Естественно, як і здебільшого з абсолютно новими моделями всіх без винятку марок, і в нашій першій версії круїзера ми мітали деякі технічні недосконалості, потреба дороблення дизайну та обладнання, які так само "зібрали в скарбничку" і потім транслювали інженерам LIFAN. Частково ця інформаційна база + потреба серйозного оновлення моделі + певні технологічні віяння часу становлять основу народження НОВОЇ МОДЕЛІ LIFAN LF250-D. Погляньте, який він був 2018, і яким став 2019 року.
Двигун двоциліндровий V-подібний з маркуванням 2V49FMM істотно модернізований інженерами LIFAN. Було внесено зміни в конструкцію мастила колінчастого вала, інші шатуни й інші поршні, посічено збільшена продуктивність оливного насоса, змінена конструкцією первинного та вторинного валів у КПП. Також створена повністю нова випускна система, без зовнішньої бутафорії та компеляції хромованого пластику з металом, а повноцінний вихлоп зроблений з якісної неіржавкої сталі з металевими хромованими термозахисними елементами. Для 250-ки двигун і впрям звучить добре — ми зовсім не перебільшуємо!
За всієї зовнішньої візуальної краси та тактильної добротності звук роботи вихлопної системи відзначався позитивно всі, хто вже її встиг послухати.
Встановлена інжекторна система живлення, що дало можливість зберегти витрату палива в межах 2,7-2,9 л/100 км. Налаштування електронного модуля керування системи впорскування генерували та підбирати фахівці Lifan, а компоненти системи (блок ECU, деякі датчики та лямба-зонди) зроблені компанією BOSCH. Потужність збереглася на рівні 19 л.с., як у його попередника. Але водночас тяговий потенціал двигуна покращився, завдяки збільшенню величини крутного моменту та зміщенню її в нижній регістр за обертами й екологічність збільшилася на цілу сходинку в EURO-градаціях. Тепер двигун відповідає стандартам ЄВРО 4. Мотор досить тягує, передавання довгі, його вистачає і для динамічного розгону (з поправкою на те, що це круїзер), і для максималки приблизно 118 км/год, хоча маса LIFAN 250-D стала трохи більшою і становить уже майже 170 кг.
В основі мотоцикла конструктивно нова рама (порівнюючи з Lifan LF250-B), що так само потішив заминання розмірних характеристик мотоцикла. Колісна база — 1520 мм. Загальна довжина з урахуванням збільшеного нахилу передньої вилки — 2300 мм. Мотоцикл став масивнішим та вищим. Посадкова висота сідлом — 700 мм. Кермо та сидіння — це особлива тема. Кермо — у помірно широкий (повністю інший, ніж на моделі LF250-B) і піднятий так, що руки лягають без жодного надлишкового навантаження і з мінімальним кутом до плечового суглоба, водночас його нахил можна змінити й у такий спосіб "підігнати" під зріст пілота та довжину його рук. Зручності стало більше (наїмося, що й задоволення від керування додасться). Регулювання керма дають змогу розміститися зручно як високому водієві, так і не дуже (без надмірного нахилу вперед). Байкера, вихованого на класичних дорожніх мотоциклах, до такої посадки звикати не доведеться. Відчувається, що інженери LIFAN дуже намагалися зробити апарат більш зручним і водночас красивим. Мабуть, їм вдалося! Цей мотоцикл не тільки має привабливу та стильну зовнішність, він потішить і зручною посадкою і м'яким ходом. А основна перевага полягає в тому, що він підійде будь-якому водієві, тому що, попри чоперну зовнішність, керується мотоцикл трохи складніше, ніж "дорожник із дещо незвичайною посадкою". Ну, звісно ж, поправку потрібно робити й на інші габарити, і на невисокий кліренс.
Гальмівна система дискова та гідравлічна, як передня, так і задня. Гальмівні шланги армовані. І ось зараз, у моделях 2019 року антиблокувальна система в приводі гальмівних механізмів — ВЖЕ В СТАНДАРТІ! Торік ми писали, що оцінюємо потенційні бажання покупців щодо встановлення ABS. Цього року по реальним відгукам — реальне віддання. Прийміть і розпишіться в отриманні!
З урахуванням того, що хоч модель і є класичним круїзером , але технічний прогрес вносить свої корективи. Зокрема в цій моделі застосована абсолютно нова цифрова панель приладів з окремим доповненням — умовно аналоговим тахометром (він, звичайно ж, електронний, але має вигляд, як звичайний стрілковий). Серед основних і базових інформаційних індикаторів, що виводяться на дисплей, є і вольтметр Відбиває рівень заряду акумулятора. Ключ запалювання під стати часу — хвильовий. Комплект складається зі складаного ключа для користування й додаткового, виготовленого в стандартному форм-факторі.
А ще ми спільно з Lifan змінили дизайн фари. Причин тому ≤ дві: Вихідний зразок мав класний і нестандартний вигляд, але він вирізнявся від звичних оку форм (а для чоперів це важливо, хіба не так?) і ближнє світло, знову ж за відгуками, виявився вже занадто "ближним". Зміна форми обтікача дало змогу змістити розташування діодів обох режимів і збільшити загальний діаметр окружності самої фари.
А тепер послідовно: габарити, ближні, дальній. Зверніть увагу, на те, що ближній формується широкосмуговою лінзою, а за дальнім відповідають два нижні та два верхні діоди, які дають щільний і густий світловий потік, рознесений завширшки та завдовжки. Водночас лінза ближнього деактивується — генерованого світіння для дальнього вистачає з лишком, тому потреби в активації ближнього немає. До того ж охолоджувати потрібно меншу кількість світлових елементів.
А ще деякі зміни зазнали світлодіодні індикатори покажчиків повороту. Але насправді це швидше питання відповідності стилістиці, колишні самі по собі також були гарні за яскравістю. А зараз зовнішній рефлектор придбав матове зовнішнє покриття, яке приховує безпосередньо точкове розташування діодів. Вони є, але їх не видно. Ефеєктивність не змінилася, вигляд покращився.
Основні атрибути | |
---|---|
Охолодження двигуна | Повітряне |
Виробник | Lifan |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 249 куб. см |
Об'єм паливного бака | 14 л |
Витрата палива | 2.8 |
Колір | Білий |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 2 |
Максимальна швидкість | 120 км/год |
Вага | 168 кг |
Клас мотоцикла | Круїзер |
Потужність двигуна | 19 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Розташування циліндрів | V-подібне |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2300 мм |
Ширина | 1000 мм |
Висота | 1100 мм |