KOVI — це нові варіанти кросових і ендуроверсій мототехніки, у створенні яких працівники mot-o.com брали безпосередню участь. Представлені моделі відрізняються між собою набором стандартних опцій, двигунами та цільовим призначенням. Серед асортименту новинок є моделі, які лише трохи відрізняються від стандартних цивільних мотоциклів, а є й такі, які оцінять шанувальники hard-enduro; а також двотактні моделі для райдерів, які цінують "відпалювання на всіх парах за мегафом місцевості".
KOVI 250 PRO2T — китайський кросовий мотоцикл
Двигун. Новий двотактний двигун водяного охолодження об'ємом 249 с і потужністю 36 к.с. із 6 ст. КПП для версій KOVI 250 Pro2T (це ж двигун встановлений на базовій версії мотоцикла — 250 TRIAL2T). У цьому двигуні використані технологічні елементи конструкції мотора YAMAHA DT230.
Колись давно цей двигун встановлювався на модель LANZA, проте КОВІ 250 (ПРО2Т) відрізняється від Ямахи дуже багатьом:
- налаштуваннями системи живлення;
- іншими керівними елементами подавання палива-повітряної суміші
- контролером з електромотором, який керує потужним клапаном;
Інші елементи осучаснені та запозичені взагалі від інших мотобрендів
- повністю інша підвіска: перевернута вилка спереду й алюмінієвий маятник із прогресією ззаду;
- наявність регулювань підвіски;
— інша конструкція рами — у нашій моделі рама максимально схожа на раму від мотоцикла Husqvarna серії TC. Рама трубчастого перерізу та виготовлена зі сталі;
— зовсім інший підбір приводних зірок.
*Як опція буде запропонована 16-літровий бак.
Трохи про раму. Вона зі сталі, але вона спеціально зменшена в розмірах силової клітини. На всіх моделях вона сегментована — складається з двох елементів: основної — сталевої конструкції (на фото) й додаткового підрамника з особливого матералу — ПОЛІПРОПІЛЕН 1500J*. Цей елемент істотно знижує масу мотоцикла та має заподібну міцність до ударних навантажень.На світлинах нижче Ви самі можете розглянути обидва складники. Техногенна епоха приносить свої плоди.
Він цікавий тим, що під час копіткого добору й індивідуалізації налаштувань він чудово може справлятися зі своїм завданням. Складніше з добором регулювальних параметрів, тому що двигун не простий.
У комплекті з кожним мотоциклом пропонуються два комплекти жиклерів маркуванням 140 і 160. За замовчуванням на заводі встановлений варіант найбільший — 180. У наших "житкових умовах" (ректи про середню температуру повітря й за величиною атмосферного тиску) двотактник проявляє себе в повну силу на досить високих обертах від 4500 і вище, а на низах він "не валом". Двотактний двигун сам по собі особливо чутливий до зовнішніх проявів середовища, тому для деяких іменитих моделей (KTM зокрема) є цілий перелік параметрів підбору жиклерів і регулювання карбюратора під конкретні погодно-температурні умови, атмосферний тиск і передбачувані режими їзди. У нашому випадку ми робимо це самостійно, але з залученням до консультаційної роботи деяких штовхових і досвідчених драйверів — ми ж не все знаємо поки))) ). Варіантів за параметрами не один і не два, а якщо врахувати ще наявність потужного клапана — їх із надлишком Установкою менших жиклерів можна зменшити витрату палива, але вони ще більше "запам'ять" двигун, проте у разі зміни температури повітря у велику бік на менше значення такий варіант жиклера краще поєднуватиметься з досить гарячим повітряним потоком, що проходить через фільтр. Установлення великих жиклерів піддамо паливо, а в спеку його випаровуваність вища, ніж зазвичай, і може сприяти детонації, отже, потрібно трохи прибрати й повітря.... Тому зараз ми самі куштуємо комбінації різних варіантів, для того, щоб прийти до різних цікавих і однієї пари усередно-оптимальних. Однак уже зрозуміло, що якщо відкрутити ручку дроселя як слід мотоцикл "реально їде" і цей темп дуже відрізняється від 4 тактних чеків.
Грішити на те, що двигун зробили китайці не варто, у багатьох набагато більш іменитих двотактників "бідні низи супроводжуються активними верхами", ось одна зі посиланнях для порівняння: Husqvarna TPI 250 2019
У принципі, це конструктивна особливість двотактного двигуна з невеликим об'ємом до 250 см3 — більшість з них розвиває свій максимальний потенціал на досить високих обертах. А ось вивірений баланс між розподілом крутного моменту та потужності в усьому діапазоні робочих обертів — це найскладніше завдання для розробника.
Ми звичайно не конструктори двигунів, але за допомогою охочих ентузіастів буде намагатися знайти оптимальні параметри з плином часу.
До речі, більшість фотографій, які розміщені нижче, ми зробили на нашій тестовій моделі, яка експлуатується й настроюється з моменту надходження першої партії. Ми не намагаємося її особливо щадити, але обслуговуємо й настроюємо періодично-постійно. Кілька початкових рейдів вона вже переживала. Загалом ми використовуємо по одному з мотоциклів у кожній комплектації для настройкових робіт і майбутніх відеообзорів, спеціально для того, щоб самостійно "вкочуватися" в особливості кожного.
Підвіска та її елементи. Регульовані передня вилка та задній амортизатор від фірми "SZC". У версіях KOVI PRO підвіска має досконалішу конструкцію й відрізняється від базових версій кількістю та можливостями щодо налаштування.
Обознайомчий докладніше:
- Діаметр пера передньої вилки становить 48 мм, хід стиснення 182 мм.
- Регулювання швидкості відбою здійснюється за допомогою регуляторів, розташованих у верхній торцевій частині кожного з пір'я. Діапазон зміни швидкості відбою регулюється 24 ступенями (кількість клацань від упору до упору). Звичайний метод регулювання передбачає одноразовий крок у три клацання (ступіні) — тоді різниця буде відчутнішою під час вибору режиму налаштування. Через обертання Ви або підвищуєте швидкість відбою під час роботи вилки — за відчуттями вона стає м'якшою, або ж навпаки сповільнюється, але тоді вона за відчуттями стає жорсткішою.
По сусідах із регуляторами розміщений клапан швидкого скидання повітря за надлишкових інтенсивних переміщень штока (він дає змогу одноразовим натисканням мінімізувати вплив бульбашок, що з'являються під час інтенсивних циклів роботи вилки).
Однак це ще не все, демпфувальну здатність можна додатково регулювати за допомогою закручування або відкручування гвинтового клапана в нижній торцевій частині лівої та правої частин вилки. Під час обертання ви переміщуєте запірний клапан, який має 14 положень, зменшує/збільшує прохідне переріз оливного каналу, тим самим досягається ефект "затискання або розпускання".
Якщо "закрутити" обидва регулювання та верхню та нижню — вилка працює за докладання дуже чималих фізичних зусиль (в статиці) — це варіант для досить твердих, умовно рівних покриттів і швидкої їзди. Зворотного ефекту можна досягти, якщо все зробити навпаки. У цьому разі м'якість роботи вилки забезпечить "облизування" навіть великих нерівностей" покриття.
Так чи інакше, широта налаштувань надає можливість кожному вибирати бажані формати під різні умови їзди та покриття.
Гальмівна система та компоненти. На версії Pro застосовані комплектуючі від поки ще маловідомого виробника "SZC", ця компанія використовує технології Brembo і виробляє компоненти гальмівних систем для внутрішньокитайської авто-мото-індустрії. Тому технічне виконання точно повторює конструкцію гальмівної сиcтеми від Brembo серії XCS.
Диски та шини.
На версіях PRO встановлені алюмінієві диски з полегшеною маточиною від виробника "ККЕ". Вони помітно легші від звичайних сталевих і комплектуються спицями з неіржавкої сталі з діаметром 4 мм. Таке поєднання ускладнить високу стійкість до ударних навантажень і тривалість життя під час агресивної їзди, але, звісно, не гарантує пошкодження у разі зовсім позамежних режимів. Усі колеса камерного типу. Камера та покришка фіксуються за допомогою буксатора, який закріплений на диску за допомогою ботового сідіння. Застосування цього елемента не дасть змогу покришці та камері провернуться один щодо одного та призвести до втрати тиску через прорив. У складних дорожніх умовах тиск у шинах досвідчені ендуристи навмисно знижують — саме за таких умов їзди буксатор і виконує свою функцію.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Kovi |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 224 куб. см |
Об'єм паливного бака | 7.5 л |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 95 км/год |
Вага | 128.5 кг |
Охолодження двигуна | Рідинне |
Клас мотоцикла | Кросовий |
Потужність двигуна | 36 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Тактность двигуна | Двотактний |
Стан | Новий |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2170 мм |
Ширина | 830 мм |
Висота | 930 мм |