Продавець "Мотосалон Кобра" Магазин мототехники розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
310 відгуків

Выставочный зал с мототехникой работает в дежурном режиме. Звоните, с удовольствием предложим Вам мотоцикл. В наличии более 50 моделей. ОТДЕЛ ПРОДАЖ МОТОЦИКЛОВ по т. 0967138900, 0669380000, 0971080676.

Магазин мототехники и запасных частей «Мотосалон Кобра»
Контакти
"Мотосалон Кобра" Магазин мототехникиЕвгений
авторынок "Барабашова" ул. 50 лет ВЛКСМ 182, Харків, Україна
+380 (66) 938-00-00
+380 (97) 108-06-76
Мапа
Мотоцикл Lifan SR200 Чорний, фото 3
Мотоцикл Lifan SR200 Чорний, фото 4

Мотоцикл Lifan SR200 Чорний

57 624 ₴

  • Немає в наявності
Мотоцикл Lifan SR200 Чорний
Мотоцикл Lifan SR200 ЧорнийНемає в наявності
57 624 ₴
+380 (66) 938-00-00
  • +380 (97) 108-06-76
+380 (66) 938-00-00
  • +380 (97) 108-06-76
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця

Модель LIFAN SR200  - це ще одна  версія дорожнього мотоцикла від LIFAN, але в цьому разі вже в  стиле  NAKED (Нейкед). Характерним ознакою цієї  моделі  є мінімальне облицювання  пластиковими деталями (пластику) та браком лобового скла. Новизна цієї моделі для України абсолютна, а ось для деяких інших ринків (насамперед Китайського) — відносна.Ета модель уже рік успішно продається і в Китаї, і на ринках країн Латинської Америки, але тільки з менш кубатурним мотором об'ємом 150 см3. Ми ж мають намір погоджувати з виробником установлення вже знайомого нашим землям  потужнішого  двигуна 162FMK-3  серії NBS об'ємом 175 см3 потужністю 13,6 кінських сил, крутним моментом  13 Нм. за 6000 об./хв.-1. Силовий агреат   4-тактний, двоклапанний верхнерозподвісний мотор із ланцюговим приводом, обладнаний внутрішнім балансувальним валом для гасіння вібраційних навантажень.
    Отже, що ж таки являє собою новинка? Якщо виходити з логіки сприйняття — це малокубатурна модель легкого міського та приміського мотоцикла з цікавим дизайном, сучасною технічною начинкою та солідним стандартним опціоном. Він гарний для молодих драйверів-початківців, які зможуть із більшою ймовірністю "вкотитися в особливості мотоезди", але під час вибору не хотіли б зупинятися на моделі з класичною зовнішністю, а вважають щось більш помітне або виразне.
     

 

Двигун хоч і має об'єм 175 кубиків за тяговим потенціалом і потужності, порівнянний з багатьма двосотками. Ми коректно рекомендуємо значення обсягу для того, щоб не вводити нікого в оману. Бажанням завищувати "страдають" багато інших імпортерів, але це вже на їхньому досвіді.
Тим же, хто вважає, що недобір у 25 смпогано позначився на потенціалі двигуна, ми не будемо Stoдити, скільки людей — стільки і має рацію. Але краще спробувати для того, щоб зрозуміти, а вже потім робити висновки. Ну і важливо пам'ятати, що це мотоцикл, який не покликаний "валити на всі гроші в трасовому режимі", тому комплектувати його агрегатом "жирніше та потужніше" не має сенсу та в руслі роздумів про вищу ціну та з урахуванням його вихідного призначення
        

        

Особливості конструкції мотора зазначений декількома пунктами. Дуже докладні технічні особливості Ви можете прочитати в описі моделі Lifan CiTyR — двигуни однакові.

  • Впускний колектор особливої форми для формування завихрень на впускі максимального рівномірного  розподілу палива — повітряної суміші в камері згоряння для збільшення ефективності
  • У конструкції рокерів застосовані ролики для мінімізації тертя в місці зіткнення з кулачком розподільного вала
  • Полегшений поршень з укороченою спідницею, істотно зменшеною масою та зниженим  коефіцієнтом тертя
  • Окремий оливний канал у циліндрі для подавання олії на внутрішню порожнину поршня для його охолодження
  • У кріплення картера додані чотири додаткові болтові з'єднання для підвищення жорсткості в режимах багаторазового  температурного розширення під час нагрівання та подальшого охолодження

 
        Мотоцикл обладнаний п'ятиступеневою механічною трансмісією. А ось задня відома зірка моделі Lifan SR200  , на відміну від CiTyR, має 49 зубів.  Такий підбір передавального ставлення забезпечить мотоциклу кращу стартову рухливість. Якщо простіше — у розгоні він буде веселішим, ніж CiTyR. Власне так і було задумано. Ми вважаємо, що під час використання в умовах великого міста, де швидкість потоку на пожвавлених вулицях рідко перевищує 40-50 км/год водієві буде простіше шустрити на коротких дистанціях, обходячи тих, хто нудьгує за кермом, з гарним пришвидшенням на етапі початку руху. А ще в моделі є важлива особливість: поєднання приводних зірок передня 15 і задня 49 наділяє його гарною динамікою зі старту, (за того, що SR200 важчий, ніж CiTyR), але й деякими обмеженнями можливостей. Діапазон швидкостей від нуля до 80 км/год він бере з легкістю. Але потім темп набору знижується й максимальна швидкість не перевищить 103 км/год. З одного боку це дасть змогу примусово охолодити ті гарячі голови, які не потерплять і спробувати  влаштувати двигуну по "максиму темну" на перших днях життя до моменту фінізації обкаткового режиму, а з іншого боку звикнути, принорується до мотоцикла в спокійному режимі обкаточної їзди.  Для тих, хто після обкачування захоче швидше — логічно та просто установити зірку передню на 16 або на 17 зубів. Ось тоді значення максимальної швидкості помітно додасться.

Ті з Вас, хто знає інші моделі Lifan, дивлячись на фото нижче, побачить, що диски та шини на SR200 точно такі, як на старшій моделі Lifan KPT.
130-те заднє колесо із шиною CST забезпечує гарні фрикційні характеристики та стабільне гальмування — те, що потрібно в умовах активних прискорень і інтенсивних уповільнень у міському толкі. А передок із шиною 100/80 допоможе поліпшити характеристики керування й прогнозоване сприйняття оптимальної траєкторії водієм під час активного лавування.

   
Моноамортизатор ззаду буде таким самим, як на Lifan KPS200 (не забули ще про таку модель)? А ось передня перевернута вилка інша. Вона менша за діаметром пера (35 мм) і вона м'якша за KPTшна завдяки іншим внутрішнім пружинам. Такий підбір зумовлений меншою фактичною масою моделі — не було сенсу зберігати ступінь жорсткості як у старшого брата, який орієнтований на інші умови експлуатації. Поки жодних описувальних даних позначити не будемо — подивися, як проявить себе таке поєднання


     

 
 Про гальмо. Передній дисковий гідравлічний із двопоршневим супортом, діаметр гальмівного диска 300 мм.
 Задній дисковий гідравлічний з однопоршневим супортом, діаметр гальмівного диска 220 мм. Уже підсверділи — стає дуже добре.

Розмірність дисків і покришок: передня  шина 100/80-17, посадковий розмір обода диска в дюймах — 2.50 × 17; Задня 130/70-17 посадковий розмір обода диска в дюймах — 3.50 × 17.

  

Нова РК панель  приборов. Ні на що не схожа, крім самої себе. Має два варіанти підсвічування: "бурштиновий" і "синій". Зверніть увагу на високе розташування покажчиків повороту. Їх "підіймали вгору" спеціально, щоб наблизити до лінії периферійного огляду водія, який сидить за кермом автомобіля.  Культура водіння в нас самі знаєте, яка, але моргання помітніших яскравих світлодіодів мотоцикла в дзеркалі заднього огляду сприятиме "догляду" водієві чотириколісного коня Вашої присутності позаду його автомобіля.

   
  

У ній у стандартному виготовленні  є одометр, тахометр, спідометр і індикатор рівня палива в баку, а також індикація увімкненої (вибраної) передачі КПП. 
           
Тенденція  практично всіх моделей такого напряму — це фактично не має багажника і замість нього зручні поручні, які зазвичай підтримують стилістику та естетичний вигляд мотоцикла. Загалом у стилістиці цієї моделі багато самостійних рішень. Звісно, не всі з них нові та вже трапляються на різних японцях та італійцях. Але деякі на SR200 реалізовані по-своєму, по-особливому. Наприклад, аналогічний дизайн фари Ви навряд чи знайдете на іншій моделі. Особливо добре виглядають скошені  смужки габаритів. Вони обрамляють сам рефлектор фари з обох боків. Нижче показуємо, який вигляд мають вони в активному стані.

Нижче на фото зображене світіння кожного з елементів. Фотознімання вироблялося у вухах середньої освітленості. Але навіть у цьому разі яскравість нас здивувала, пишаємо, що в темну пору світло буде гарним.

  

А думаємо ми так тому, що конструкція фари була спеціально розроблена під використання світлодіодів як джерел світла. Тобто розробники не кроили дизайн фари з якоїсь наявної варіанти, а створили блок-фару з нуля. Цікаво те, що сам діоди в фарі не належать до стандартного типу. Вони дуже яскраві. Металева основа, на якій закріплені діоди, попутно виконує функцію радіатора охолодження, розсіюючи тепло за площею, на якій закріплений світловий елемент. А пучок світла формується внутрішнім рефлектором. Тобто кут нахилу та розташування діода  щодо світловідбивної площини є ключовими технологічними чинниками.
На фото видно три маленьких світлодіоди, які "світлять на всі гроші", особливо якщо врахувати їхні фізичні розміри та порівняти зі звичними варіантами здоровених LED-ламп із радіаторами та вентиляторами.
  

Внутрішній простір під сидінням пасажира зовсім невеликий — він дасть змогу розмістити лише негабаритні речі або інструменти. Але зате Ви вже не бачите залізних частин рами. Все закрито формованим пластиком. С точки зрения эстетики приятно на вид и на ощуп. І логічно, з оглядкою на дрібниці, які Споживачі все частіше виявляють до цікавих продукції.

 
Класно виготовлені алюмінієві кронштейни підніжк. На наших моделях вони пофарбовані в темно-графітовий колір. А на вихідних варіантах були світлими. Але на етапі узгодження кольороозаглушення нам здалося, що перший варіант краще поєднуватиметься з виглядом мотоцикла, тому вони потемніли. Але виявилося, що у вихідному стані, як самостійна деталь, вони мають краше, хоча з болючим темним деталей ніяк не зв'язуються. Проте ще подумаємо разом із Вами та в перспективі зможемо трохи змінити.

Погадаємо й про глушника: ну хіба не добре? На вигляд лише найзначніша деталь із маленьким хромованим обрамленням. у бічному ракурсі під час погляду зверху-вниз здається, що корпусу бочки взагалі немає. І має стильний та функціональний вигляд не губилася.


Дуже добре виглядає й низка елементів зовнішньої облицювання. Кожен із них має гарний та зроблений добротно. Зверніть увагу на те, що якість елементів ще і складається в загальний орнамент із мінімальними проміжками. А ще якість забарвлення тепер повністю віддана на відкупівлі автоматики. SR200 першим із моделей випробував на собі 100% автоматизацію процесу нанесення покриття на рами та мітталеві елементи роботами, інтегрованими в автоматичну фарбувальну лінію проходного типу. Незабаром більшість моделей Lifan будуть кашляти такою ж якістю нанесеного ЛКП. Та й мотоцикл вони перетворюють — якісно, сучасно та гарно.
 

 

Крім поліпшення технології забарвлення, вдосконалений алгоритм роботи Відділу Технічного контролю за збиранням. Виразилося це в тому, що ті конструктивні елементи, які не потрібно збирати в один вузол у процесі проведення передпродажної підготовки (збірки з паковання), до них належать вузлові нарізні точки (кріплення маятникового важеля,  двигуна до рами, пір'я вилки до траверсе, гідравлічних магістралей до супортів, провідної зірки до стопи), які фіксуються тарованими моментами затягування фахівцями на заводі. Це гарантує належну безпеку та знизить ризик від недосвідченості збирача, який може не закрутити важливий елемент як слід. Кожне, що пройшло контроль, нарізне з'єднання марковане. Ви запитаєте - чому різний колір маркування? Відповідаймо: кожен пневмоінструмент налаштований на певний момент затягування, а на виході різні параметри контролюються різними фахівцями.  Отже, мінімізований ризик помилки інженера-контролера, який теоретично може переплутати моменти затягування. Над підвищенням якості Lifan, як і раніше, і далі працює...
  

  

SR200 — це якісний мотоцикл для молодого покоління шанувальників мотоциклів, що починає покоління, вільних від надлишкового консерватизму, що мають відчуття стилю й бажання більшої свободи переміщення з толкою здорової агресії, так, щоб у разі випадку і за потреби задорочно залишати на споглядання інших лише красиву тильну частину мотоцикла smiley

Завдяки за увагу. Очікуйте відеообзор.
  

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникLifan
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
КласНовий
Головна передачаЛанцюгова
Кількість циліндрів1
МаркаLifan
Клас мотоциклаКласик
Тактность двигунаЧотиритактний
Система запускуЕлектростартер
Охолодження двигунаПовітряне
Розташування циліндрівПослідовне
Система вприскування паливаКарбюратор
Об'єм двигуна175 куб. см
Об'єм паливного бака12 л
Максимальна швидкість110 км/год
Вага146 кг
Потужність двигуна13.6 к. с.
Витрата палива2.8
КолірЧорний
СтанНовий
Сумісність з маркоюLifan
Габаритні розміри
Висота755 мм
Ширина730 мм
Довжина2000 мм
Інформація для замовлення
  • Ціна: 57 624 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner