Оскільки мотоцикл призначений для перевезення вантажів, ця модифікація двигуна якнайкраще підходить для постійної їзди з солідним навантаженням у важких дорожніх умов по сипких ґрунтах або ж в умовах гірської місцевості.
У зовнішності жодних особливих змін немає. 3-сторонній багажник збережений, але (на відміну від Forester) незалежно від кольору мотоцикла, він забарвлений лише в чорний колір. Діаметр трубчастого каркаса, з якого зроблені відкидні платформи та місця кріплення загальною конструкцією до рами без змін. Верхня платформа багажника навмисно доповнена горизонтальним підсилювачем подовжувальним плечезом навантаження ближче до центру мотоцикла. Можна кріпити кофр або вантаж без остраху втратити під час їзди.
Починаючи з 2019 року в фарі перегонного світла встановлюватиметься світлодіодна лампа. На цьому захисні елементи не закінчуються. Передня часть блок-фари повністю захищена металевим каркасом. Це зроблено і для збереження під час їзди в лісі (квіти, і інші перешкоди) і для того, щоб на ньому можна було закріпити вантаж (наприклад, намет у зібраному вигляді) або пригальмувати вітрове скло. Причому останнє може бати найпростішої конструкції без використання якихось спеціальних комплектуючих — металевий каркас навколо фари дає змогу розташувати кріплення в довільному порядку.
Довжина сидіння, як і в моделі Forester, становить 81 см.! Сидіння теж оброблене легкозмійним синтетичним матеріалом із товщиною зовнішньої оббивки майже 2 мм — зносостійкість забезпечена та стійкість до механічних пошкоджень теж.
Панель приладів точно, як у моделі Forester: є повний набір інструментарію: тахометр, спідометр, датчик рівня палива. Однак є дві опції, які відрізняють Intruder у кращий бік:
USB-порт, який дасть змогу заряджати телефон або живити навігаційний пристрій.
Заводська охоронна сигналізація з активованою функцією дистанційного запуску двигуна.
За ергономікою посадки особливих нотаток немає. Крім того, поодинці можна розмістити дуже зручно незалежно від зросту — ця також заслуга сидіння.
Причому він останній у глибину щодо стандартного розміщення до інших приладів. Варто зазначити, що місткість бака в моделі XY200 становить ті ж 13,7 літра, а сам бак зроблений зі сталі та не боїться легкої «контактної боротьби» — переможцем він може з неї й не вийде, але, попри деформацію, герметичність точно збереже. Потішить власника та наявність пластикових кожухів захисту ручок керма. З огляду на Передбачену географію експлуатації мотоцикла це дуже корисне обладнання.
Конструкція маятника задньої підвіски традиційна та без вишуканих виробів. У ній навмисно застосовані збережені дві амортизаційні стійки для підвищення вантажопідійманості та здатності підвіски «тримати удар». Амортизатори зі збільшеною довжиною та діаметром штока аналогічні моделі Forester. Зверніть увагу на те, що верхній кожух захисту ланцюга проходить вздовж усієї її верхньої протяжності та виходить за межі приводної зірки. Це знову зроблено з урахуванням того, що стихія мотоцикла не найчистіші дороги, а розкидана периметром ніг власника, колеса, бруд від обертового ланцюга — явно не прикрашала б зовнішній вигляд. У разі з цим мотоциклом цього не станеться.
В унісон із цим рішенням працює й конструкція переднього крила. Вона сама по собі дуже логічна, оскільки восени бруд, налипаючи на внутрішню порожнину крила, лише ускладнює обертання колеса (якщо воно було б цілісним), водночас воно мало бути близько розташоване до коліс, щоб не обмежувати хід підвіски та не перешкоджати великому куту повороту керма. Як і у FORESTERа весь пластик INTRUDERa виготовлений із поліпропілену — він не ламається під навантаженням і стояк до ударів.
Тепер про диски та шини. На цій моделі вони литі. Порівнюючи з класичними спицьованими колесами, ці на лад практичніші. Мити їх швидше та простіше, вони взагалі не вимагають догляду та не потрібно займатися непростою процедурою — підтяжкою спиць. Спереду на диск змонтована покришка розмірності 3.00-18, а ззаду 4.10-18. Розміри поширені та спеціально підібрані для того, щоб не створювати складності під час купівлі шин надалі.
Шини мають розвинені ґрунтозачіпи спеціально для переміщення по супроводах. Показово, що заднє барабанне гальмо забезпечене колодками з товщиною 5 мм. Підшипники коліс і переднього та заднього закритого типу та для кращої захищеності мають додаткові пильовики.
Складники електросистеми двигуна (комутатор, регулятор напруги, реле стартера та запобіжник) легкодоступні та водночас захищені від води та бруду. Вони всі дружно приховані за бічною кришкою з лівого боку мотоцикла.
Окремо нагадуємо про наявність двох варіантів підніжк на цьому мотоциклі. Це зроблено навмисно, оскільки не всім і не завжди зручно залишати завантажений поклажею мотоцикл тільки на бічний — і впасти на бік може або вантаж вміститься в бік похилої площини. А центральна підніжка це питання знімає повністю. Ожини комусь вона здасться зайвою — її завжди можна просто зняти та залишити лише бічну.
З найважливішого та пізнавального залишилося згадати ось що ця модель існує вже понад 4,5 років. За цей час вона розошилася шаленим тиражем у різних країнах світу. Причому частина цих мотоциклів є й в Росії під брендом «Ірбіс». Модель зарекомендувала себе дійсно дуже добре та на українських дорогах. Раніше, як ви пам'ятаєте, якщо цікавляться цим мотоциклом, модель пропонується тільки у двох колірних рішеннях, а саме в чорному та зеленому кольорах. Цього року ми доповнили новим додатковим кольором бежевим. На нашу думку в цьому кольорі мотоцикл став ще практичнішим і симпатичним. З цього року модель буде постачатися зі світлодіодними покажчиками поворотів і світлодіодною лампою фари головного світла. З огляду на факт доробок і удосконалень, які були зроблені впродовж життєвого циклу моделі: конструкція підніжк, диски, розмір шин, якість фарбування, а також новим двигуном, який за відбою та конструкцією однозначно краще за попередні варіанти в поточному році жодних істотних змін не було.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Lifan |
Країна виробник | Китай |
Максимальна швидкість | 105 км/год |
Тип | Мотоцикл |
Головна передача | Ланцюгова |
Кількість циліндрів | 1 |
Марка | Lifan |
Клас мотоцикла | Кросовий |
Потужність двигуна | 14.5 к. с. |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Об'єм паливного бака | 14 л |
Вага | 130 кг |
Витрата палива | 3.1 |
Об'єм двигуна | 197 куб. см |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Клас | Новий |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Стан | Новий |
Сумісність з маркою | Lifan |
Габаритні розміри | |
Висота | 810 мм |
Ширина | 870 мм |
Довжина | 1100 мм |