Продавець "Мотосалон Кобра" Магазин мототехники розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
322 відгуків
Магазин мототехники и запасных частей «Мотосалон Кобра»
Контакти
"Мотосалон Кобра" Магазин мототехникиЕвгений
УкраїнаХарківська областьХарківавторынок "Барабашова" ул. 50 лет ВЛКСМ 182
+380669380000
+380971080676
Мапа

Уважаемые клиенты, дорогие наши друзья! В этот Новый год хочется от всей души поблагодарить вас за внимание к нам, интерес к тому, что мы делаем и, конечно, за вашу любовь к мотоциклам)! Поздравляю вас с этим волшебным праздником и желаю вам процветания в делах, благополучия в личной мото-жизни, побольше интересных, красивых покатушек и сил в ожидании сезона 2020)! Выставочный зал с мототехникой работает в дежурном режиме. Звоните, с удовольствием предложим Вам мотоцикл. В наличии более 50 моделей. ОТДЕЛ ПРОДАЖ МОТОЦИКЛОВ по т. 0967138900, 0669380000, 0971080676.

Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+380669380000
+380971080676
Мотоцикл Lifan 200 CiTyR Сірий, фото 1
впередназад
Мотоцикл Lifan 200 CiTyR Сірий, фото 2Мотоцикл Lifan 200 CiTyR Сірий, фото 3Мотоцикл Lifan 200 CiTyR Сірий, фото 4Мотоцикл Lifan 200 CiTyR Сірий, фото 5Мотоцикл Lifan 200 CiTyR Сірий, фото 6Мотоцикл Lifan 200 CiTyR Сірий, фото 7Мотоцикл Lifan 200 CiTyR Сірий, фото 8Мотоцикл Lifan 200 CiTyR Сірий, фото 9

Мотоцикл Lifan 200 CiTyR Сірий

32 351 грн.

  • В наявності
Мотоцикл Lifan 200 CiTyR Сірий
Мотоцикл Lifan 200 CiTyR СірийВ наявності
32 351 грн.
Купити
+380669380000
  • +380971080676
Купити
+380669380000
  • +380971080676
  • Графік роботи
  • Адреса та контакти
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Модель LIFAN 200 ЗiTyR (читається як Ти Сі Ар 200) - це ще одна версія дорожнього мотоцикла від LIFAN. Новизна і оптимальне споживче досконалість даної моделі полягають в тому, що в мотоциклі реалізовано поєднання раніше відпрацьованих технологічних рішень і деяких сучасних технологічних вишукувань, але без значного подорожчання і впровадження істотно ускладнених конструкцій. Як мовиться, все геніальне – просто. Це зроблено навмисно, щоб наділити мотоцикл максимумом необхідних якостей і при цьому залишити вартість в доступному ціновому сегменті.
Новинка стала логічним продовженням модельного ряду «стрітових» мотоциклів сімейства LIFAN в загальних обрисах наближених до вже дуже відомої і популярної моделі LF150-2E, але з більш потужним мотором і деякими конструктивними змінами.
Назва моделі СiTyR означає її максимальну зручність та функціональне призначення для переміщення в місті і передмісті.
Перше, на що хочемо звернути увагу - це новий двигун серії NBS. Мотор об'ємом 175 см3 і потужністю 13,6 кінських сил, крутний момент величиною 13 Нм. досягається вже при 6500 про/хв-1 Силовий агреат являє собою 4-х тактний, двухклапанный верхнераспредвальный мотор з ланцюговим приводом, оснащений внутрішнім балансувальним валом для гасіння вібраційних навантажень. Нове покоління двигуна NBS з'явилося в процесі технічних усовершенстований двох генерацій моторів серій CG150 (LF150-2E) і NBF (Lifan KP200).

  

Іншими словами двигун Lifan NBS - це симбіоз перевірених технічних рішень від двох добре зарекомендували себе двигунів, доповнених деякими технологічними вдосконаленнями:

  • Впускний колектор особливої форми для формування завихрень на впуску максимального рівномірного розподілу паливо - повітряної суміші в камері згоряння для збільшення ефективності
  • У конструкції рокерів застосовані ролики для мінімізації тертя в місці стикання з кулачком розподільного валу
  • Полегшений поршень з укороченою спідницею, істотно зменшеною масою і зниженим коефіцієнтом тертя
  • Окремий масляний канал у циліндрі для подачі масла на внутрішню порожнину поршня для його охолодження
  • В кріплення картера додані чотири додаткових болтове з'єднання для підвищення жорсткості в режимах багаторазового температурного розширення при нагріванні і наступному охолодженні

  

 
В конструктиві двигуна використаний метод, який на інженерно-технічному мовою звучить як "Дезаксаж колінчастого валу". Спробуємо розшифрувати по простому: вісь колінчастого вала зміщена щодо осі циліндра на кілька міліметрів. Зміщення осі циліндра зменшує різницю в тиску на передню і задню стінки циліндра. Під час робочого ходу тиск поршня на стінку циліндра зменшується, а під час ходу стиснення – збільшується, що загалом дає більш рівномірне зношування робочої частини циліндра.
    

Так само в конструкції головки циліндра передбачений пустотіла канал для проходження об'ємного потоку повітря з розподілом між нагрітими частинами (на лівому фото він зміщений праворуч від випускного отвору головки циліндра, а на креслярської схемі показано напрямок набігаючого потоку повітря).
Це сприяє загальному зменшенню температури в камері згоряння, мінімізує прояв детонаційних процесів (при використанні неякісного палива). Компенсує температурне розширення металу зводячи до мінімуму зміни.

  
 
В конструктив закладено і наявність системи охолодження поршня з розпиленням олії. На правій частині картера є спеціальний масляний канал, через який масло під тиском потрапляє на нижню внутрішню частину спідниці поршня і ефективно знімає температурне навантаження
  
Поршень полегшили, зменшивши його масу зі 142 грам до 86 грам і він має більш корткую "спідницю".
Для зменшення тертя в парі рокер-кулачок розподільного вала застосовується рокер з роликом для мінімізації тертя в місці зчленування з кулачком розподільного валу. Такий варіант виконання забезпечує зменшення тертя в місці сполучення деталей, тим самим збільшуючи ресурс тертя спряжених елементів, а так само зменшує шум при роботі на середніх і високих оборотах.
  
Ще одна оссобенность нового мотора. Тепер немає необхідності проводити регулярне очищення або зміну фільтруючого елемента при кожній заміні масла. У цьому двигуні використовується вбудований плоский і значний за площею поперечного перерізу фільтруючий дрібнопористого елемент в спеціальній камері маслоприемника в картері двигуна (по простому - металева сітка). Дане рішення покликане забезпечити спрощення процедури обслуговування і експлуатації техніки, але обґрунтовано вимагає застосування якісних мастил (промивати її доцільно на етапі пробігу 10-12 тисяч км, але це потребує демонтажу кришки двигуна). Застосована конструкція забезпечує також і інше важливе функціональне призначення - таке розташування маслоприемника гарантує відсутність масляного голодування при значних нахилах двигуна (мається на увазі їзда зі значними кутами нахилу мотоцикла). Конструктивне місце розміщення камери з фільтруючим елементом Ви зможете побачити на картинці наведеній нижче

40%
В системі живлення мотоцикла застосований карбюратор PZ27 покращеної серії зі зміненою калібруванням жиклерів, але з мінімальним набором регулювань – спеціально для того, щоб якщо раптом з'явиться необхідність відрегулювати налаштування, власник зміг зробити це самостійно – погодьтеся, це і швидше і дешевше, ніж звертатися до фахівців.

Для більшої зручності «важіль підсосу» винесене на кермо і інтегрований в блок управління з лівого боку – за рахунок цього зникає необхідність тягнутися вниз до карбюратора.
Мотоцикл оснащений п'ятиступінчастою механічною трансмісією, яка відрізняється підбором передавальних чисел, спрямованих на правильний розподіл тяги в усьому робочому діапазоні обертів двигуна. До того ж збережена можливість запуску двигуна за допомогою лапки кикстартера - в наших життєвих умовах це безсумнівно корисне рішення. А ще треба згадати про те, що задная ведена зірка моделі Lifan CiTyR має 44 зуба. Цим вона відрізняється від Lifan 150-2E у якого в стандарті 41 зуб. А ось передня зірка на СиТиАре має 16 зубів. У поєднанні з іншими передавальними числами КПП, більш високою потужністю мотора, а також збільшенням крутним моментом, який досягається при менших (у порівнянні з 150-2E) обертах динаміка мотоцикла стала краще і максимальна швидкість вище. В якості приводного елемента використовується 428H ланцюг такого відомого виробника як «CHOHO-chain». В Україні цей бренд вже зарекомендував себе з позитивної сторони українськими споживачами раніше купували найдешевші ланцюга на ринку «без роду і племені», або ж навпаки переплачували за продукцію розкручених брендів типу «DID» або «КМЗ».

P. S. Тим не менш ми ще самі поекспериментуємо з установкою задніх зірок на 39, 41 і 42 і їх різними комбінаціями з передніми на 14 на 15 - благо такі варіанти у нас вже є в наявності. Про результати обов'язково повідомимо, оскільки такими нехитрими способами можна спробувати "заточити" мотоцикл або під потяг (що особливо доречно в гористій місцевості) або винятково на швидкість.

 

А ще одна відмінність - це розміри шин. У новинки Lifan 200 вони 17-ти дюймові, а не 18-ті як у Lifan 150-2E. Обидва диска і обидві покришки стали ширше: Передні 80/90-17; Задні 110/80-17

  
Дизайн дисків також змінився. Вони восьмиспицевые і візуально спиці здаються зовсім тоненькими, "малобросающимися" в очі. Цього ефекту ми і хотіли досягти. Придивіться! Візуально мотоцикл здається менш масивним, а диски його ще ніби "полегшують". Якщо у когось з'явилися сумніви в їх міцності - не варто преждевренно робити висновки. Коли Ви зможете самі подивитися на ширину їх поперечного перерізу - всі питання підуть самі собою.....

Ну, а якщо комусь не подобається - купуйте диски від 150-2E, технічно вони взаємозамінні, хоча навіщо????!!!!!


           
Коротенько згадаємо про інших елементах:

Нова електронна панель приладів перекочувала і на 200-ї СиТиАр. У стандартному виконанні приладовій панелі присутня одометр, тахометр, спідометр і індикатор рівня палива в баку. Важливою відмінністю нової приладів є те, що у конструкції використані так звані "піксельні світлодіоди". Особливість їх в тому, що яскравість світіння кожного з них має спрямованість яка забезпечує рівномірність світіння і високу інтенсивність. В чому сенс, запитаєте Ви? А в тому, що і в сутінках, і при яскравому сонці і в темряві ефективність світіння залишається высоконтрастной і легко зчитується. Це не старі ЖК-панелі, які часто в сонячну погоду вимагають "всматривания" для читання показань.

Два ключових параметри швидкість і обрана передача - істотно збільшені в розмірах. Погодьтеся, що набагато краще видно і швидкість та активну в даний момент часу передачу. Не потрібно концентруватися на маленькому віконці, стандартному для багатьох інших моделей. Причому позиція "Нейтраль" відображається на рівень нижче, і при включеній будь-якої передачі не відображається - точно не заплутаєтеся. Впевнені, що це оцінять і ті у кого ослаблений зір і ті хто просто має "досвід спілкування" зі стандартними приборками мотоциклів.
При включенні запалювання панель здійснює 2-х секундний режим перевірки так званий "тест-режим" коли загоряється все повністю і після цього переходить в робочу фазу, залишаючи світяться тільки функціонально активні індикатори



Залишилася без змін і багажна платформа, яка покрита пластифікатором. Це спеціальне гумове на дотик покриття. Воно не слизьке, воно не царапется, не вигорає на сонці, не втрачає колір, не іржавіє і при цьому воно м'яке на дотик. Звичайно всередині багажника металеву основу, але сама платформа позбавлена гострих кутів. Це позбавить від багатьох маленького, але неприємного травматизму додасться об гострий кут колишнього багажника пензлем або стегном було сумнівним задоволенням.

Ми зберегли в штатній комплектації і захисні гофровані чохли захисту пір'я передньої вилки. Бруду і пилу на наших дорогах з надлишком, а довговічність пиляків і сальників вилки це додаток допоможе продовжити:

Характеристики
Основні атрибути
Виробник  Lifan
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
КласНовий
Об'єм двигуна  175 куб. см
Об'єм паливного бака13 л
Витрата палива  2.6
Колір Сірий
Система запускуЕлектростартер і механічний стартер
Система вприскування паливаКарбюратор 
Кількість циліндрів  1
Максимальна швидкість105 км/год
Вага143 кг
Охолодження двигунаПовітряне 
Рік випуску  2020
Клас мотоциклаКласик 
Потужність двигуна  13.6 л. с.
Головна передачаЛанцюгова 
Розташування циліндрівПослідовне
Тактность двигуна  Чотиритактний
МаркаLifan
Габаритні розміри
Довжина2060 мм
Ширина760 мм
Висота1050 мм
Інформація для замовлення
  • Ціна: 32 351 грн.