Зустрічайте! Квадроцикл LONCIN LX200AU-2 один із найцікавіших ATV у класі прогулянкових моделей, ну й один із найдорожчих.
Ми вирішили додатково розширити лінійку прогулянкових ATV і збільшити ваші можливості для вибору оптимальної моделі. Всі моделі, представлені в MOT-O.COM, стали популярні не стільки, як недорогі квадроцикли, скільки як якісні ATV. Саме тому в цьому сезоні в Україні ми пропонуємо до продажу квадроцикли виробництва компанії LONCIN — ще одного китайського виробника вищого ешелону.
І так, що являє собою ця модель і її відмінні риси:
Насамперед ми хочемо звернути вашу увагу на зовнішній вигляд LX200AU-2 . Він зовні дійсно гарний. Пластик дуже якісний і з'єднання мають мінімальні стикувальні проміжки між панелями. Облицювальні панелі з поліпропілену — це найкращий матеріал для такого типу техніки, оскільки він з'єднує в собі та міцність, і еластичність під час контактних торкань із перешкодами (на відміну від АБС-пластику, який часто використовують для безіменних моделей квакриків). Представляємо модель в насиченому червоному кольорі з чорними елементами, поєднання, , як нам здалося, максимально цікаве, як-от квадрика, який використовується всією сім'єю й незалежно від статі.
Дизайн і ергономіка дуже потішила. Квадроцикл відрізняється від своїх побратимів лаконічністю й естетикою зовнішнього вигляду.
Шикарний вигляд в анфас і профіль. Дизайн передньої оптики і задніх світлодіодних ліхтарів — безперечна перевага цієї моделі АТV . А в комбінації з декоративними накладками чорного кольору в центральній частині покращує показність моделі.
Пропонований квадроцикл комплектується дисковими гальмами (і передніми, і задніми), втім, як і всі подібні моделі. А ось відмінністю є те, що передні магістралі армовані, оскільки вони більше вигинаються в процесі їзди та поворотів коліс. Водночас активуються обидва гальмівні контуру педаллю, яка розташована під правою ногою. Гальмівні механізми на передніх колесах і задній осі під час натискання на педаль рівномірно навантажуються, тому що гальмівна рідина проходить через гідравлічний розподільний циліндр, який створює вирівнює тиск у магістралях.
Доповненням до конструктиву є перенесений на вищий рівень повітрозабірник, що дає можливість, за потреби, проїжджати вбрід неглибокої водойми. Встановлені розширені арки, зроблені з максимальним виносом, щоб збільшити комфорт і уникнути контакту водія з неприємностями, як-от сніг, сніг, що летять під колеса, бруд, пісок тощо.
Квадроцикл обладнаний посиленим сальниковим ланцюгом із маркуванням 530H, а також фаркопом.
А ще потішила наявність стоянкового гальма. Він активується важелем на кермі — зручно та досить легко затягується і знімається, впорається навіть тендітна дівчина.
Важливими стандартними опціями є два універсальні багажники, спереду та ззаду. Причому посилені труби як використовувані як основа покриті спеціально пластифікованою фарбою, для стійкішого захисту від виникнення корозії.
Дуже зручно розташований важіль селектора режимів автоматичої трансмісії. До речі, під час керування режимами він має одну особливість: Для того, щоб перейти з режиму їзди "вперед" на заднє передавання, потрібно перевести селектор у "нейтраль" зробити перегазування і вже потім рухати селектором у положення "реверс" і квадрик м'яке, зігнуте назад. Це зроблено спеціально, щоб "гарячі або порожні голови", не створили проблем агрегату та фінансових витрат собі. Може комусь здасться незручним, але зате абсолютно виправдане з погляду довготривалої надійності в експлуатації.
Толково й те, що відсік з акумулятором і декількома електричними реле грамотно розміщений під сидінням, має оптимальне компонування й розміщення електрики і закритий кришкою, щільненько так закритий.
На що хотілося б звернути Вашу увагу так це на двигун (силовий агрегат об'ємом 175 см3) — мотоциклетний мотор вертикального типу з балансувальним валом, постискований із безступеневою варіаторною КПП. Це конструкторське рішення дало змогу зробити компонування силового агрегата так, щоб і тяговий потенціал мотора був пристойним (декілька більше, ніж у скутерних моторів) і місця для водія було досить і керованість, завдяки зміщеному центру тяжіння, не зазнала водночас комфорту від простого керування рухом зберігся.
Ну й насамкінець ми оцінили дуже корисне експлуатаційне доповнення. Зверніть увагу на наявність прес-олійок на передніх важелях і задньому маятниковому важелі. Ті, хто розуміє штовхання в механіці, погоджуйтеся, що наявність таких елементів (ну й, звичайно, уміння їх використовувати для змащення) продовжить термін експлуатації підвіски. А другий момент — це захист ланцюга та гальмівного диска — вона хоч і трохи занижує кліренс, але зате унеможливлює потрапляння абразивних складників і каменів із дороги та на гальмівний диск і на приводний ланцюг.
Основні | |
---|---|
Виробник | Loncin |
Країна виробник | Китай |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Ємність паливного бака | 8 л |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Тип приводу коліс | 2х4 |
Коробка перемикання передач | Варіатор |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Об'єм двигуна | 176 куб. см |
Потужність двигуна | 12.5 к. с. |
Максимальна швидкість | 65 км/год |
Головна передача | Ланцюгова |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1800 мм |
Ширина | 1020 мм |
Висота | 1090 мм |
Вага | 182 кг |