Модель KOVI, яку Ви бачите, — це наша новинка. Це теж версія LITE, проте вона виготовлена в варіанті дуже близької зовнішньої подібності з оригіналами від марки KTM. У цьому полягає візуальна відмінність двох версій.
Однак є й деякі інші елементи, які ми вирішили втілити в життя на цьому мотоциклі
Ми опустимо технічне попереднє мовлення (до слова, воно докладно викладено на сусідній сторінці опису моделі Lite зовнішнім подолом Husqvarna), а зупиниться на відмітних елементах цієї модифікації.
Рама KOVI LITE з позначенням у назві «KT» пофарбована в яскраво-жовтогарячий колір. Кронштейни кріплення двигунів до рами мають профільовану форму та збільшений за довжиною з'єднувальний зварний шов у зіткнення з рамою — спеціально, щоб повністю усунути можливу появу тріщин або обривання кріплення за жорстких умов їзди або падіннях.
Задній підрамник у цій версії виготовлений з алюмінієвих кронштейнів і розтяжок. Він важчий за трохи ніж варіант на зібранні, виготовлений із матеріалу ПОЛІПroПІЛЕН 1500J*, але забезпечує спрощений доступ до проведення без потреби демонтажу бічних частин.
Пластикові деталі всього обвісу на цій версії виготовлені теж із поліпропілену 90, проте вони виготовлені відразу в жовтогарячому кольорі. А зверху покриті спеціальним поліефірним лаком. Загалом це не нова технологія, але на мотоциклах вона поки що рідкість, а на китайській мототехніці зовсім у дивинку — «дороговастівенько» бо. Основна перевага покриття в тому, що його застосовують на поверхнях, які піддаються максимальному зношуванню. Поліефірні лаки мають високу стійкість до ультрафіолетового випромінювання, вологи, а також механічних впливів. Крім цього, саме цей лак утворює дзеркально глянсову поверхню, яку не може утворити інший тип лакового покриття. Навіть попри те, що деякі елементи мотоцикла можуть неабияк згинатися в різних площинах — цілісній поверхні, покритій таким лаком, не тріскається, а зберігає всі властивості. Подивіться на фото — радіус вигину крила ніяк не вплинув на деформацію покриття.
Склад лаку багатокомпонентний і затвердіє він завдяки хімічній реакції між даними компонентами, а не внаслідок вивітрювання розчинника, як у випадках застосування інших типів лаку.
Ми вирішили використовувати такий варіант, щоб зберегти яскравість і ефектність сприйняття кольору навіть через час — сподіваємося, що вийшло.
На цій версії також будуть використані вдосконалений тип основних кріплень пластикових частин до рами. Потреба цього удосконалення полягає в такому:
У тих, хто юзає мотоцикли, активно досить часто виникає потреба в демонтажі бічних панелей. Хтось для мийки, хтось для профілактичного огляду, хтось «для підкручування та підтягування» — загалом є таке. Деякі після цього для «пої впевненості» затягнули болти фіксації від душі та цим зусиллям за кілька-трійка раз просто могли вичавити опорну площину пластику. Потім, звичайно, доводилося колгозити із шайбами набагато більшого діаметра або іншими способами.
Зараз усе по-іншому. На фото фіксувальна алюмінієва втулка з обмежувальними та посадковими шайбами. Ці елементи всаджуються в один отвір у пластику та забезпечують і збереження разом із довговічністю його та щільністю посадки з'єднання з рамою.
Бак. Ось цей патрон нашого тексту потішить багатьох, хоча за кількістю слів найменший. У стандарті на KOVI LITE 250 KT бак збільшеного до 9 літрів об'єму й білого кольору — щоб наочно бачити ступінь заповненості. Описувати навіщо і для чого таке вдосконалення — чи є сенс? Порівнюйте з конкурентами.
Передня фара. Цікава та сучасна. П'ять діодів, корпус з алюмінію і всієї площиною працює як радіатор. Полікарбонатне скло дуже міцне. Вага та компактність — майже як в оригіналу. Світловіддача чудова, тільки потрібно встановлювати його під певним кутом і на певній висоті — щоб не зліпити зустрічних. А ось в умовах, коли Ви один їдете в темряві в лісі або в горах — точно порадує яскравістю і світлопотоком.
Попрацювали ми та над глушником. Тепер усі сполучення мають виняткову міцність. У місці з'єднання труби з бочком глушником глушника, а також на його протилежному боці, де розташований стикувальний фланець із приймальною трубою тепер два паралельні обв'язувальні шви. Причому другий зварювальний шов виготовлений неплавними електродами в середовищі інертного газу (TIG). Це сучасний метод, який найкращий під час зварювання тонких металевих аркушів.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Kovi |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 249 куб. см |
Об'єм паливного бака | 9 л |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 97 км/год |
Вага | 125 кг |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Клас мотоцикла | Кросовий |
Потужність двигуна | 21 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2170 мм |
Ширина | 830 мм |
Висота | 930 мм |
Користувальницькі характеристики | |
Колір | Різні кольори |