Відтепер XY250GY-6B CROSS обладнується дисками 21 дюйм — передні та задні в розмірі 18 дюймів.
Як модель, що належить до середньорозмірного сегмента, мотоцикл SHINERAY XY250GY-6B був спочатку орієнтований на якийсь універсальний варіант використання. Його характеристики заточувалися зокрема й під режим «cross-road», можливість швидко й без шкоди для техніки та водія переміщатися поганою дорогою, але без екстриму. Саме тому версія може бути обладнана як «гравійними зубастиками» так і щодо громадянських шин — як то кажуть: кому що ближче. Більшість рішень, що пройшли обкатку експлуатацією і зарекомендували себе з найкращого боку, перекочувало з мінімальними змінами від попередньої моделі, проте конструкція маятника, геометрія встановлення передньої вилки та її конструкція, а також двигун і випускна система на новій моделі інші.
Шини, якими обладнуються оновлена версія, це KENDA K761 з розмірністю 90/90-21 спереду та 4.10-18 ззаду (оба колеса камерні).
Дизайн моделі не змінили залишивши агресію та динаміку в загоду активної молоді — стати поліпшеним технічним характеристикам і розширюваних можливостей. У конструкції двигуна VJP250 застосований балансирний вал зміненої конструкції для активнішого гасіння вібраційних навантажень. Версия на XY250GY-6B розвиває максимальний крутний момент 19 Нм за 5500 об/хв, забезпечуючи гарний потенціал для «скалолазіння». Причому й у нижчому регістрі обертів величина моменту не занадто падає, а це додає впевненості під час руху незнайомою «пересіченкою» на підйомі — є можливість витягнути мотоцикл тягою без втрати дуже важливих, порою, миттєвостей на перемикання «вниз». Крім того, ця модель обладнана вилкою перевернутого типу для зниження непідресорених мас і кращого демпфування жорстких ударних навантажень. Посилений задній амортизатор із великим діаметром штока покликаний зберігати стійкий контакт із поверхнею і доповнювати позитивні враження від правильних реакцій мотоцикла на зміну подавання газу або різку зміну траєкторії руху. Ще 2016 року була переглянута гальмівна система: до кожного супорту додали за додатковою поршнею й збільшили площу контакту гальмівних накладок із диском для ефективнішого гальмування.
Дизайн фари з вмонтованими світлодіодами денного світла та повністю алюмінієвий корпус глушника — має дійсно досить показний вигляд, так і важить менше сталевого. Тут було тільки змінено вітрове скло, тепер воно міцніше та темніше, ніж раніше — і має кращий вигляд і відбиває сонячні промені, щоб панель приладів менше відблискувала. А ось панель приладів залишилася такою, що не тільки має гарний вигляд, а й функціональна. Рішення з великим поділом шкали тахометра просто чудове! Під час їзди поза дорогою це чітко дає змогу відстежити максимально ефективну зону кожної передачі та після «нетривалого вкатування в мотоцикл» стає досить одного погляду на табло, щоб зрозуміти, куди рухати шифтер КПП лівою ногою, щоб не залишитися без тяги на колесі в самому відповідальний момент.
Як і раніше, не будемо обговорювати або відпускати коментарі дизайнерським рішенням — тут набагато більше значення набувають суб'єктивності. На наш погляд стилістика незатейлива, але гармонійна. Немає нічого кричущого — ригінального, але немає й пафосних перегинів. Стримане, логічно та функціонально.
Особливий акцент хотілося б зробити на зручність посадки. Форма сидіння дійсно оптимальна — сидіти зручно та коліна в зігнутому варіанті «правильно обіймають» нижню частину бака, а не упираються у витичні частини. Пілот зростом 180 см розміститься на моделі без претензій. До речі, оббивка сидіння приємна на дотик і не слизька. Як сказали нам представники виробника, як пружний елемент вони застосували матеріал, який стійкий і до механічного впливу без деформацій, що з'являються, а для «кросача» це важливо, і до надмірної вологості (наприклад після миття).
Оптимальна є також висота виносу вгору біля керма та можливість його нахилу в горизонтальній площині — можна зробити положення, як то кажуть, «під себе». Загалом, в Щодо ергономіки хотілося б, , щоб опорні майданчики для ніг дещо більші та дзеркала заднього огляду масштабніші за площею, а в іншому ми не знайшли якихось серйозних прорахунків. Штатні дзеркала дійсно маловаті та не зручні під час їзди.
Щодо двигуна, у групі ВК так і за відгуками написано не мало. На першій та другій в діапазоні 4000-5000 за обертами моменту вдосталь — мотоцикл дуже активно прискорюється. Цікава також лінійна характеристика під час переходу на третю за 3500-4000 об./хв.- швидкість пришвидшення при наборе росте не так активно, але на таких обертах і на третьому передаванні двигун «не провалюється», а впевнено підтримує темп руху, тобто передавальні числа 3 передачі правильно в'язані з моментною характеристикою двигуна та дають змогу забезпечити їзду на третю з підтриманням темпу руху. Цікаво також, що у разі потрапляння в різні ями двома колесами одночасно (в повороті ми навмисно заклали такий вираж) не була відчуття ба-бах, тому що підвіска дуже чудово впоралася з перепадом висот, пружинисто та потужно згладивши удар, і мотоцикл зажадав мінімального коригування кермом — вселяє впевненість.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Shineray |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 232 куб. см |
Об'єм паливного бака | 13 л |
Витрата палива | 3.1 |
Колір | Чорний |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 114 км/год |
Вага | 142 кг |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Клас мотоцикла | Кросовий |
Потужність двигуна | 18 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2120 мм |
Ширина | 840 мм |
Висота | 900 мм |