Дорожній мотоцикл Musstang Region MT200-8 — це одна з наших новинок сезону, старт продажів якої відбувся у березні поточного року.
Ця модель є логічним продовженням моделі Мустанг Регіон 150, яку вже багато власників позитивно оцінили за її доступну ціну, гарну якість і надійність. Модель стала потужніша й сучасніша альтернатива, ніж Region з двигуном об'ємом 150 кубиків. Новий дизайн передньої фари покращує візуальну привабливість моделі з одночасним функціональним поліпшенням — освітлює дійсно ефективніше. Нова форма бака та повністю інші накладки роблять її трохи швидшою. Відразу хочемо повідомити, що новинка не виключає її молодшого брата Регіон 150. Обидві моделі будуть продаватися в Україні одночасно. Виводячи на ринок Мустанг Регіон 200, миканали ціль ще більше розширити сегмент бюджетної техніки та дати можливість потенційним покупцям вибирати між двома версіями — різні умови їзди та місцевість експлуатації мотоцикла є одними з важливих критеріїв кінцевого рішення. З появою нової моделі простір вибору дає змогу врахувати більше переваг майбутнього потенційного власника.
Модель пропонується у трьох колірних рішеннях: Синій/Білий /Чорний. Фотографії моделей у кольорі викладені вже на сайті, і Ви можете оцінити. Її технічні характеристики також викладені у відповідному сусідському розділі ТТХ.
1. Модель Region МТ200-8 в обладнана новим мотоциклетним вертикальним двигуном CG-серії об'ємом 197 см3 з балансувальним валом.
— ПЕРЕВАГИ: Мінімум руйнуючих вібрацій на середніх і високих обертах, на відміну від моторів без балансалу, якими укомплектована тепер уже віддалено схожа модель Spark SP200-25i.
2. Диски легкосплавні. На світлинах оригінальний варіант: п'ять спиць розділені на дві секції, товщина кожної з яких збільшена.
- ПЕРЕВАГИ: більша стійкість до ударних навантажень під час їзди поза асфальтом, збереження цілісності диска. Зверніть також увагу на змінену форму переднього крила. Але справа не тільки у формі. Ця деталь викрутена не з ABS-пластику, а з поліефірного пластику. Цей матеріал має кращу еластичність і більш податливий під час вигинів. Отже, у разі різного контактного навантаження він не тріскатиметься (особливо за низьких температур), а збереже цілісність.
3. Амортизатори задні складники, двопружинні. Зовнішня пружина з великою міжвітковою відстанню працює за малих і середніх навантажень, а внутрішня вступає в справу, коли мотоцикл ґрунтовно завантажений
- ПЕРЕВАГИ: Така комбінація добре зарекомендувала себе в експлуатації на моделі Мустанг Регіон 150 з підвищеними навантаженнями та краще пристосована для їзди в поганих дорожніх умовах.
4. Панель приладів із рідкокритичним дисплеєм.
- ПЕРЕВАГИ: Сучасний дизайн, не вселена, а повноцінна функціональність, надійність і гарна інформативність. У бюджетному варіанті мотоцикла аналогічний за функціональністю елемент комплектації не пропонує ніхто.
5. Повністю нова оригінальна лізована світлодіодна оптика.
- ПЕРЕВАГИ: Основна перевага — покращена освітленість завдяки вдосконаленій конструкції й строгіший зовнішній вигляд.
6. Передні та задні світлодіодні покажчики повороту світлодіоди.
- На 150-ку також були світлодіодні покажчики повороту. Однак на деяких із них проявлялася не масова, але наявна місце, дефект у формі неповної герметичності. Час від часу намрошувалисяндипроводи на те, що вони "потіють зсередини". На 200-ку ми розв'язали цю проблему кардинально — у підсумку Ви бачите інший варіант покажчиків повороту — це деталь від іншого Постачальника комплектуючих.
7. Форма бака й бічні накладки повністю змінилися. Насамперед це було зроблено для зміни зовнішнього вигляду — нова комбінація має дещо цікавіший вигляд. А в другу чергу ми дотримувалися мети відмовитися від пластикових декоративних трикутників під баком, якими поки що ще обладнується Регіон 150 зі старим виготовленням бака. Ці елементи у разі неакуратного поводження можна було ламати. У деяких вони губилися під час їзди. У деяких ламалися пластикові напрямні. Це, звісно, не є категорською проблемою — ці деталі не коштують дорого і вони є в продажу в різних кольорах, причому не тільки в нас, а в багатьох продавців. Але ми вирішили оцінити можливість переходу на новий варіант саме на 200-ку та те, наскільки він буде виправданий.
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | Китай |
Максимальна швидкість | 115 км/год |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Головна передача | Ланцюгова |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Рік випуску | 2020 |
Клас мотоцикла | Туристичний |
Потужність двигуна | 13.5 к. с. |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Об'єм паливного бака | 13 л |
Кількість циліндрів | 1 |
Вага | 130 кг |
Об'єм двигуна | 197 куб. см |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Витрата палива | 2.9 |
Колір | Чорний |
Стан | Новий |
Габаритні розміри | |
Висота | 1135 мм |
Ширина | 720 мм |
Довжина | 2090 мм |
Користувацькі характеристики | |
Обсяг паливного бака | 17 |