Продавець "Мотосалон Кобра" Магазин мототехники розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
310 відгуків

Выставочный зал с мототехникой работает в дежурном режиме. Звоните, с удовольствием предложим Вам мотоцикл. В наличии более 50 моделей. ОТДЕЛ ПРОДАЖ МОТОЦИКЛОВ по т. 0967138900, 0669380000, 0971080676.

Магазин мототехники и запасных частей «Мотосалон Кобра»
Контакти
"Мотосалон Кобра" Магазин мототехникиЕвгений
авторынок "Барабашова" ул. 50 лет ВЛКСМ 182, Харків, Україна
+380 (66) 938-00-00
+380 (97) 108-06-76
Мапа
впередназад
Мотоцикл Shineray XY250GY-6C Enduro Бірюзовий, фото 3
Мотоцикл Shineray XY250GY-6C Enduro Бірюзовий, фото 4
Мотоцикл Shineray XY250GY-6C Enduro Бірюзовий, фото 5
Мотоцикл Shineray XY250GY-6C Enduro Бірюзовий, фото 6
Мотоцикл Shineray XY250GY-6C Enduro Бірюзовий, фото 7
Мотоцикл Shineray XY250GY-6C Enduro Бірюзовий, фото 8
Мотоцикл Shineray XY250GY-6C Enduro Бірюзовий, фото 9

Мотоцикл Shineray XY250GY-6C Enduro Бірюзовий

62 328 ₴

  • В наявності
Мотоцикл Shineray XY250GY-6C Enduro Бірюзовий
Мотоцикл Shineray XY250GY-6C Enduro БірюзовийВ наявності
62 328 ₴
+380 (66) 938-00-00
  • +380 (97) 108-06-76
+380 (66) 938-00-00
  • +380 (97) 108-06-76
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця

В описі оновлень моделі XY250GY-6C ми відмовимося від надмірної деталізації. Робимо так, тому, мотоцикл  вже багатьом із Вас добре відомий. У ньому було багато гарного, але були й вади. Багато власників інформували нас про них, деякі рекомендували цікаві та розумні варіанти рішень, інші просто core "хреново!". Упродовж 1,5 років ми ретельно збирали всі ці дані, відгуки, нарекання, слухаючи та чули про очікування змін і  готували технічне завдання щодо змін для виробника.
І ось у моделі 2020 року  ми можемо уявити результат. Ми позначимо його тільки цікавими пунктами, і відобразимо часткове фотографічне відображення зроблених технічних удосконалень.
1. Двигун. Тепер на моделі встановлений мотор серії VJP 172FMM, зі збільшеною поршневою групою та потужністю 19,8 кінських сил. Його справжній об'єм збільшився до щирих 249 см3. Не 230, як було раніше, не 223 як у багатьох моделей конкурентів, які «випадково забувають це кокретизувати». Двигун у стандарті обзавелся оливним фільтром паперового типу. Ревізії зазнали й шестерні в КПП, також встановлені інші демпферні  пружини кошика зчеплення. Те, що використовуються зараз, мінімізують опір під час перемикання та підвищують інфоромативність під час активації тієї чи іншої передачі;
2. У симбіозі з мотором працює й новий карбюратор DENI з вакуумним клапаном, який ефективніше забезпечує паливо-повітряною сумішшю двигун на вищих обертах;

3. Нам вдалося повністю змінити характеристики задньої пружинно-амортизаторної стійки. Виробником нового амортизатора тепер є компанія Yuan Shock Absorber Co., Ltd. Цей виробник забезпечує своєю продукцією дуже багатьох виробників мото, квадро та скутерів, які входять до першої десятки китайських брендів: CFMoto, Suzuki, Wuyang-Honda, Lifan, Loncin, Zongshen,  Keeway, Kymco.
Ключові зміни:
 — Знизилася кількість витків і змінилася навивання пружини. Сама пружина зі сталевого прокату з іншим розрахунковим коефіцієнтом пружної деформації (для довідки: пружна деформація — це деформація, що зникає після припинення дій на тіло зовнішніх сил. Водночас елемент приймає початкові розміри та форму).
- Колба амортизатора має більшу за об'ємом внутрішню порожнину. Збільшена кількість оливи та інший переріз перепускного клапана поліпшило характеристики демпфування;
- Збільшена за довжиною нарізка різі на корпусі надає можливість "розпускання" пружини або навпаки вихідного більш "жорсткого" підпора — тобто діапазон регулювання збільшився
Задня підвіска втратила ті вади, які були раніше та набагато приємніше відпрацьовує нерівності. Водночас вона позбавлена надмірної м'якості та "не відбиває мотоцикл на кістки" під час завантаження другого номера.
4. На всіх важелях прогресії та на поперечині рами, всередині якої проходить вісь маятника, додані пресо-оливки. Ця міра дасть змогу істотно спростити поповнення мастилом підшипників без повного розбирання частин підвіски.
5. Конструкція заднього гальмівного циліндра повністю інша. Ми відмовилися від приєднання виносного бачка. Тепер ця деталь поєднує в собі й механізм і резервуар для гальмівної рідини. Плюси очевидні: гігроскопічність гальмівної рідини (здатність накопичувати вологу з атмосфери)  нікуди не робіться, але герметичність гальмівного циліндра дасть змогу продовжити її властивості на триваліший період  (здалегідь об'єм рідини в пластиковому бачку активніший поглинав вологу), до того ж загальний об'єм системи зменшився вдвічі.

6. Задній гальмівний супорт і циліндр тепер з'єднує армована гальмівна магістраль. З перепадівbv гумовим шлангом бували випадки, коли він перетирався або розшарувався в місцях вигинів. Зараз цей момент унеможливлений як можлива проблема.

7. На задньому важелі в місці переходу ланцюга на зірку з'явився обмежувач або простий «вловник ланцюга». Корпус деталі виготовлений з алюмінію, внутрішня частина з поліефірного пластику. Думаємо, що більшість з Вас знає, чим корисний цей елемент, тому переходимо до наступного пункту.
8. Ми неодноразово чули думки про події, що пропадають, у сполуках, згорілих реле заряду через окиснення контактів,  перегрівних ламп через поганий контакт із підводними дротами. Тому в моделі XY250GY-6C 2020 модельного року змінений головний шлейф у проведенні — він упакований у термостійкий діелектричний кембрик, а також усі основні контактні елементи з'єднуються новим типом герметичних електророз'ємів, іменованих PIN-TO-PIN. Ці елементи покликані забезпечити належну надійність усіх ключових з'єднань. Кожен із них із герметизувальною прокладкою та щільною контактною фіксацією. Якщо власник надалі використовуватиме спеціальний спрей для контактів (він не стоїть космічних грошей), він взагалі усуне появу навіть найнезначніших проблем в електроз'єднаннях.
9. У самій фарі відтепер "поселилася" LED-лампа. Настроювання світла та підбір лампи вироблялися фахівцями Shineray з урахуванням форми розсіювача всередині фари для формування правильної спрямованості світлової пучки. У такий спосіб ефект від яскравості буде набагато кращим від колишньої звичайної лампи з ниткою накала за меншого споживання.
10. Вказівники повороту також замінені якіснішим виробом. Яскравість світіння нового елемента набагато вища, ніж у тих, які були раніше. Значимим плюсом є еластичніша кріпильна вісь — новий поворотник може витримати білизні кути вигину без шкоди для власної цілісності.

11. Не обійшлося увагою ми й два дуже важні елементи. Колісні диски (ободи) тепер виготовлені з  алюмінієвого сплаву. Вони легші та не менш міцні. А шини на версії Shineray 6С Крос повністю інші. Виробник нової моделі покришок — KENDA. Розміри: задня110/90-18, передня 80/100-21. Протектор має розвинені бічні частини для кращого зчеплення з пухкими поверхнями, а посилена боковина забезпечена захисними буртиком, який виступає за крайку обода для часткового запобігання від можливих подряпин або ударів по дотичній.
12. Рама мотоцикла не зазнала змін, проте тепер перед фарбуванням вона проходить катафорезне оброблення у спеціальній ванні.  Як зовнішнє покриття тепер застосовується емаль із додаванням пластифікатора. Покриття такою фарбою стійкіше до дрібних відколів і подряпин. Подивімося  як проявить себе в експлуатації. А візуально ця фарба вирізняється вираженим глянсовим відблиском.

13. Ще однією корисною зміною стало використання всіх гвинтів і болтів вищої якості та підвищеної міцності. Абсолютна більшість кріпильних з'єднань на моделі 2020 року має маркування 8.8  (предроб міцності 830 МПа). А кілька вузлів одним із яких є кріплення двигуна має болти На версіях 2019 року теж були такі болти, проте їхня кількість була набагато меншою. А зараз навіть найменші, які кріплять пластикові елементи тільки такі.
13. Грипси на кермі також змінилися. Те, що зараз м'якше та позбавлене многіслотих кутових ламелей (як на модифікаціях раніше)  у які з плином часу забивався бруд і пил і губився зовнішній вигляд. А ще нові вони виготовлені з полівінілового ефіру, а не з гумопластику.  Цей матеріал характеризується високою стійкістю до ультрафіолетового випромінювання, «нечуттям» до води й агресивним середовищем.
У торцевих основах керма вже передбачений отвір із різзю для монтажу різних варіантів захисту рук.
14. А ще як вихідна батарея ми стали використовувати акумулятор фірми LEOCH. D минулого року ми випробували ці батареї на іншій моделі мотоцикла Shineray. Згодом переконалися в тому, що це гарний виріб, тому тепер він у первинній комплектації Shineray XY250GY-6C.
У стандартній комплектації, як і раніше, є USB-роз'єм, який розташований на кермі. Ось тільки ми неабияк змінили цей аксесуар. Багато пристроїв в аналогічному форм-факторі на багатьох моделях мотоциклів видають на гору аж цілих 0,6-0,8 Ампера. Прежні наші варіанти нави, були такими самими. Цеантажувало, що функціональність цього зарядного пристрою насправді була жодною. Телефони й інші ґаджети не заряджалися, а розряджалися від імпульсного слабкострумового підживлення. Зовнішній прилад має конденсатор для генерації збільшеної сили струму величчої на 1,8-2 Ампери. Сподіваємося, що цю функцію оцінять ті, хто вже стикався з проблемою раніше.
Звичайно ж, залишилася й металева платформа багажника.

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникShineray
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
КласНовий
Об'єм двигуна249 куб. см
Об'єм паливного бака15 л
Витрата палива3.1
Система запускуЕлектростартер і механічний стартер
Система вприскування паливаКарбюратор
Кількість циліндрів1
Максимальна швидкість115 км/год
Вага134 кг
Охолодження двигунаПовітряне
Клас мотоциклаЕндуро
Потужність двигуна19.8 к. с.
Головна передачаЛанцюгова
Розташування циліндрівПослідовне
Тактность двигунаЧотиритактний
СтанНовий
Габаритні розміри
Довжина2050 мм
Ширина860 мм
Висота860 мм
Інформація для замовлення
  • Ціна: 62 328 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner