Модель мотоцикла, яку Ви бачите на світлинах називається Shineray Forester XY150. У перекладі з англійської слово «forester» означає «лісник» — почасти це назва харктеризує одну з декількох функціональних переваг цього примірника. Ця модель існує вже понад 4,5 років. За цей час вона розошилася шаленим тиражем у різних країнах світу. Причому частина цих мотоциклів є й в Росії під брендом «Ірбіс». Модель зарекомендувала себе дійсно дуже добре та на українських дорогах. Саме тому MOT-O.COM продовжує представляти цей мотоцикл на українському ринку. Раніше, як ви пам'ятаєте, якщо цікавляться цим мотоциклом, модель пропонується тільки у двох колірних рішеннях, а саме в чорному матовому та зеленому матовому. 2019 року ми доповнили лінійку кольором — глянсовим бежевим. На нашу думку, в цьому кольорі мотоцикл став ще практичнішим і матиме зовсім інший вигляд.
Під час першого погляду на Forester Багато ендуристів швидше за все повідомлять щось типу «що це за гірощі». Однак весь секрет у тому, що на перше місце під час виробництва цієї моделі інженери Shineray ставили аж ніяк не стрибки з трамплінів або гарний зовнішній вигляд. Основне призначення — це максимальна утилітарність мотоцикла або простіше кажучи корисність і універсальність за розширених можливостей за прохідності. З тих понад 200 країн світу, які є на планеті Земля, дороги з твердим покриттям можна знайти лише 45% з цієї кількості. Ну, і як ми всі знаємо, наша країна не входить до десятки лідерів за якістю та кількістю цих найдорожчих. Так що підвищені позашляхові можливості, яким наділена пропонована до вашої уваги модель, однозначно вирізняють у позитивну сторону, порівнюючи з усією масою дорожніх версій простих мотоциклів, які у надлишку є в ПГТ, селах, вагах нашої неголеній України. Тому рекомендуємо gratham крос/ендуро зберегти остаточний вердик до закінчення читання, а ще краще до моменту можливості побачити тест-драйв (це станеться вже на початку жовтня 2015 року). А ось усім тим, кому потрібно ультрауніверсальний транспортний засіб, точно буде цікаво, і так риємо:
У зовнішності жодних вишукань дійсно немає, а ось функціональності чимало. 3-сторонній багажник дасть змогу розмістити вантаж вагою до 50-60 кг на один бік. На це розрахований і діаметр трубчастого каркаса, з якого зроблені відкидні платформи та місця кріплення загальною конструкцією до рами. Верхня платформа багажника навмисно доповнена горизонтальним підсилювачем подовжувальним плечезом навантаження ближче до центру мотоцикла. Можна кріпити кофр або вантаж без остраху втратити під час їзди.
Тепер про диски та шини. На цій моделі вони литі. Порівнюючи з класичними спицьованими колесами, ці на лад практичніші. Мити їх швидше та простіше, вони взагалі не вимагають догляду та не потрібно займатися непростою процедурою — підтяжкою спиць. Спереду на диск змонтована покришка розмірності 3.00-18, а ззаду 4.10-18. Розміри поширені та спеціально підібрані для того, щоб не створювати складності під час купівлі шин надалі.
Шини мають розвинені ґрунтозачіпи спеціально для переміщення по супроводах. Показово, що заднє барабанне гальмо забезпечене колодками з товщиною 5 мм. Підшипники коліс і переднього та заднього закритого типу та для кращої захищеності мають додаткові пильовики. Складники електросистеми двигуна (комутатор, регулятор напруги, реле стартера та запобіжник) легкодоступні та водночас захищені від води та бруду. Вони всі дружно приховані за бічною кришкою з лівого боку мотоцикла.
Окремо нагадуємо про наявність двох варіантів підніжк на цьому мотоциклі. Це зроблено навмисно, оскільки не всім і не завжди зручно залишати завантажений поклажею мотоцикл тільки на бічний — і впасти на бік може або вантаж вміститься в бік похилої площини. А центральна підніжка це питання знімає повністю. Ожини комусь вона здасться зайвою — її завжди можна просто зняти та залишити лише бічну.
Серцем версії Shineray Forester є бензиновий двигун із верхнім розташуванням розпочила (СВ-двдвигун) і ланцюговим приводом, який себе добре зарекомендував на моделі XY150-11B Цей мотор нового покоління з технологією CVVT — спеціального напилення на хонінговану поверхню циліндра. Склад цього нанесення кристалізується в мікроплівку, яка покликана краще захищати циліндр від зносу. Причому в міру накочування моторесурсу цей ефект буде проявлятися істотніше. Так це чи ні — покаже час, у будь-якому разі інженери Shineray підкреслюють, що впровадження цієї технології дійсно збільшує збережність циліндра. Двигун дуже добре тягне в широкому діапазоні і, завдяки зміненим передавальним числам у КПП, повідомляє мотоциклу привабливу динаміку. Якщо врахувати, що загальна споряджена маса мотоцикла не перевищує 126 кг. — потенціал запасу під час руху з вантажем вельми пристойний.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Shineray |
Країна виробник | Китай |
Максимальна швидкість | 100 км/год |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Головна передача | Ланцюгова |
Кількість циліндрів | 1 |
Клас мотоцикла | Спорт турист |
Об'єм паливного бака | 13.7 л |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Потужність двигуна | 11 к. с. |
Вага | 124 кг |
Витрата палива | 3 |
Об'єм двигуна | 149.4 куб. см |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Колір | Зелений |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Стан | Новий |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2070 мм |
Ширина | 870 мм |
Висота | 1100 мм |