Продавець "Мотосалон Кобра" Магазин мототехники розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
309 відгуків

Выставочный зал с мототехникой работает в дежурном режиме. Звоните, с удовольствием предложим Вам мотоцикл. В наличии более 50 моделей. ОТДЕЛ ПРОДАЖ МОТОЦИКЛОВ по т. 0967138900, 0669380000, 0971080676.

Магазин мототехники и запасных частей «Мотосалон Кобра»
Контакти
"Мотосалон Кобра" Магазин мототехникиЕвгений
авторынок "Барабашова" ул. 50 лет ВЛКСМ 182, Харків, Україна
+380 (66) 938-00-00
+380 (97) 108-06-76
Мапа
впередназад
Мотоцикл Kovi 250 LITE 2020, фото 2Мотоцикл Kovi 250 LITE 2020, фото 3Мотоцикл Kovi 250 LITE 2020, фото 4Мотоцикл Kovi 250 LITE 2020, фото 5Мотоцикл Kovi 250 LITE 2020, фото 6Мотоцикл Kovi 250 LITE 2020, фото 7

Мотоцикл Kovi 250 LITE 2020

94 472 ₴

  • Немає в наявності
Мотоцикл Kovi 250 LITE 2020
Мотоцикл Kovi 250 LITE 2020Немає в наявності
94 472 ₴
+380 (66) 938-00-00
  • +380 (97) 108-06-76
+380 (66) 938-00-00
  • +380 (97) 108-06-76
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця

Рами в КОВІ "Лайт" і "Про" однакові, вирізняється тільки конфігурація кріпильних кронштейнів двигуна та їх розташування (це пов'язано з відмінністю двигуна Zongshen повітряного охолодження на версіях Lite і NC250 на Pro). Рама сталева зі збільшеною за площею поперечного перерізу та профільованою в еліпс основною силовою структурою з розведених у сторони двох частин. У нижній частині рами переріз зменшується і виготовлений у формі трубчастих каркасних елементів.

Всі основні кріпильні болти виготовлені в комбінованій формі зовнішнього восьмигранника під стандартні метричні гайкові ключі, а внутрішня частина під шліцьове з'єднання типу "TORX" — дуже зручно в експлуатації й гарантовано можна відкрутити через роки — ви можете використовувати два типи ключів одночасно як два воротки, рознесені на різний радіус під час відкручування. У цьому разі зусилля вище та шанс збити внутрішні або зовнішні грані набагато зменшується. Ступінь твердості метала застосовуваних металів на лад вищий від звичайних.
Зміна No1: З 2020 року кронштейни кріплення двигуна до рами змінилися. Тепер вони будуть із вигнутим профілем і подовженими опорними сторонами, якими і приварюються до рами. Це підвищило їх кутову міцність у будь-якому напрямку можливого силового впливу, а також унеможливлює навіть найменшу деформацію в разі падіння мотоцикла на будь-яку зі сторін.
Зміна No2: Спочатку ми передбачали формат максимального використання Lite в режимі cross-road. Найзначніше це означає «полобити бездоріжжям із стрибками через пагорби та колдобіни». Але абсолютна більшість власників використовує мотоцикл у досить щадному, громадянському режимі без стрибків і «жорстка» і для нього підвіска версії Lite виявилася вельми жорсткою. Тому ми, перебравши 8 разів підвіску, знайшли потрібний варіант. Ми не будемо розпродувати про в'язкість олії, про правильний і послідовний набір шайб перехідного діаметра в задній стійці й амортизаторній вилці. Більшості з Вас це ні про що не скаже. Ми просто підібрали варіант, який, сподіваємося, влаштує більшість власників. Робота підвіски на модифікаціях 2020 року буде більш сприяти формату експлуатації в режимі Light Enduro. Вона буде м'якшою, особливо передня вилка та діапазон регулювання до жорсткішого стану буде трохи ширшим.

Зміна No3: А ще ми трохи змінили в стандарті настроювання карбюратора. Сам двигун (він, до речі, з нової серії) гарний тим, що його крутний момент у нижньому регістрі обертів більш ніж дивовижний. Його «чистий» об'єм 249 см3 і добре підібрані характеристики під тяговітість у широкому діапазоні обертів — це винятково важливий параметр. Його дійсно дуже складно перегріти навіть у жорстких умовах експлуатації. Карбюратор залишився майже колишнім, бо симбіоз його з цим двигуном вельми гарний. Майже, це означає, що щось ми змінили й щось ми «підкрутили».
За двигуном — нічого не міняли. Ми раніше писали, про те, що ми не завод із виробництва моторів, і немає сенсу клеїти ярлики. Зонгшенівський мотор дуже славиться, і він залишився таким, як є.
Зміна No4: Стандартний опціон на Лайте став багатшим:
додався правильний захист рук
складаний важіль перемикання передач
міцніші гумотехнічні кожухи на всіх рухомих з'єднаннях і бензопровідах
наявність полімерного захисту двигуна
Конструкція прогресії така сама, як на версії Pro — повністю фрезерована, максимально полегшена та водночас дуже міцна.
Кермо залишився колишнім. На нього ні в кого не було нарекань, тому що ми спочатку вибрали правильний варіант. Товщина стінки його складається від 4,5 мм у торцевій частині до 5 мм у центральній (кріпіжній). Тож тут від добра добра не шукають.
Зміна No5. Поліпшили гальмівну систему. Встановив супорти виробництва SZC (але їх докладно написано в матеріалі про двотактну версію KOVI 250 2T Pro), які за конструктивом повторюють варіанти від Bremdo. Змінили довжину армованих гальмівних шлангів і підправили конфігурацію вигинів штуцерів, що підводять, які кріпляться до супортів.
Змінили вигин і розташування ножного гальмівного важеля. Тепер він розміщений далі від правої кришки двигуна, зусилля зручніше дозувати та ступня на ньому краще розбовтується.
А ще вибрали гальмівні накладки з підвищеним вмістом мідної крихти. Це дасть змогу і ресурс живучості продовжити й ефективність зберегти навіть за надмірного нагрівання. Гальмівні машинки, як і на версії PRO з перепускним двоклапанним гідравлічним механізмом. Важіль зчеплення й гальма виготовлений з алюмінію з контрнасічкою, що має зміщене розташування щодо центру (контранасічка — це місце, де відбудеться злам важеля на дві частини в разі удару під час падіння мотоцикла). У такому разі 65% довжини ручки, що залишилася, дадуть змогу продовжити виконання вичавлювання й керування зчепленням або переднім гальмом. Важіль гальма забезпечений зручним і надійним торцевим нарізним регулюванням штока під довжину долоні. А зусилля на гідравліці таке, що дає змогу вільно керувати ефективністю уповільнення двома пальцями.

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникKovi
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
КласНовий
Об'єм двигуна249 куб. см
Об'єм паливного бака7.5 л
Система запускуЕлектростартер і механічний стартер
Система вприскування паливаКарбюратор
Кількість циліндрів1
Максимальна швидкість97 км/год
Вага123.5 кг
Охолодження двигунаПовітряне
Клас мотоциклаКросовий
Потужність двигуна21 к. с.
Головна передачаЛанцюгова
Розташування циліндрівПослідовне
Тактность двигунаЧотиритактний
СтанНовий
Габаритні розміри
Довжина2170 мм
Ширина830 мм
Висота930 мм
Інформація для замовлення
  • Ціна: 94 472 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner