина | 780 мм |
Висота | 1070 мм |
Користувальницькі характеристики | |
Обсяг паливного бака | 17 |