Представляємо новинку! Модель KOVI FCS250.
Відразу ж хочемо зазначити та звернути Вашу увагу на Зовнішній схожість з вже досить популярною моделлю бренда HONDA СRF250 Rally. У нас спочатку не було мети приввозити нову модель до України з таким ступенем подібності. Инициатива прийшла до нас безпосередньо від постачальника, який випускає цю модель для покупців інших ринків. Щоправда, ми ґрунтовно змінили комплектацію моделі, встановили потужніший двигун і дещо змінили в підвісках. Сподіваємося, що вона зацікавить тих користувачів, які насамперед фінансової не готові придбати оригінальну модель HONDA, але хотіли б мати можливість купити максимально подібний і використовувати мотоцикл KOVI у повсякденному житті.
Основна фішка моделі полягає в тому, що мотоцикл повністю відрізняється зовнішнім виглядом від усіх інших мотоциклів цього сегмента на українському ринку. Він має зовсім інший вигляд. Звісно, знайдуться й ті, хто не сприйме таке дизайнерське рішення, як цікаве для себе, але в цьому нічого категорично неправильного немає — кожному своє. Проте чітко окреслена індивідуальність точно потішить тих, кому подобається виділятися зі загальних тенденцій.
Як бачите, пластикових облицювальних панелей на мотоциклі з надлишком.
Це формує вигляд, проте зажадає від власника деяких зусиль із їхнього демонтажу під час сервісних операцій із двигуном. цевою в угоду красі це назвати не можна, але дійсно час буде займати. Є й умовний плюс — менший ступінь забрудненості, оскільки низ мотоцикла досить щільно закритий від шлейфа, що набігає, з-під переднього колеса. Зверніть увагу на те, що візуально доступні панелі повторюють структуру загального зовнішнього пластику — красиві глянсові. Але найніжніша частина, схильна до найбільшого забруднення, має більшу товщину, виготовлена з нефарбованого матеріалу та стійкіша до торкань із перешкодами. Вона тягнеться вздовж корпусу двигуна майже до точок кріплення маятника та має отвори для відведення води — у такому варіанті більше практичності.
Двигун на ЕФ Сі Ес носить марку Loncin і маркується RE250. Цей мотор уже відомий в Україні. Він встановлюється не тільки на моделі від Loncin: стрит LX250-15, крос-модель LX250GY-3 (SX2), спортбайк GP250, але також і на мотоцикли Geon: Scrambler 250, TerraX 250. Так Ви й самі можете це побачити, порівнюючи фотографії правої та лівої частин двигуна на нашій моделі та перерахованих. Він обладнаний карбюраторною системою живлення, виносним радіатором повітряно-охолодження й 6-ступеневою трансмісією.
Сам радіатор розміщений вертикально в правій частині мотоцикла. Він розташований високо та розміщений у прямому доступі потоку, що набігає. А ще, для кращої циркуляції, з тильного боку радіатора є додатковий бічний створ для того, щоб повітряний потік із мінімальними завихреннями міг "вуйти" після проходження через соти назад або вбік.
До некритичної уваги конструкція така, що у разі додавання 6-го ступеня (у виробничій гамі є попередня версія двигуна, але з 5 щаблями та киком) зникає важіль кікстартера — його неможливо встановити через доповнення в конструктиві. З цим доведеться підкоритися. На інших перерахованих мотоциклах таке ж явище — їздять.
Чому ми вибрали з можливих варіантів цей мотор? Тому що FCS це громадянський варіант мотоцикла. Сам двигун вирізняється чудовою тяговитістю в найнижчому регістрі обертів, невеликим пожвавленням у середніх і майже повним браком «добавки» тяги на обертах понад 6000 об./хв. Тобто найвідповіднішим для комфортної їзди буде спокійний ритм. Власне це те, що відрізняє двигун loncin на FCS від Шинеївських 250-ток.
Двигун дуже «рівний» за характеристикою наростання прискорення — без особливих провалів і підхоплювань. Якщо крутити вище та вібрацій додасться, шум буде з надлишком. Тож у цьому немає сенсу. Незабаром ми пропонуємо відеообзор, де Ви зможете побачити, що на швидкості 24 км/год під час вмикання 4-го передавання двигун короткочасно мимоволі буркне, відгукнеться збільшенням вібрації, але під плавне відкручування ручки газу не заглибне, а буде наполегливо І далі штовхати мотоцикл уперед.
Для цієї моделі встановлення двигуна з таким характером виправдана, оскільки й вага в нього не мала, і габаритні розміри пристойні та центр ваги високо. Водночас він здатний на подолання складних ділянок без особливого напруження завдяки комбінації довгохідних підвісок і крутного моменту в нижньому регістрі обертів. Просто не потрібно намагатися долати їх на пристойному процесі — краще зменшити темп, правильно вибрати траєкторію й спокійно подолати перешкоду.
Підвіски та передня й задня насамперед орієнтовані на комфортну їзду нерівними покриттями. Попереду довгохідна перевернута вилка з діаметром пір'я 41 мм, ззаду подовжений маятниковий важіль із кріпленням моноамортизатора через прогрес. Причому, ми передбачили можливість попереднього встановлення амортизатора у два положення: в нижній точці його кріплення є можливість зменшити або збільшити кінцеву висоту за сідлом способом вибору відповідних отворів для його фіксації одне з них на два сантиметра нижче за інший (на фото це видно). Це спеціально зроблено для тих, чий зріст менш ніж 175 см.
Хід заднього колеса досить чималий, але ризику чиркати колесом по внутрішній частині хвоста не потрібно побоюватися — це не станеться, тому що відстань була спочатку прорахована під час встановлення важеля та кутів його максимального відхилення.
Обидва гальма дискові. Попереду двопоршневий супорт, ззаду однопоршневий. До обох підводів гальмівної рідини зроблений через гальмівні магістралі з поліаміду. Ми вже випробували такий тип трубок і можемо з упевненістю сказати, що він кращий за звичайні гумові шланги. Так, вони менш гнучкі, тому з погляду примусових вигинів потрібно бути поакуратнішими. Але їх термостабільність, практично зовсім немає внутрішнього розширення и "бажання" до впливу зовнішніх агресивних речовин забезпечать довготривалість експлуатації.
Приводний ланцюг — 520-я, задня зірка на 40 зубів закріплена на маточині через пружні гумові 'елементи в зовнішній сталевій обоймі. Таке рішення вже було використане на моделі Shineray Tricker і проявилося з дуже позитивного боку. Тому ми вирішили продовжити позитивну практику і на FCS 250.
Передня зірка на 13. Ми підбираючи таке співвідношення, яке б насамперед забезпечувало впевнену їзду з меншим упором на динаміку. Тому мотоцикл і вийшов "всеїдним" з погляду умов пересування по-різному типу покриттів зі стабільними тяговими параметрами. Однак, згодом, ми запропонуємо альтернативи в зачастотній базі за різною кількістю провідної та відової зірок, для охочих "підправити" настроювання під свій стиль їзди.
Рама мотоцикла виготовлена зі сталі з комбінованими варіантами елементів. Діагональні основні частини мають коробчастий переріз і краще чинять опір кутовим згинальним навантаженням. Вертикальна фронтальна вісь — трубчастого перерізу. в цій частині ми передбачили потрібне в наших умовах доповнення: внизу, де вона витрачається на дві складники зверху на труби, приварені дві трубчасті косинки-підсилювачі. Вони акуратно наварені на частини рами та підсилюють жорсткість і міцність однієї з найбільш навантажених частин. На жаль дістатися туди камерою, щоб було добре видно на фото, виявилося досить складно, проте демонструєш, де саме це реалізовано, а якщо Ви прочитаєте, а потім захочете переконатися — зрозумієте, що так і є. Рама повністю пофарбована матовою алкідною емаллю — спеціально для кращої опірності корозії.
Матеріал грипс — полівініловий ефір. Він легко миється, а "гранульована" структурна насічка забезпечує приємне тактильне відчуття. Цей матеріал характеризується високою стійкістю до ультрафіолетового випромінювання й агресивним середовищем. Блоки керування схожі на багато інших, але відрізняються за якістю — всі кнопки активуються з зрозумілою видатністю на зусилля й без заїдань.
А ось ззаду в пригоду естетику з'явився додатковий бардачок. Місце для нього з'явилося завдяки глушнику. Частина задньої панелі обрамляє сам глушник праворуч, а зліва є аналогічний за формою симетрично розташований елемент. Ось він і дав змогу розмістити всередині відсік. Він об'ємніший та зручніший у доступному просторі під сідлом багатьох мотоциклів. Але він також не герметичний і, попри відкривання ключем, все-таки не має антивандального виконання — це просто місце для зберігання якихось потрібних елементів. Не закривайте про це та не розміщуйте там щось цінне, коли мотоцикл без нагляду.
Про глушника скажімо коротко — він є, працює, негучний і не прямоточний. Оглушати або подразнювати Вашою наявністю сусідів у кваритирах або будинках особливо не дасть змоги.
Не забули ми й про світлотехніку. Як і в моделі-оригінала, FCS має дві відблисків за розмірами фари. Ліва (по ходу руху) обладнана двома світлодіодами та відповідає за ближнє світло. Права менша та формує пучок дальнього світла. Під час роботи далекого горять обидві.
Цікаво, що в конструкції фари використовуються три однакові діоди. Світловий потік формується тільки відбивними лінзами, які просто "обрізають" частину випромінювання двох діодів, які горять у фарі ближчого світла, а ось випромінювання того, який відповідає за дальній — використовується повністю. На фото ми рекомендуємо знімання фари у фронтальній проєкції — вийшло не дуже, тому що об'єктив фотоапарата напевно сходить із розуму від такої яскравості. Вибрали більш-менш прийнятний варіант.
Зліва фара дальнього світла з одним діодом — у нього оптична зона — це лише половинка рефлектора — інша частина віддана під розміщення радіатора, що охолоджує. А справа фара ближнього світла — на фото яскравіше видно нижній діод, але насправді працюють обидва.
Основні атрибути | |
---|---|
Вага | 150 кг |
Виробник | Kovi |
Кількість циліндрів | 1 |
Країна виробник | Китай |
Об'єм двигуна | 233 куб. см |
Потужність двигуна | 17 к. с. |
Тип | Мотоцикл |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Клас | Новий |
Об'єм паливного бака | 10.2 л |
Максимальна швидкість | 112 км/год |
Колір | Червоний |
Стан | Новий |
Клас мотоцикла | Кросовий |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Головна передача | Ланцюгова |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Габаритні розміри | |
Висота | 890 мм |
Ширина | 810 мм |
Довжина | 2200 мм |