Продовжуючи епопею обертів, що набирає шестигання квадроциклів у маси на українському ринку, ми вирішили трохи розширити можливості для шанувальників екстриму й різноманітності відпочинку на природі, а також для тих бізнесменів, які активно розширюють і наповнюють свої прокатні парки. Суть пропозиції — новий SHINERAY ROVER 250 (Шинерей Ровер 250) — нестандартний квадроцикл у утилітарному виготовленні з 230-ти кубовим мотоциклетним двигуном (а не скутованим) і механічною коробкою передач виробництва компанії Shineray — китайської виробника вищого ешелону.
Основна ідея полягала в тому, що випробуваний нами та покупцями варіант "близкогодника" Shineray HARDY, який ми запропонували минулого року, мав потенціал шасі, який у парі з мотором об'ємом 150 см3 і варіатором не розкрив весь азарт. Тому ми зупинили свою увагу на потужніші версії. І виявилося, що насправді за зовнішньої схожості вона істотно відрізняється
По-перше, є істотні відмінності в конструкції рами. Вона у Shineray Rover 250 інша. Поздовжні підсилювачі формують двоступеневий каркас, тоді як на HARDY 200 встановлені монорелінги. Просто навантажувальні активні режими у "250-кі на механікі" можуть бути вищими, тому й конструктивне виконання передбачає поліпшену кутову жорсткість самої рами.
Кріплення до рами і конструкція заднього маятникового важеля повністю відрізняється — він довший і вже аналога на версії HARDY. Водночас кутова жорсткість вища завдяки масивнішим поздовжнім елементам, а амортизатор має найвищий хід. Тобто амплітуда ходу самого важеля дає змогу долати серйозніші перешкоди.
Вирізняються й підвіскові моменти. У ROVERа передні амортизатори перевернутого типу, з довшою пружиною й забезпечені вони компенсаційною камерою. Інші точки кріплення й кут встановлення не тільки збільшили висоту рами над землею, але й надав цю модель довшими ходами передньої підвіски.
Плавно переходимо до гальм. Певна річ, гальмівна система у Shineray Rover 250 комплектується дисковими гальмами (і передніми, і задніми) з армованими магістралями, які краще захищені від механічного впливу. Але в гальмівній системі РОВЕРа є своя "фішка". Всі гальмівні контури "зав'язані" на один загальний гідравлічний циліндр, від якого магістралі розходяться діагонально на всі чотири колеса. А керує всім цим ножна педаль гальма (на фото справа). Тобто гальмувати тут потрібно не так, як на багатьох інших квадрочках — ручка біля керма виконує лише функцію активації стоянкового гальма, а ось педаль під правою ногою виконує основну роль. Такий варіант вимагає звикання і некотрой вправності спочатку, але зате коли звикнете — гальмівне зусилля можна дозувати максимально коректно та водночас квадроцикл буде приємніше зупинятися без зміни траєкторії й без різко обважнювального зусилля на Кермо (як буває в разі з активнішою роботою передніх гальмівних механізмів).
Як і в молодшого брата, колеса Rover сталеві 10-дюймові колісні диски пофарбовані в чорний колір і пройшли катафорезне оброблення, тобто захищені від корозії. Сталеві диски обрані також через мотиви міцності та для унеможливлення забивання брудом із внутрішньої сторони та подальший дисбаланс (як це часто відбувається з відкритими легкосплавними колесами) Квадроцикл комплектується ґрунтовими шинами Wanda розмірності АТ21×7-10 (передні) і АТ20×11-10 (задні). У ходовій частині встановлені кульові опори з пресо-оливками для надійності та зручності обслуговування, прес-оливлення інтегрована й у задній опорний фланець приводного вала, для можливості закачування самзки у внутрішній простір, щоб уникнути корозії в випадках покатушок по водяних просторах "на малій глибині".
У стандартному обладнанні Шинерей Ровер 250 встановлені опорні каркасні металеві майданчики для фіксації вантажу спереду та ззаду. Передбачений і знімний кронштейн із закріпленим на ньому букстрівною кулею — це також стандартний елемент квадроциклу.
Коомплекти пластикових розширювачів колісних арок і фартух для захисту водія передбачені спочатку, оскільки це елемент, який залишить коліна та ноги в чистому вигляді, а також гарантує певну їхню безпеку під час контакту з гілками або чагарником.
Як силовий агрегат був обраний двигун серії 167FMM. Агрегат без особливих вишукань, але з добрими характеристиками крутного моменту на низьких обертах, це і нейдрено, оскільки вага квадроцикла становить 184 кг. - тобто щоб " тягнути" себе та пасажирів, запас тяги має бути пристойним. Під стати цьому і настроювання КПП — вона не наділяє квадрик надшвидкісними можливостями, але зате "не обплесує" в ситаціях на важких сипких ґрунтах, коли тяга на колесах вирішує результат битви на користь власника. У конструкції квадроцикла передбачений і вентилятор примусового охолодження двигуна, який активується клавішею на кермі — у цьому разі пріоритет вибору "нужно або не потрібно" призначений власнику.
Усі облицювальні панелі квадроцикла, як і в моделі HARDY, 200 виготовлені з поліпропілену — це найкращий матеріал для такого типу техніки, оскільки він поєднує в собі та міцність, і еластичність під час контактних торкань із перешкодами (на відміну від АБС-пластику, який часто використовують для безіменних моделей квадриків).
Панель приладів цього квадроцикла забезпечена індикаторами "нейтралі", "реверсу" та покажчиків повороту. Великі цифри на дисплеї на відбивають швидкість, а дрібні — добовий (обнульний) пробіг і одометр. Всі ці елементи дають змогу Shineray Rover бути повноцінним учасником дорожнього руху — і тому на нього надається повний пакет реєстраційних документів, включно із сертифікатом оповіщення й транзитним номером, на підставі яких квадроцикл може бути зареєстрований в органах Поліції з наданням права пересуватися на ньому дорогами загального користування.
Основні | |
---|---|
Виробник | Shineray |
Країна виробник | Китай |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Ємність паливного бака | 5.5 л |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Тип приводу коліс | 2х4 |
Коробка перемикання передач | Варіатор |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Об'єм двигуна | 229 куб. см |
Потужність двигуна | 17 к. с. |
Максимальна швидкість | 78 км/год |
Головна передача | Ланцюгова |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Габаритні розміри | |
Дорожній просвіт | 223 мм |
Довжина | 1790 мм |
Ширина | 1080 мм |
Висота | 1130 мм |
Вага | 184 кг |
Користувальницькі характеристики | |
Тип | Квадроцикл |