В описі викладено оновлення моделі Shineray X-Trail 250. Для максимальної конкретизації ми вирішили викласти їх у списку за пунктами, які у версії 2020 року відрізняють її від усіх попередніх модифікацій.
1. Мотор серії VJP 172FMM, зі збільшеною поршневою групою та потужністю 19,8 кінських сил. Його справжній об'єм збільшився до 249 см3. Ревізії зазнали й шестерні в КПП, також встановлені інші демпферні пружини кошика зчеплення. Те, що використовуються зараз, мінімізують опір під час перемикання та підвищують інфоромативність під час активації тієї чи іншої передачі. Паперовий оливний фільтр картриджного типу теж «прописався» в новій генерації двигуна.
2. Карбюратор Deni в системі живлення обумовив поліпшення характеристик Відбою від двигуна збільшеного об'єму. Причому з огляду на меншу розмірність коліс на X-Trail (19''/17')динаміка набору швидкості активніша, ніж у версії XY250GY-6C з розмірністю обідів 21''/18'. Це закономірно, тому що Ікстрейл — все ж компроміс між туристом і ендуро і він цікавіший для їзди помірно розбитими дорогами, а не для підкорення гірського бездоріжжя.
3. У новій 250-ці змінилася на нову електронну панель приладів і її складаний елемент — імпульсний датчик швидкості на ободі переднього колеса. Нарекання на «некрасивість» попередньої механічної приладової панелі разом із коротким і ламким тросом привода спідометра ми вирішили кардинально (як, втім іобідали). Нова панель забезпечена стрільним інформативним тахометром, цифровим показом швидкості, обраного передавання та запасу палива. Також вона має да варіанти підсвічування синій і бурштиновий. Сподіваємося, що цей пристрій заслужить приємніші відгуки за надійністю. іншим стало і тоноване вітрове скло, його збільшена у 2019 році довжина збережена, просто тепер мінімізували відблиски на прилад.
4. Звичайно ж, була проведена заміна центрального шлейфа проведення та всіх основних роз'ємів. За конструкцією вони аналогічні тим, що застосовані на XY250GY-6C і X-Trail 200. Це якісніші, надійні та герметичні елементи, які покликані мінімізувати більшість типових проблем із поганим контактом, оплавленням, витіканням струму, окисненням через потрапляння вологи.
5. Гальмівна система заднього колеса притерпіла чималі зміни. Ми замінили звичайний гумовий гальмівний шланг на армований, надійніший довговічний і більш стійкий до «жорсткий» зовнішньому впливу. Крім цього, задній гальмівний циліндр тепер інший конструкції. Він позбавлений виносного бачка (тепер нема чому плавиться у разі несподіваному контакту з глушником) і є повністю самостійним герметизованим елементом. Конструкція краща та довговічніша, ніж була. У новому варіанті з'явилося нижня торцева гофра, яка не пропускає бруд і надлишок вологи на шток, також змінилася якість манжет, тепер вони не будуть перепускати рідину та слугувати довше.
6. Розмір шин залишився колишнім, проте змінилися типи передньої та задньої покришки:
На версії X-Trail 250 Road (доріжний варіант) задня шина обзавелася іншим протектором, щоб впевнено почуватися на брудно-ковзних покриттях. Розміри залишилися колишніми: переднє — 90/90-19, заднє — 4.00-17.
На версії X-Trail 250 Trophy нові покришки, як і раніше, зубасті KENDA розмірності 100/90-19 – переднє та K257D 4.60-17-задній. Раніше шини були від іншого виробника. Переднє колесо не тільки має масивний вигляд, воно таке і є. Ми раніше чули думку про те, що воно занадто широке. Однак будь-яка думка базується на власних умовах експлуатації. Багато з тих, хто пересувається лісовими піщаними покриттями, навпаки, дуже славили керованість моделі, переднє колесо якої не в'яло в пухкому ґрунті, а дало змогу зберегти стійкість під час напористою їзду. Тому для них і призначений такий варіант. Ну а тим, кому не подобається — вибирайте версію з дорожніми шинами.
7. Збільшена міцність усіх гвинтів і болтів. Більшість кріпильних з'єднань маркуються 8.8 (предроб міцності 830 МПа), а деякі (зокрема кріплення двигуна) ще міцніші — вони промарковані 10.8. На попередніх версіях болти з маркуванням 8.8 теж були, але в меншій кількості.
8. Також потурбувався завод і про аспекти безпеки — тепер у Ікс-Трейлу ключі нового типу, з хвилястою нарізкою.
9. У 2019 році ми спробували комплектова одна з моделей Shineray "іменитим" акумулятором, і оскільки він виявив себе найкращою якістю, на X-Trail 2020 встановлюється новий акумулятор Leoch.
10. Зменшувався тип грипсів, тепер вони не з гумопластику, а полівінілового ефіру — матеріалу, що чудово зарекомендував себе оптимальним співвідношенням м'якості та зносостійкості, йому не такі страшні всі зовнішні дії. Також на захисту рук з'явилися смужки світлодіодів ходових вогнів.
11. Найважливішою відмінністю оновленої версії стала ще й виразність вигляду. Вона підкреслена новими кольорами (білий, яскраво-червоний і чорний) і порошковим напиленням кольору Carbone Bronze колісних дисків, двигуна та керма; до речі фара тепер у чорному корпусі.
12. У верхній частині над приводним ланцюгом міцно оселився силіконовий ролик, що обмежує переміщення ланцюга вгору та запобігає торканню поперечиної рами за великих ходів підвіски. Раніше такі моменти спостерігалися тими, хто експлуатував мотоцикл із другим номером і на поганих дорогах. Завдяки їм за науку. Конструкцію Виробник доопрацьовано.
13.Кронштейни для кріплення бічних кофрів залишилися в стандартній комплектації на всіх 250-ках (у звичайному та у виконанні Trophy). А ось платформа багажника розширилася з боків. Це дало бічні кронштейни зліва та праворуч встановити більш вертикально та збільшить простір між ним і багажником. Це зручніше для розміщення великого багажного шафи на самому багажнику. Точки кріплень не змінилися, тому в разі чого — можна буде встановити новий багажник замість старого без нестандартних зусиль.
14. З важливих, але не помітних неозброєним поглядом — катафорезне оброблення рами та покриття її стійкішою до дрібних відколів і подряпин пластифікованої емаллю.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Shineray |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 249 куб. см |
Об'єм паливного бака | 15 л |
Витрата палива | 3.2 |
Колір | Червоний |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 115 км/год |
Вага | 131 кг |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Клас мотоцикла | Ендуро |
Потужність двигуна | 19.8 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2080 мм |
Ширина | 860 мм |
Висота | 830 мм |