250-й Трикер від Shineray — це безумовна новинка на українському ринку. Безумовна тому, що ніхто більше з великих китайських мотовиробників її не виробляє і на ринку України до сьогодення нічого подібного ніхто не пропонує. Будетевинними також у тому, що фактично ця модель є однойменним клоном мотоцикла, який придумана та випустила у світло Yamahа під назвою Tricker (XG) 250.
Якщо Ви копнете глибше в Гуглі — ви зможете переконатися в тому, що цей мотоцикл складно зарахувати до певного сегмента. Колись давно цю модель придумали фахівці Yamaha. Початок виробництва був датований 2001 роком, а до 2005-го після поступових модернізацій модель придбала тисячі шанувальників. Варто згадати й про те, що ще раніше Ямахи в «це ж модельне річ» заходили й пани з Kawasaki з частково близькою за функціональним призначенням моделлю. Це була KL250 Super Sherpa (вона активно продавалася в період від 1997 року до 2003. Потім була зроблена пауза, але 2009 дрібносерійне виробництво повернулося, причому без особливих технічних змін. Але в моделі від Kawasaki багато своєрідних елементів, які відрізняються від Yamahівського Trickera.
Головна фішка Trickerа — його «симбіозна позакласовість». Можливо, термін не простий для розуміння, але він досить повно відбиває сенс — частини, абсолютно різних конструкцій, зібрали в одну так, що результат виявився неординарним, новим і корисним функціональним. Він з'єднує в собі елементи посадки велосипеда BMX з підвіскою від невеликого кросового мотоцикла та аж ніяк не маленький движок, який, за наявності гарних одових навичок пілота, може дає змогу творити маленькі райдерські чудеса. Власне це й було за задумом його творців тим, що зробить цей байк абсолютно оригінальною «штучкою для виконання одових трюків» (від англійського «trick» — трюк, вихідка).
Інженери Shineray не зробили цю модель іншою. Навпаки, вони постаралися зберегти все, що колись втілилося в оригіналі. Оскільки ця модель сама по собі вже цікава зручністю посадки й ергономіки (зокрема для людей невеликого росту), керованістю в деяких одовиках і емоційному складнику — надання особливого задоволення від володіння.
Звичайно, деякі моменти в зовнішньому вигляді й деякі удосконалення пана з Shineray здійснені. У появі на нашій моделі кількох із нихнавчили й ми. Але авторство собі приписувати не будемо — просто раді, що це вдалося.
Друга партія вже увійшла в Україну, відеообзор також підготовлений. Однак ми вже впровадили в життя то технічну зміну, яка однозначно на користь моделі та власникам. Йдеться про те, що в системі живлення тепер використовується карбюратор. Ми зазначили про те, що від самого початку інжекторна версія, яка прибувла в першій партії, проявила себе дуже добре. Але в наших реаліях і в тих роботах експлуатації під які "заточена" модель, карбюратор буде технічно простий в обслуговуванні та настроюванні, а в парі з модифікованим двигуном 172FMM (справжній об'єм 249 см3) карб він наділяє мотоцикл трохи великими можливостями, ніж зі впорскуванням палива та водночас має критичну якість бензину, а також не вимагає діагностичного обладнання. І, звісно, ціна моделі стала меншою, ніж була. Незабаром ми подбаюмо відзняти ще одне відео та розповісти про це докладніше.
Карбюраторна система живлення та циліндр адсорбера в передній частині рами, якого немає.
Дві ремарки про конструктивні зміни авторами яких з'явилися ми самі:
1. Прес-оливка на поперечині маятникового важеля для змащення підшипників — спрощуємо завдання з обслуговування (не потрібно розбирати для змащення) і збільшуємо довговічність вузла;
2. Демпфера на задній зірці спочатку не було, але рішення знайдено: зараз вона кріпиться до маточини через сайлентблоки на кожному із шести кріпильних болтів (дерготні буде менше й ударні навантаження згладжуватимуться).
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Shineray |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 249 куб. см |
Об'єм паливного бака | 7.5 л |
Витрата палива | 3.2 |
Колір | Червоний |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 112 км/год |
Вага | 124 кг |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Клас мотоцикла | Ендуро |
Потужність двигуна | 18 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1950 мм |
Ширина | 820 мм |
Висота | 805 мм |