Продавець "Мотосалон Кобра" Магазин мототехники розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
310 відгуків

Выставочный зал с мототехникой работает в дежурном режиме. Звоните, с удовольствием предложим Вам мотоцикл. В наличии более 50 моделей. ОТДЕЛ ПРОДАЖ МОТОЦИКЛОВ по т. 0967138900, 0669380000, 0971080676.

Магазин мототехники и запасных частей «Мотосалон Кобра»
Контакти
"Мотосалон Кобра" Магазин мототехникиЕвгений
авторынок "Барабашова" ул. 50 лет ВЛКСМ 182, Харків, Україна
+380 (66) 938-00-00
+380 (97) 108-06-76
Мапа
впередназад
Мотоцикл Shineray XY 250GY-6B Cross Чорний, фото 2Мотоцикл Shineray XY 250GY-6B Cross Чорний, фото 3Мотоцикл Shineray XY 250GY-6B Cross Чорний, фото 4Мотоцикл Shineray XY 250GY-6B Cross Чорний, фото 5Мотоцикл Shineray XY 250GY-6B Cross Чорний, фото 6Мотоцикл Shineray XY 250GY-6B Cross Чорний, фото 7Мотоцикл Shineray XY 250GY-6B Cross Чорний, фото 8

Мотоцикл Shineray XY 250GY-6B Cross Чорний

61 936 ₴

  • В наявності
Мотоцикл Shineray XY 250GY-6B Cross Чорний
Мотоцикл Shineray XY 250GY-6B Cross ЧорнийВ наявності
61 936 ₴
+380 (66) 938-00-00
  • +380 (97) 108-06-76
+380 (66) 938-00-00
  • +380 (97) 108-06-76
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця

Відтепер XY250GY-6B CROSS обладнується дисками  21 дюйм — передні та задні в розмірі 18 дюймів.
Як модель, що належить до середньорозмірного сегмента,  мотоцикл  SHINERAY XY250GY-6B був спочатку орієнтований на якийсь універсальний варіант використання. Його характеристики заточувалися зокрема й під режим «cross-road», можливість швидко й без шкоди для техніки та водія переміщатися поганою дорогою, але без екстриму. Саме тому версія може бути обладнана як «гравійними зубастиками»  так і щодо громадянських шин — як то кажуть: кому що ближче. Більшість рішень, що пройшли обкатку експлуатацією і зарекомендували себе з найкращого боку, перекочувало з мінімальними змінами від попередньої моделі, проте конструкція маятника, геометрія встановлення передньої вилки та її конструкція, а також двигун і випускна система  на новій моделі інші.
Шини, якими обладнуються оновлена версія, це KENDA K761 з розмірністю 90/90-21 спереду та 4.10-18 ззаду (оба колеса камерні).
Дизайн моделі не змінили залишивши агресію та динаміку в загоду активної молоді — стати поліпшеним технічним характеристикам  і розширюваних можливостей. У конструкції двигуна VJP250 застосований балансирний вал зміненої конструкції для активнішого гасіння вібраційних навантажень. Версия на  XY250GY-6B розвиває  максимальний крутний момент 19 Нм за 5500 об/хв, забезпечуючи гарний потенціал для «скалолазіння».  Причому й у нижчому регістрі обертів величина моменту не занадто падає, а це додає впевненості під час руху незнайомою «пересіченкою» на підйомі — є можливість витягнути мотоцикл тягою без втрати дуже важливих, порою, миттєвостей на перемикання  «вниз». Крім того, ця модель обладнана вилкою перевернутого типу  для зниження непідресорених мас і кращого демпфування  жорстких ударних навантажень. Посилений задній амортизатор із великим діаметром штока покликаний зберігати стійкий контакт із поверхнею  і доповнювати  позитивні враження  від правильних реакцій мотоцикла на зміну подавання газу або різку зміну траєкторії  руху. Ще 2016 року була переглянута гальмівна система: до кожного супорту додали за додатковою поршнею й збільшили площу контакту гальмівних накладок із диском для ефективнішого гальмування.
Дизайн фари з вмонтованими світлодіодами денного світла та повністю алюмінієвий корпус глушника  — має дійсно досить показний вигляд, так і важить менше сталевого. Тут було тільки змінено вітрове скло, тепер воно міцніше та темніше, ніж раніше — і має кращий вигляд і відбиває сонячні промені, щоб панель приладів менше відблискувала. А ось панель приладів залишилася такою, що не тільки має гарний вигляд, а й функціональна. Рішення з великим поділом шкали тахометра просто чудове!  Під час їзди поза дорогою це чітко дає змогу відстежити  максимально ефективну зону кожної передачі та після «нетривалого вкатування в мотоцикл» стає досить одного погляду на табло, щоб зрозуміти, куди рухати шифтер КПП лівою ногою, щоб не залишитися без тяги на колесі в самому відповідальний момент.
Як і раніше, не будемо обговорювати або відпускати коментарі дизайнерським рішенням — тут набагато більше значення набувають суб'єктивності. На наш погляд стилістика незатейлива, але гармонійна. Немає нічого кричущого — ригінального, але немає й пафосних перегинів. Стримане, логічно та функціонально.
Особливий акцент  хотілося б зробити на зручність посадки. Форма сидіння дійсно оптимальна — сидіти зручно та коліна в зігнутому варіанті  «правильно обіймають» нижню частину бака, а не упираються у витичні частини. Пілот зростом 180 см розміститься на моделі без претензій.  До речі, оббивка сидіння приємна на дотик і не слизька. Як сказали нам представники виробника, як пружний елемент вони застосували матеріал, який стійкий і до механічного впливу без деформацій, що з'являються, а для «кросача» це важливо,  і до надмірної вологості (наприклад після миття).
Оптимальна є також  висота виносу вгору біля керма та можливість його нахилу в горизонтальній площині — можна зробити положення, як то кажуть, «під себе». Загалом, в  Щодо ергономіки  хотілося б,  , щоб опорні майданчики для ніг дещо більші та дзеркала заднього огляду масштабніші за площею, а в іншому ми не знайшли якихось серйозних прорахунків.  Штатні дзеркала дійсно маловаті та не зручні під час їзди.
Щодо двигуна, у групі ВК так і за відгуками написано не мало. На першій та другій  в діапазоні 4000-5000 за обертами моменту вдосталь — мотоцикл дуже активно прискорюється.  Цікава також лінійна характеристика під час переходу на третю за 3500-4000 об./хв.- швидкість пришвидшення  при наборе  росте не так активно, але на таких обертах і на третьому передаванні двигун «не провалюється», а впевнено підтримує темп руху, тобто передавальні числа 3 передачі правильно в'язані з моментною характеристикою двигуна та дають змогу забезпечити їзду на третю з підтриманням темпу руху.  Цікаво також, що у разі потрапляння в різні ями двома колесами одночасно (в  повороті ми навмисно заклали такий вираж) не була відчуття ба-бах, тому що  підвіска дуже чудово впоралася з перепадом висот, пружинисто та потужно згладивши удар, і мотоцикл зажадав мінімального коригування кермом — вселяє впевненість.

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникShineray
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
КласНовий
Об'єм двигуна232 куб. см
Об'єм паливного бака13 л
Витрата палива3.1
КолірЧорний
Система запускуЕлектростартер і механічний стартер
Система вприскування паливаКарбюратор
Кількість циліндрів1
Максимальна швидкість114 км/год
Вага142 кг
Охолодження двигунаПовітряне
Клас мотоциклаКросовий
Потужність двигуна18 к. с.
Головна передачаЛанцюгова
Розташування циліндрівПослідовне
Тактность двигунаЧотиритактний
СтанНовий
Габаритні розміри
Довжина2120 мм
Ширина840 мм
Висота900 мм
Інформація для замовлення
  • Ціна: 61 936 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner