Продавець "Мотосалон Кобра" Магазин мототехники розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
310 відгуків

Выставочный зал с мототехникой работает в дежурном режиме. Звоните, с удовольствием предложим Вам мотоцикл. В наличии более 50 моделей. ОТДЕЛ ПРОДАЖ МОТОЦИКЛОВ по т. 0967138900, 0669380000, 0971080676.

Магазин мототехники и запасных частей «Мотосалон Кобра»
Контакти
"Мотосалон Кобра" Магазин мототехникиЕвгений
авторынок "Барабашова" ул. 50 лет ВЛКСМ 182, Харків, Україна
+380 (66) 938-00-00
+380 (97) 108-06-76
Мапа
впередназад
Мотоцикл Lifan 200 CiTyR Сірий, фото 3
Мотоцикл Lifan 200 CiTyR Сірий, фото 4
Мотоцикл Lifan 200 CiTyR Сірий, фото 5
Мотоцикл Lifan 200 CiTyR Сірий, фото 6
Мотоцикл Lifan 200 CiTyR Сірий, фото 7
Мотоцикл Lifan 200 CiTyR Сірий, фото 8
Мотоцикл Lifan 200 CiTyR Сірий, фото 9
Мотоцикл Lifan 200 CiTyR Сірий, фото 10

Мотоцикл Lifan 200 CiTyR Сірий

46 452 ₴

  • Немає в наявності
Мотоцикл Lifan 200 CiTyR Сірий
Мотоцикл Lifan 200 CiTyR СірийНемає в наявності
46 452 ₴
+380 (66) 938-00-00
  • +380 (97) 108-06-76
+380 (66) 938-00-00
  • +380 (97) 108-06-76
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця

Модель LIFAN 200 СiTyR (мається як Сі Ті Ар 200) — це ще одна  версія дорожнього мотоцикла від LIFAN. Новизна і  оптимальна споживча досконалість цієї моделі полягають у тому, що в мотоциклі реалізовано поєднання раніше відпрацьованих технологічних рішень і деяких сучасних технологічних вишукань, але без чималого зміцнення й впровадження істотно ускладнених конструкцій. Як то кажуть, все геніальне — просто. Це зроблено навмисно, щоб наділити мотоцикл максимумом необхідних якостей і водночас залишити вартість у доступному ціновому сегменті.
Новинка стала логічним продовженням модельного ряду «стритових» мотоциклів сімейства LIFAN у загальних обрисах наближених до  вже дуже відомої та популярної моделі LF150-2E, але з потужнішим мотором і деякими конструктивними змінами.
Назва  моделі CiTyR позначає її  максимальне зручність і функціональне призначення для переміщення в місті та передмісті.
Перше, на що хочемо звернути увагу — це новий двигун серії NBS. Мотор об'ємом 175 см3 і потужністю 13,6 кінських сил, крутний момент величиною 13 Нм. досягається вже за 6500 об/хв.-1 Силовий агреат являє собою  4-тактний, двоклапанний верхнерозподвісний мотор із ланцюговим приводом, обладнаний внутрішнім балансувальним валом для гасіння вібраційних навантажень. Нове покоління  двигуна NBS з'явилося в процесі технічних удосконалень двох генерацій моторів  серій CG150 (LF150-2E) і NBF (Lifan KP200).

  

Іншими словами  двигун Lifan NBS — це симбіоз перевірених технічних рішень від двох двигунів, які добре зарекомендували себе, доповнених деякими технологічними удосконаленнями:

  • Впускний колектор особливої форми для формування завихрень на впускі максимального рівномірного  розподілу палива — повітряної суміші в камері згоряння для збільшення ефективності
  • У конструкції рокерів застосовані ролики для мінімізації тертя в місці зіткнення з кулачком розподільного вала
  • Полегшений поршень з укороченою спідницею, істотно зменшеною масою та зниженим  коефіцієнтом тертя
  • Окремий оливний канал у циліндрі для подавання олії на внутрішню порожнину поршня для його охолодження
  • У кріплення картера додані чотири додаткові болтові з'єднання для підвищення жорсткості в режимах багаторазового  температурного розширення під час нагрівання та подальшого охолодження

  

 
У конструктиві двигуна використаний метод, який інженерно-технічною мовою звучить  як "Дезаксаж колінчастого вала". Постараємося розшифрувати за простою: вісь колінчастого вала зміщена щодо осі циліндра на кілька міліметрів. Зміщення осі циліндра зменшує різницю в тисках на передню та задню стінки циліндра. Під час робочого ходу тиск поршня на стінку циліндра зменшується, а під час ходу стиснення — збільшується, що загалом дає рівномірніше зношення робочої частини циліндра.
    

Також у конструкції головки циліндра передбачений порожнистий канал для проходження об'ємного потоку повітря з розподілом між нагрітими частинами (на лівому фото він зміщений праворуч від випускного отвору головки циліндра, а на креслярній схемі показано напрямок потоку повітря, що набігає).
 Це сприяє загальному зменшенню температури в камері згоряння, мінімізує прояв детонаційних процесів (у разі використання неякісного палива). Компенсує температурне розширення  металу мінімізуючи зміни.

  
 
У конструктив закладено й наявність системи охолодження поршня з розпиленням олії. На правій частині  Картка є спеціальний олійний канал, через який  олія під тиском потрапляє на нижню внутрішню частина спідниці поршня й ефективна  знімає температурне навантаження
  
Поршень полегшили, зменшивши його масу  зі 142 грамів до 86 грамів, і він має більш коортну "спідницю".
      Для зменшення тертя в парі рокер-кулачок розподільного вала застосовується рокер із роликом  для мінімізації тертя в місці зчленування з кулачком розподільного вала. Такий варіант виготовлення  забезпечує зменшення тертя в місці сполучення деталей, у такий спосіб збільшуючи ресурс елементів, що труться, що несуться, а також зменшує шум під час роботи на середніх і високих обертах. 
  
       Ще одна особність нового мотора. Тепер немає потреби проводити регулярне очищення або зміну фільтрувального елемента  під час кожної заміни оливи. У цьому моторі використовується вбудований плоский і великий за площею поперечного перерізу фільтрувальний дрібно'ячеристий елемент у спеціальній камері оливоприймача в картері двигуна (за простою — металева сітка). Це рішення покликане забезпечити спрощення процедури обслуговування й експлуатації техніки, але обґрунтовано вимагає застосування якісних олій (промивати її доцільно на етапі пробігу 10-12 тисяч км, але це зажадає демонтажу кришки двигуна). Застосована конструкція також забезпечує й інше важливе функціональне призначення — таке розташування оливоприймача гарантує набряк оливного голодування за чималих нахилів двигуна (є з огляду на  їзда з чималими кутами нахилів мотоцикла). Конструктивне місце розміщення камери з фільтрувальним елементом Ви зможете побачити на зображенні наведеному нижче

40%
В системі живлення мотоцикла застосований карбюратор PZ27 покращеної серії зі зміненим калібруванням жиклерів, але з мінімальним набором регулювань — спеціально для того, щоб, якщо раптом і з'явиться потреба відрегулювати параметри, власник зміг зробити це самостійно — Зверніть увагу, це й швидше та дешевше, ніж звертатися до фахівців.

 Для більшої зручності «важіль підсмоктування» винесений на кермо й інтегрований у блок керування з лівого боку — завдяки цьому зникає необхідність тягнутися вниз до карбюратора.   
Мотоцикл обладнаний п'ятиступеневою механічною трансмісією, яка вирізняється підбором передавальних чисел, спрямованим на правильний розподіл тяги у всьому робочому діапазоні обертів мотора. До того ж збережена можливість запуску двигуна за допомогою лапки кікстартера — у наших життєвих умовах це безсумнівно корисне рішення. А ще потрібно згадати про те, що задня відома зірка моделі Lifan CiTyR  має 44 зуби. Цим вона відрізняється від Lifan 150-2E, у якого в стандарті 41 зуб. А ось передня зірка на СіТіАрі має 16 зубів. У поєднанні з іншими передавальними числами  КПП, вищою потужністю мотора, а також збільшеним крутним моментом, який досягається за менших (порівнюючи з 150-2E) обертами динаміка мотоцикла стала кращою та швидкість максимальна вища.    Як приводного елемента використовується 428H ланцюг такого відомого виробника, як «CHOHO-chain». В Україні цей бренд уже зарекомендував себе з позитивного боку українськими споживачами раніше придбали Найшвидші ланцюги на ринку «без роду та племені» або ж навпаки переплавляли за продукцію розкручених брендів типу «DID» або «KMC».

P.S. Проте ми ще самі поекспериментуємо зі встановленням  задних  зірок на 39, 41 і 42  і їх різними комбінаціями з передніми на 14 і на 15 — користь такі варіанти в нас уже є в наявності. Про результати обов'язково повідомимо, оскільки такими нехитрими способами можна спробувати "заточити" мотоцикл або під тягу (що особливо доречно в гірській місцевості) або виключно на швидкість.

 

А ще одна відмінність  — це розміри шин. У новинки Lifan 200 вони 17-дюймові, а не 18-ті, як у Lifan 150-2E.  Обидва диски й обидві покришки стали ширшими: Передні 80/90-17; Задні 110/80-17

  
Дизайн дисків також змінився. Вони восьмиспициві та візуально спиці здаються абсолютно тоненькими, "малобросними" в очі. Цього ефекту ми й хотіли досягти. Придивитеся! Візуально мотоцикл здається менш масивним, а диски його ще ніби "обтискають". Якщо в когось з'явилися сумніви в їх міцності — не варто спочатку робити висновки. Коли Ви зможете самі  подивитися на ширину їхнього поперечного перерізу — всі питання підуть самі собою.

Ну, а їжачки комусь не подобається — купуйте диски від 150-2E, технічно вони взаємозамінні, хоча навіщо?!!!!


           
Коротенько нагадуємо про інші елементи:

Нова електронна панель  приборов  перекочувала і на 200-й СіТіАр.   У стандартному виготовленні приладової панелі є одометр, тахометр, спідометр і індикатор рівня палива в баку. Важливою відмінністю нової прилади є те, що в конструкції використані так звані "піксельні світлодіоди". Особливість їх у тому, що яскравість світіння кожного з них  має спрямованість, яка забезпечує рівномірність світіння і високу інтенсивність. У чому сенс, скажіть Ви? А в тому, що і в сутінку, і за яскравого сонця й у темряві ефективність світіння залишається високонтристою й легко зчитується. Це не старі РК-панелі, які часто в сонячну погоду вимагають "відмазування" для читання показань.

Два ключові параметри швидкість і обране передавання  - істотно збільшені в розмірах. Погодьтеся, що набагато краще видно і швидкість, і активне в цей момент передавання.  Не потрібно концентруватися на маленькому віконці, стандартному для багатьох інших моделей. Причому позиція "Нейтраль" зображається на рівень нижчим і за ввімкненого будь-якого передавання не відбивається — точно не заплутаєтеся. Впевнені, що це оцінять і ті, у кого зір ослаблений, і ті, хто просто має "досвід спілкування" зі стандартними приладами мотоциклів.
Під час увімкнення запалювання панель здійснює 2-секундний режим перевірки так званий "тест-режим", коли загоряється все повністю  і після цього переходить у робочу фазу, залишаючи світними тільки функціонально активні індикатори



             Залишилася без змін і  багажна платформа, яка покрита пластифікатором. Це спеціальне гумове на дотик покриття. Воно не слизьке, воно не дряпається, не блякне на сонці, не втрачає колір, не іржавіє і водночас м'яке на дотик. Звісно, всередині багажника металева основа, але сама платформа позбавлена гострих кутів. Це позбавить багатьох від маленького, але неприємного травматизму — Годиться про гострий кут колишнього багажника пензлем або стегон було задоволенням сумнівним.

Зберегли ми  у штатній комплектації та захисні гофровані чохли захисту пір'я передньої вилки. Грязі та пилу на наших дорогах із надлишком, а довговічність пильовиків і сальників вилки це доповнення допоможе продовжити:

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникLifan
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
КласНовий
Об'єм двигуна175 куб. см
Об'єм паливного бака13 л
Витрата палива2.6
КолірСірий
Система запускуЕлектростартер і механічний стартер
Система вприскування паливаКарбюратор
Кількість циліндрів1
Максимальна швидкість105 км/год
Вага143 кг
Охолодження двигунаПовітряне
Рік випуску2020
Клас мотоциклаКласик
Потужність двигуна13.6 к. с.
Головна передачаЛанцюгова
Розташування циліндрівПослідовне
Тактность двигунаЧотиритактний
МаркаLifan
СтанНовий
Сумісність з маркоюLifan
Габаритні розміри
Довжина2060 мм
Ширина760 мм
Висота1050 мм
Інформація для замовлення
  • Ціна: 46 452 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner