Продавець "Мотосалон Кобра" Магазин мототехники розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
322 відгуків
Магазин мототехники и запасных частей «Мотосалон Кобра»
Контакти
"Мотосалон Кобра" Магазин мототехникиЕвгений
УкраїнаХарківська областьХарківавторынок "Барабашова" ул. 50 лет ВЛКСМ 182
+380669380000
+380971080676
Мапа

Уважаемые клиенты, дорогие наши друзья! В этот Новый год хочется от всей души поблагодарить вас за внимание к нам, интерес к тому, что мы делаем и, конечно, за вашу любовь к мотоциклам)! Поздравляю вас с этим волшебным праздником и желаю вам процветания в делах, благополучия в личной мото-жизни, побольше интересных, красивых покатушек и сил в ожидании сезона 2020)! Выставочный зал с мототехникой работает в дежурном режиме. Звоните, с удовольствием предложим Вам мотоцикл. В наличии более 50 моделей. ОТДЕЛ ПРОДАЖ МОТОЦИКЛОВ по т. 0967138900, 0669380000, 0971080676.

Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+380669380000
+380971080676
Китайський вантажний мотоцикл Musstang MT200ZH-4V, фото 1
впередназад
Китайський вантажний мотоцикл Musstang MT200ZH-4V, фото 2Китайський вантажний мотоцикл Musstang MT200ZH-4V, фото 3Китайський вантажний мотоцикл Musstang MT200ZH-4V, фото 4Китайський вантажний мотоцикл Musstang MT200ZH-4V, фото 5Китайський вантажний мотоцикл Musstang MT200ZH-4V, фото 6Китайський вантажний мотоцикл Musstang MT200ZH-4V, фото 7Китайський вантажний мотоцикл Musstang MT200ZH-4V, фото 8Китайський вантажний мотоцикл Musstang MT200ZH-4V, фото 9

Китайський вантажний мотоцикл Musstang MT200ZH-4V

48 048 грн.

  • Очікується
Китайський вантажний мотоцикл Musstang MT200ZH-4V
Китайський вантажний мотоцикл Musstang MT200ZH-4VОчікується
48 048 грн.
+380669380000
  • +380971080676
+380669380000
  • +380971080676
  • Графік роботи
  • Адреса та контакти
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця

Конструкція рами на моделі МТ200-4V.
Конструкція рами на моделі МТ200-4V являє собою єдиний каркас, зварений з труби прямокутного перетину з товщиною стінки 2,5 мм. Можливо, деяким з Вас здасться дивним те, що ми робимо на цьому акцент, однак, повірте, це не зайва інформація. Справа в тому, що абсолютна більшість представлених на українському ринку китайських аналогів моделі MUSSTANG MT200-4V має збірну конструкцію рами. Це означає, що рама складається з двох елементів, які кріпляться між собою болтами. Все б нічого, якщо б місце сполучення двох половинок рами не знаходилося на кордоні з'єднання рами під кузовом і сідла.... По суті у таких примірників найбільш вібронагруженность і піддане изгибающим навантажень місце має найменшу міцність, оскільки болтове з'єднання спочатку менш стійка до вібрацій і істотно зменшує кутову жорсткість кузова, а трицикл, нагадаємо, призначений для перевезення вантажів.
Стандартне оснащення
Кожен трицикл моделі МТ150-4V, МТ200-4V або МТ250-4V у СТАНДАРТНОМУ ОСНАЩЕННІ укомплектований повнорозмірним запасним колесом і гідравлічним 2-х тонним домкратом. Тому власникові не складе труднощів здійснити заміну пошкодженого колеса при їзді по наших «якісним» грунтовим і путівцях. До того ж Вам не доведеться витрачати на це додаткові кошти.
Гальма
Мотоцикл - для швидкості, трицикл - для перевезення вантажу. Однак загальним для них і чи не найважливішим для безпеки водія є хороші гальма, вірно?!!! Навантажений п'ятьма-шістьма сотнями кілограмів трицикл повинен зупинятися в межах мінімального гальмівного шляху, тобто максимально ефективно. Саме тому задні гальма оснащені гідроприводом в цілях підвищення ефективності гальмування та зниження стомлюваності водія при генерації зусилля на педалі гальма для зупинки. Додатковий плюс - це відсутність значного зносу (у гідравлічній системі немає надмірного тертя і розтягування робочих деталей) на відміну від механічних гальмівних механізмів з тросовим приводом, металеві троси яких від значного натягу і постійних експлуатаційних навантажень розтягуються і іноді рвуться в самий відповідальний момент.
Підвіска
На фотографії Ви бачите пружини передньої вилки, якими оснащена будь-яка з представлених модифікацій трицикла MUSSTANG. Це бочкоподібні пружини з так званою прогресивною навивкою. Основна користь від такого інженерного рішення полягає в тому, що в залежності від навантаження на передню вісь, яка змінюється по мірі завантаження кузова трицикла, пружини зберігають незмінні характеристики демпфірування, простіше кажучи, однаково добре сприймає ударні навантаження від нерівностей по яких проходить переднє колесо. При їзді без вантажу максимально задіяна лише середня частина пружини з максимальним діаметром і міжвитковою відстанню , а по мірі завантаження в роботу «включаються» верхня і нижня частини пружини. Ефект – однаковий комфорт водія, зручність управління при їзді з вантажем і без, а також мінімізація відчуття «живого, выпрыгивающего з рук керма». У випадку ж із звичайними пружинами, останні більш жорстко сприймають удари при їзді на трициклі без вантажу і стають дещо м'якше лише при значному завантаженні кузова.
Кузов
Кузов – то заради чого, власне, Ви розглядаєте варіант придбання трицикла. Саме основне гідність кузова трициклів MUSSTANG - це габаритні розміри. Довжина по борту 1630 мм. Ширина по борту 1125мм. Діагональ 1970мм. Причому ми вказуємо не зовнішні, а внутрішні розміри вантажного відсіку, а багато інші продавці аналогічної техніки до Вашого жаль лукавлять, вказуючи зовнішні параметри. Рецепт один – питайте, заміряйте, якщо є сумніви і порівнюйте. Далі про кузові: три відкидні борти, причому бічні закріплені на трьох петлях приварених до основи, а не на двох. Зверніть увагу на кількість перемичок на верхній частині борту – їх чотири. Кожна з них це продовження невидимого на фото ребра жорсткості борту, яке починається від основи кузова, спрямовано вертикально і покликана тримати навантаження, щоб уникнути деформації площини борту в разі крену і зміщення навантаження в бік одного з них. Ось такий простий, але, погодьтеся, важливий в експлуатації трицикла нюанс.
Диски і шини
Розмір дисків і посадковий діаметр шин. В даному випадку все очевидно – більший діаметр і ширина одиночного колеса передбачають більший коефіцієнт питомого навантаження. Тобто витримає таке колесо більш тривалий період експлуатації і «пробіжить» більше кілометрів (за умови, звичайно, що перевантаження якщо і буде, то не постійним і не надто значним J). Моделі вантажних трициклів MUSSTANG МТ200-4V і МТ250-4V оснащуються колісними дисками з п'ятьма кріпильними отворами для рівномірності розподілу затяжки, більшої несучої здатності і шинами розмірністю 5.00-12. Варто відзначити, що багато виробників аналогічних моделей кілька «жадібні» на шинах і встановлюють шини розмірності 4.5-12.... Так, ще один маленький і безкоштовний «плюс» - виробник трициклів MUSSTANG не економить на установці бризковиків на всі три колеса, Вам же треба на ньому вантажі возити, а не вирізати шматки гуми і свердлити отвори під них відразу ж після першого дощу.
Ресори
Задня підвіска MUSSTANG MT200-4V і МТ250-4V. Тут особливо додати нічого – все на фото. Знаючі люди оцінять кількість аркушів у кожній ресорі, вертикально встановлені амортизатори для максимально ефективного гасіння коливань, наявність додаткових пружин, а також якісно виконані драбини кріплення ресор і надійні зварні шви в точці з'єднання з рамою кронштейна для кріплення ресори.
Система охолодження двигуна.
Аксіома: водяне охолодження для вантажного трицикла краще ніж повітряний і ось чому:
Стабільність теплового режиму прямо пропорційна моторесурсу двигуна;
Немає прямої залежності інтенсивності охолодження від швидкості руху для природного охолодження. Швидкість трицикла спочатку не велика, оскільки він перевозить вантаж, а тягар для «повітряники» і маленька швидкість руху в літню спеку – прямий шлях до перегріву
Крім радіатора охолодження моделі МТ200-4V і МТ250-4V встановлений електровентилятор примусового обдування – запас за підтримання робочої температури передбачено.
Оскільки температура масла в двигуні повітряного охолодження коливається в більших межах, ніж у двигуні з водяним охолодженням, його витрати на угар вище, а це веде до коксування і утворення нагару на деталях двигуна.
Вібронавантаженість.
Зверніть увагу на те, що передня частина двигуна в представлених моделях MUSSTANG МТ200-4V і МТ250-4V закріплена на силовий поперечці, яка кріпиться до рами через віброгасильні пружинні опори з гумовими втулками. Плюси очевидні: менше вібраційних навантажень та дратівної «свербіння» на органах управління, зменшення ефекту самораскручивающихся різьбових з'єднань.

Характеристики
Основні атрибути
Виробник  Kaitong
Країна виробникКитай
Максимальна швидкість70 км/год
КласНовий
Головна передачаКарданна 
Розташування циліндрівПослідовне
Об'єм паливного бака13 л
Тактность двигуна  Чотиритактний
Система вприскування паливаКарбюратор 
Потужність двигуна  16 л. с.
Кількість циліндрів  1
Вага318 кг
Витрата палива  4 л/год
Об'єм двигуна  200 куб. см
Охолодження двигунаРідинне 
Система запускуЕлектростартер і механічний стартер
Клас мотоциклаБагатоцільовий
ТипМотоцикл
Користувацькі характеристики
КолірБордовий
Габаритні розміри:
Довжина3320
Ширина1480
Висота1260
Інформація для замовлення
  • Ціна: 48 048 грн.