Рами в КОВІ "Лайт" і "Про" однакові, вирізняється тільки конфігурація кріпильних кронштейнів двигуна та їх розташування (це пов'язано з відмінністю двигуна Zongshen повітряного охолодження на версіях Lite і NC250 на Pro). Рама сталева зі збільшеною за площею поперечного перерізу та профільованою в еліпс основною силовою структурою з розведених у сторони двох частин. У нижній частині рами переріз зменшується і виготовлений у формі трубчастих каркасних елементів.
Всі основні кріпильні болти виготовлені в комбінованій формі зовнішнього восьмигранника під стандартні метричні гайкові ключі, а внутрішня частина під шліцьове з'єднання типу "TORX" — дуже зручно в експлуатації й гарантовано можна відкрутити через роки — ви можете використовувати два типи ключів одночасно як два воротки, рознесені на різний радіус під час відкручування. У цьому разі зусилля вище та шанс збити внутрішні або зовнішні грані набагато зменшується. Ступінь твердості метала застосовуваних металів на лад вищий від звичайних.
Зміна No1: З 2020 року кронштейни кріплення двигуна до рами змінилися. Тепер вони будуть із вигнутим профілем і подовженими опорними сторонами, якими і приварюються до рами. Це підвищило їх кутову міцність у будь-якому напрямку можливого силового впливу, а також унеможливлює навіть найменшу деформацію в разі падіння мотоцикла на будь-яку зі сторін.
Зміна No2: Спочатку ми передбачали формат максимального використання Lite в режимі cross-road. Найзначніше це означає «полобити бездоріжжям із стрибками через пагорби та колдобіни». Але абсолютна більшість власників використовує мотоцикл у досить щадному, громадянському режимі без стрибків і «жорстка» і для нього підвіска версії Lite виявилася вельми жорсткою. Тому ми, перебравши 8 разів підвіску, знайшли потрібний варіант. Ми не будемо розпродувати про в'язкість олії, про правильний і послідовний набір шайб перехідного діаметра в задній стійці й амортизаторній вилці. Більшості з Вас це ні про що не скаже. Ми просто підібрали варіант, який, сподіваємося, влаштує більшість власників. Робота підвіски на модифікаціях 2020 року буде більш сприяти формату експлуатації в режимі Light Enduro. Вона буде м'якшою, особливо передня вилка та діапазон регулювання до жорсткішого стану буде трохи ширшим.
Зміна No3: А ще ми трохи змінили в стандарті настроювання карбюратора. Сам двигун (він, до речі, з нової серії) гарний тим, що його крутний момент у нижньому регістрі обертів більш ніж дивовижний. Його «чистий» об'єм 249 см3 і добре підібрані характеристики під тяговітість у широкому діапазоні обертів — це винятково важливий параметр. Його дійсно дуже складно перегріти навіть у жорстких умовах експлуатації. Карбюратор залишився майже колишнім, бо симбіоз його з цим двигуном вельми гарний. Майже, це означає, що щось ми змінили й щось ми «підкрутили».
За двигуном — нічого не міняли. Ми раніше писали, про те, що ми не завод із виробництва моторів, і немає сенсу клеїти ярлики. Зонгшенівський мотор дуже славиться, і він залишився таким, як є.
Зміна No4: Стандартний опціон на Лайте став багатшим:
додався правильний захист рук
складаний важіль перемикання передач
міцніші гумотехнічні кожухи на всіх рухомих з'єднаннях і бензопровідах
наявність полімерного захисту двигуна
Конструкція прогресії така сама, як на версії Pro — повністю фрезерована, максимально полегшена та водночас дуже міцна.
Кермо залишився колишнім. На нього ні в кого не було нарекань, тому що ми спочатку вибрали правильний варіант. Товщина стінки його складається від 4,5 мм у торцевій частині до 5 мм у центральній (кріпіжній). Тож тут від добра добра не шукають.
Зміна No5. Поліпшили гальмівну систему. Встановив супорти виробництва SZC (але їх докладно написано в матеріалі про двотактну версію KOVI 250 2T Pro), які за конструктивом повторюють варіанти від Bremdo. Змінили довжину армованих гальмівних шлангів і підправили конфігурацію вигинів штуцерів, що підводять, які кріпляться до супортів.
Змінили вигин і розташування ножного гальмівного важеля. Тепер він розміщений далі від правої кришки двигуна, зусилля зручніше дозувати та ступня на ньому краще розбовтується.
А ще вибрали гальмівні накладки з підвищеним вмістом мідної крихти. Це дасть змогу і ресурс живучості продовжити й ефективність зберегти навіть за надмірного нагрівання. Гальмівні машинки, як і на версії PRO з перепускним двоклапанним гідравлічним механізмом. Важіль зчеплення й гальма виготовлений з алюмінію з контрнасічкою, що має зміщене розташування щодо центру (контранасічка — це місце, де відбудеться злам важеля на дві частини в разі удару під час падіння мотоцикла). У такому разі 65% довжини ручки, що залишилася, дадуть змогу продовжити виконання вичавлювання й керування зчепленням або переднім гальмом. Важіль гальма забезпечений зручним і надійним торцевим нарізним регулюванням штока під довжину долоні. А зусилля на гідравліці таке, що дає змогу вільно керувати ефективністю уповільнення двома пальцями.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Kovi |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 249 куб. см |
Об'єм паливного бака | 7.5 л |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 97 км/год |
Вага | 123.5 кг |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Клас мотоцикла | Кросовий |
Потужність двигуна | 21 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2170 мм |
Ширина | 830 мм |
Висота | 930 мм |