Конструкція рами на моделі МТ200-4V.
Конструкція рами на моделі МТ200-4V являє собою єдиний каркас, зварений із труби прямокутного перерізу із товщиною стінки 2,5 мм. Можливо, деяким з Вас здасться дивним те, що ми робимо на цьому акцент, однак, повірте, це не зайва інформація. Річ у тім, що абсолютна більшість представлених на українському ринку китайських аналогів моделі MUSSTANG MT200-4V має збірну конструкцію рами. Це означає, що рама складається з двох елементів, які кріпляться між собою болтами. Все б нічого, якби місце сполучення двох половинок рами не розташовувалося на межі з'єднання рами під кузовом и седла…. По суті в таких примірників найбільш вібронавантаженій і , схильне до згинального навантаження, місце має найменшу міцність, оскільки болтове з'єднання спочатку менш стійке до вібрацій і істотно зменшує кутову жорсткість кузова, а трицикл, нагадаємо, призначений для перевезення вантажів.
Стандартне обладнання
Кожен трицикл моделі МТ150-4V, МТ200-4V або МТ250-4V у СТАНДАРТНОМУ ОСНАЧНІЇ укомплектований повнорозмірним запасним колесом і гідравлічним 2-товенним домкратом. Тому власнику не буде важко заміняти пошкоджене колеса під час їзди по наших «якісних» ґрунтових і проселянкових дорогах. До того ж Вам спочатку не доведеться витрачати на це додаткові засоби.
Гальма
Мотоцикл — для швидкості, трицикл — для перевезення вантажу. Однак загальним для них і навряд чи не найважливішим для безпеки водія є гарні гальма, вірно!!! Гружний п'ятьма-шестю сотнями кілограмів трицикл має зупинятися в межах мінімального гальмівного шляху, тобто максимально ефективно. Саме тому задні гальма обладнані гідроприводом для підвищення ефективності гальмування і зниження стомлюваності водія під час генерації зусилля на педалі гальма для зупинки. Додатковий плюс — це те, що немає чималого зношування (у гідравлічній системі немає надмірного тертя та розтягнення робочих деталей), на відміну від механічних гальмівних механізмів із тросовим приводом, металеві троси яких від чималого натягу та постійних експлуатаційних навантажень розтягуються й порою рвуться в найвідповідальніший момент.
Підвіска
На фотографії Ви бачите пружини передньої вилки, якими обладнана будь-яка з представлених модифікацій трициклу MUSSTANG. Це бочкоподібні пружини з так званим прогресивним навиванням. Основна користь від такого інженерного рішення полягає в тому, що залежно від навантаження на передню вісь, яка змінюється в міру завантаження кузова трицикла, пружини зберігають незмінні характеристики демпфування, простіше кажучи, однаково добре сприймають ударні навантаження від нерівностей, якими проходить переднє колесо. Під час їзди без вантажу максимально залучена лише середня частина пружини з максимальним діаметром і міжвитковою відстанню, а в міру завантаження до роботи «вмикаються» верхня та нижня частини пружини. Ефект — однаковий комфорт водія, зручність керування під час їзди та з вантажем і без, а також мінімізація відчуття «живого, що вистрибує з рук керма». У разі ж зі звичайними пружинами, останні жорсткіші сприймають удари під час їзди на трициклі без вантажу та стають дещо м'якшими лише за істотної завантаження кузова.
Кузов
Кузов — те, заради чого, власне, Ви й дивитеся варіант придбання трициклу. Найголовніша перевага кузова трициклів MUSSTANG — це габаритні розміри. Довжина: на борту 1630 мм. Ширина по борту 1125 мм. Діагональ 1970 мм. Причому ми демонструємо не зовнішні, , а внутрішні розміри вантажного відсіку, а багато інших продавців аналогічної техніки до Вашогогоду лукавлять, вказуючи зовнішні параметри. Рецепт один — питайте, виміряйте, якщо є сумніви та порівнюйте. Далі про кузов: три відкидні борти, причому бічні закріплені на трьох петлях приварених до основи, а не на двох. Зверніть увагу на кількість перемичок на верхній частині борту — їх чотири. Кожна з них — це продовження невидимого на фото ребра жорсткості борту, яке починається від основи кузова, спрямоване вертикально і покликане тримати навантаження, щоб уникнути деформації площині борту в разі крену та зміщення навантаження в бік одного з них. Ось такий простий, але погодьтеся, важливий в експлуатації трициклу нюанс.
Диски та шини
Розмір дисків і посадковий діаметр шин. У цьому разі все очевидно — більший діаметр і ширина одиничного колеса припускають більший коефіцієнт виробу. Тобто витримає таке колесо триваліше період експлуатації й «пробудить» понад кілометр (за умови, звичайно, що перевантаження якщо й буде, то не постійним і не надто чималим J). Моделі вантажних трициклів MUSSTANG МТ200-4V і МТ250-4V обладнуються колісними дисками з п'ятьма кріпильними отворами для рівномірності розподілу затяжки, більшої несної здатності та шинами розмірністю 5.00-12. Варто зазначити, що багато виробників аналогічних моделей дещо «жадають» на шинах і встановлюють шини розмірності 4.5-12... Так, ще один маленький і безплатний «плюс» — виробник трициклів MUSSTANG не економить на встановленні бризковиків на всі три колеса, Вам же треба на ньому вантажі возити, а не вирізати шматки гуми та свердлити кріпильні отвори під них відразу ж після першого дощу.
Ресори
Задня підвіска MUSSTANG MT200-4V і МТ250-4V. Тут особливо додати нема чого — все на фото. Свідні люди оцінять кількість аркушів у кожному ресорі, вертикально встановлені амортизатори для максимально ефективного гасіння коливань, наявність додаткових пружин, а також якісно виготовлені драбини кріплення ресор і надійні зварні шви в точці з'єднання з рамою кронштейна для кріплення ресори.
Система охолодження двигуна.
Аксіома: водяне охолодження для вантажного трициклу краще, ніж повітряне та ось чому:
Стабільність теплового режиму прямо пропорційна моторесу двигуна;
Немає прямої залежності інтенсивності охолодження від швидкості руху для природного обдування. Швидкість трициклу спочатку не велика, оскільки він перевозить вантаж, а вантаж для «повітряника» і маленька швидкість руху в літній спекотний — прямий шлях до перегрівання
Крім радіатора охолодження в моделі МТ200-4V і МТ250-4V встановлений електровентилятор примусового обдування — запас за підтримкою робочої температури передбачений.
Оскільки температура оливи в двигуні повітряного охолодження коливається у великих межах, ніж у двигуні з водяним охолодженням, його витрата на чад вища, а це веде до коксування й утворення нагару на деталях двигуна.
Вібронаобважність.
Зверніть увагу на те, що передня частина двигуна в представлених моделях MUSSTANG МТ200-4V і МТ250-4V закріплена на силовій поперечині, яка кріпиться до рами через віброгасні пружинні опори з гумовими втулками. Плюси очевидні: менше вібраційних навантажень і дратівливого «зубу» на органах керування, зменшення ефекту саморозкручуваних з'єднань.
Основні | |
---|---|
Виробник | Kaitong |
Країна виробник | Китай |
Максимальна швидкість | 70 км/год |
Головна передача | Карданна |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Потужність двигуна | 16 к. с. |
Кількість циліндрів | 1 |
Об'єм двигуна | 200 куб. см |
Охолодження двигуна | Рідинне |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Габаритні розміри | |
Вага | 318 кг |
Основні атрибути | |
Клас мотоцикла | Багатоцільовий |
Тип | Мотоцикл |
Користувацькі характеристики | |
Клас | Новий |
Колір | Бордовий |
Довжина | 3320 |
Ширина | 1480 |
Висота | 1260 |
Обсяг паливного бака | 13.0 |
Витрата палива | 4 |