Запчастини для Lifan KPR (Лефан КПР) ви завжди можете замовити в нас.
Одна з новинок від заводу Lifan модель у спортивному кузові KPR потішила шанувальників марки не тільки гарним дизайном, традиційною якістю й технологічним мотором. Вже численні власники зазначили новий для Китаю рівень опрацювання деталей, безліч інноваційних елементів і рішень.
Перше покоління вийшло з об'ємом 150 c. Однак власники сміливо давали фору багатьом соплемінникам з об'ємом 200 і навіть 250 кубів. І це було наслідком не завищеної самооцінки, а суто технічними результатами творців нового двигуна. Розробка силового агрегата не закінчилася випуском 150-кі. Інженери врахували побажання ринку, додали високих технологій і явили ринку довгоочікувану 200 з параметрами, що далеко залишили позаду більшість моделей з архаїчними CB/CG/CBF моторами повітряного охолодження. Фахівці підійшли до питання не з позиції «прокачати» наявний силовий агрегат, а використовували всі доступні для них новітні технології і створили абсолютно новий мотор.
Під час виготовлення силового агрегату була застосована технологія MicroArc Oxidation Coating (Мікродвугове оксидування). Ця технологія наділяє метал рядом покращених властивостей.
Спочатку метод мікродугового оксидування є радянською технологією — спосіб плазмово-електролітичного окиснення (ПЕО). Його застосовують для отримання твердих і корозійно-стійких покриттів на Al, Mg, Ti та інших легких металах. Плазмове електролітне окиснення, з поєднанням електрохімічного окислення й кінцевої високовольтної обробки металеві елементи набувають чудової адгезійної міцності, меншої зношування під час тертя, краща стійкість із термічним змін у широкому діапазоні. Циліндро-поршнева група оброблена, проте має підвищену корозійну стійкість, захист від окиснення, зносостійкість (швидкість зносу МДО-покриття набагато нижча, ніж у аналогічних виробів, випробуваних за тих самих умов). Мікротвердість зносостійких покриттів становить 15 000-20 000 МПа замість 4 000 — 6 000 МПа на анодованих покриттях.
Для збільшення ресурсу застосовано технологію подавання оливи на дно поршня для активнішого охолодження в крайніх режимах експлуатації.
У фарі головного світла застосований світловий діод у парі з лінзою, що забезпечують насичений світловий потік, спрямований за стандартами освітлювальних приладів.
Збільшений діаметр пера передньої вилки збалансував поведінку мотоцикла у разі різкого, драйверського стилю водіння.
Якість елеметів пластику, спосіб їх кріплення і далі на рівні найкращих світових брендів.
Кібернетична лінія з виготовлення рам виключила так до болю знайомі власникам Китаю неякісні зварні шви, що виводить виробника LIFAN на новий якісний рівень.
Купити Lifan KPR можна в компанії «Матсалон Кобра»
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Lifan |
Країна виробник | Китай |
Максимальна швидкість | 133 км/год |
Тип | Мотоцикл |
Головна передача | Ланцюгова |
Марка | Lifan |
Клас мотоцикла | Спортбайк |
Потужність двигуна | 18 к. с. |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Об'єм паливного бака | 14 л |
Вага | 142 кг |
Витрата палива | 2.7 |
Об'єм двигуна | 198 куб. см |
Охолодження двигуна | Рідинне |
Система запуску | Електростартер |
Колір | Білий |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Стан | Новий |
Сумісність з маркою | Lifan |
Габаритні розміри | |
Висота | 1105 мм |
Ширина | 760 мм |
Довжина | 2060 мм |
Користувацькі характеристики | |
Модель | kpr 200 |