Продавець "Мотосалон Кобра" Магазин мототехники розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
322 відгуків
Магазин мототехники и запасных частей «Мотосалон Кобра»
Контакти
"Мотосалон Кобра" Магазин мототехникиЕвгений
УкраїнаХарківська областьХарківавторынок "Барабашова" ул. 50 лет ВЛКСМ 182
+380669380000
+380971080676
Мапа

Уважаемые клиенты, дорогие наши друзья! В этот Новый год хочется от всей души поблагодарить вас за внимание к нам, интерес к тому, что мы делаем и, конечно, за вашу любовь к мотоциклам)! Поздравляю вас с этим волшебным праздником и желаю вам процветания в делах, благополучия в личной мото-жизни, побольше интересных, красивых покатушек и сил в ожидании сезона 2020)! Выставочный зал с мототехникой работает в дежурном режиме. Звоните, с удовольствием предложим Вам мотоцикл. В наличии более 50 моделей. ОТДЕЛ ПРОДАЖ МОТОЦИКЛОВ по т. 0967138900, 0669380000, 0971080676.

Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+380669380000
+380971080676
Мотоцикл Kovi 250 LITE 2020, фото 1
впередназад
Мотоцикл Kovi 250 LITE 2020, фото 2Мотоцикл Kovi 250 LITE 2020, фото 3Мотоцикл Kovi 250 LITE 2020, фото 4Мотоцикл Kovi 250 LITE 2020, фото 5Мотоцикл Kovi 250 LITE 2020, фото 6Мотоцикл Kovi 250 LITE 2020, фото 7

Мотоцикл Kovi 250 LITE 2020

65 793 грн.

  • В наявності
Мотоцикл Kovi 250 LITE 2020
Мотоцикл Kovi 250 LITE 2020В наявності
65 793 грн.
Купити
+380669380000
  • +380971080676
Купити
+380669380000
  • +380971080676
  • Графік роботи
  • Адреса та контакти
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Рами у КОВІ "Лайт" і "Про" однакові, відрізняється тільки конфігурація кріпильних кронштейнів двигуна і їх розташування (це пов'язано з відзнакою двигуна Zongshen повітряного охолодження на версії Lite і NC250 на Pro). Рама сталева із збільшеною площею поперечного перерізу і профільованою в еліпс основною силовою структурою з розведених у сторони двох частин. В нижній частині рами перетин зменшується і виконано у формі трубчастих каркасних елементів.

Всі основні кріпильні болти виконані в комбінованій формі зовнішнього восьмигранника під стандартні метричні гайкові ключі, а внутрішня частина під шліцьове з'єднання типу "TORX" - дуже зручно в експлуатації і гарантовано можна відкрутити через роки – ви можете використовувати два типи ключів одночасно у вигляді двох воротков, рознесених на різний радіус при відкручування. У цьому випадку і зусилля вище і шанс збити внутрішні або зовнішні межі значно зменшується. Ступінь твердості металу застосовуваних металовиробів на порядок вище звичайних.
Зміна №1: З 2020 року кронштейни кріплення двигуна до рами змінилися. Тепер вони будуть з вигнутим профілем і видовженими опорними сторонами, якими і приварюються до рами. Це підвищило їх кутову міцність в будь-якому напрямку можливого силового впливу, а також виключає навіть найменшу деформацію в разі падіння мотоцикла на будь-яку зі сторін.
Зміна №2: Спочатку ми припускали формат максимального використання Lite в режимі cross-road. По-нашому це означає «лупасити по бездоріжжю з стрибками через горби і вибоїни». Але абсолютна більшість власників використовує мотоцикл в досить легкому, цивільному режимі без стрибків і «жесткача» і для нього підвіска версії Lite виявилася досить суворою. Тому ми, перебравши 8 разів підвіску, знайшли потрібний варіант. Ми не будемо распрягать про в'язкість масла, про правильний і послідовний набір шайб перехідного діаметра в задній стійці і амортизаторной вилці. Більшості з Вас це ні про що не скаже. Ми просто підібрали варіант, який, сподіваємося, влаштує більшість власників. Робота підвіски на модифікаціях 2020 року буде більш сприяти формату експлуатації в режимі Light Enduro. Вона буде м'якше, особливо передня вилка і діапазон регулювання до більш жорсткого стану буде трохи ширше.

Зміна №3: А ще ми трохи змінили в стандарті налаштування карбюратора. Сам двигун (він, до речі, з нової серії) хороший тим, що його крутний момент в нижньому регістрі обертів більш ніж вражаючий. Його чистий обсяг 249 см3, і добре підібрані характеристики під тяговитість в широкому діапазоні оборотів – це виключно важливий параметр. Його дійсно дуууже складно перегріти навіть в жорстких умовах експлуатації. Карбюратор залишився майже незмінним, бо симбіоз його з даним двигуном вельми хороший. Майже, це означає, що дещо ми змінили і дещо ми «підкручування».
По двигуну – нічого не міняли. Ми раніше писали, про те, що ми не завод по виробництву моторів, і немає сенсу клеїти ярлики. Зонгшеновский мотор дуже славний, і він залишився таким як є.
Зміна №4:Стандартний опціон на Лайті став багатший:
додалася правильна захист рук
складаний важіль перемикання передач
більш міцні гумотехнічні кожухи на всіх рухомих з'єднаннях і бензопроводах
наявність полімерної захисту двигуна
Конструкція прогресії така ж як на версії Pro - повністю фрезерована, максимально полегшена і при цьому дуже міцна.
Кермо залишився колишнім. На нього ні в кого не було нарікань, тому, що ми вибрали правильний варіант. Товщина стінки його складає від 4,5 мм до торцевої частини до 5 мм у центральній (кріпильної). Так що тут від добра добра не шукають.
Зміна №5. Поліпшили гальмівну систему. Встановили супорти виробництва SZC (про них докладно написано в матеріалі про двотактною версії KOVI 250 2T Pro), які по конструктиву повторюють варіанти від Brembo. Змінили довжину армованих гальмівних шлангів і підправили конфігурацію вигину підвідних штуцерів, які кріпляться до супорту.
Змінили вигин і розташування ножного гальмівного важеля. Тепер він знаходиться далі від правої кришки двигуна, зусилля зручніше дозувати і ступня на ньому краще распологается.
А еще выбрали тормозные накладки с повышенным содержанием медной крошки. Это позволит и ресурс живучести продлить и эффективность сохранить даже при избыточном нагреве. Тормозные машинки как и на версии PRO с перепускным двухклапанным гидравлическим механизмом. Рычаг сцепления и тормоза выполнен из алюминия с контрнасечкой, имеющей смещенное расположением относительно центра (контрнасечка – это место где произойдет излом рычага на две части в случае удара при падении мотоцикла). В такому випадку 65% решти довжини рукояті дозволять продовжити здійснення выжима і управління зчепленням або переднім гальмом. Важіль гальма забезпечений зручною і надійною торцевій різьбовий регулюванням штока під довжину долоні. А зусилля на гідравліці таке, що дозволяє вільно керувати ефективністю уповільнення двома пальцями.

Характеристики
Основні атрибути
Виробник  Kovi
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
КласНовий
Об'єм двигуна  249 куб. см
Об'єм паливного бака7.5 л
Система запускуЕлектростартер і механічний стартер
Система вприскування паливаКарбюратор 
Кількість циліндрів  1
Максимальна швидкість97 км/год
Вага123.5 кг
Охолодження двигунаПовітряне 
Клас мотоциклаКросовий 
Потужність двигуна  21 л. с.
Головна передачаЛанцюгова 
Розташування циліндрівПослідовне
Тактность двигуна  Чотиритактний
Габаритні розміри
Довжина2170 мм
Ширина830 мм
Висота930 мм
Інформація для замовлення
  • Ціна: 65 793 грн.