анний апарат є всюдиходом початкового рівня. А як для початкового рівня двигун є одним із найпотужніших у класі. Він тяговий та еластичний. Tactic 250 обладнується чотиритактним мотором рідинного охолодження об'ємом 249 куб.см. з інжекторною системою живлення. Це повноцінний квадроциклітній двигун, а не перероблений або адаптований двигун від скутера, які ставлять на більшість бюджетних моделей.
Інжектор Tactic'a сучасний — під час пуску на холодну автоматично готує необхідну для прогрівання суміш. Заводиться квадроцикл Geon Tactic електростартером. Щойно мотор виходить на робочу температуру, оберти падають, і це слугує сигналом готовності до поїздки. Відгук на газ точний і різкий. Двигун добре тягне у всьому діапазоні обертів. Динаміка, звичайно, не «Драгова», але, з огляду на скромний обсяг силового агрегату, здатна приємно здивувати. По рівній дорозі кв може бадьоро розганятися до максимальних 85 км/год.
Весь крутний момент від двигуна через трансмісію передається виключно на задні колеса. До речі, задня вісь Geon Tactic 250, як і на більшості мотовездеходів, жорстко заблокована для поліпшення прохідності та здешевлення конструкції заднього моста, а також спрощення в обслуговуванні.
Модель Geon Tactic 250 дуже проста в експлуатації завдяки автоматичній коробці передач варіативного типу. Кв цілком спритний, щоб повною мірою насолодитися прогулянками на природі, їздою дорогами та перетятою місцевістю. Він стійкий і стабільний у русі, щоб без особливого ризику керувати ним. Виробник зробив колію ширшою, ніж у більшостіIMістів для кращої стійкості в поворотах. Прохідності для їзди твердим покриттям і помірним бездоріжжям цілком вистачає.
Передні амортизатори та задній моноамортизатор — демпфують не погано. До роботи підвіски помічань не буде: передок у міру жорсткий. На Tactic 250 (як і на Polaris-ах), встановлена підвіска типу Мак-Ферсон, яку навіть за дуже жорсткої експлуатації буде важко вбити. Щодо задньої підвіски, то моноамортизатора з високим запасом енергоємності вистачить для цілком жорстких Райд. Усі амортизатори мають регулювання переднатягу пружини.
Задній гальмівний диск монтований на осі. Гальмівна динаміка квадроцикла вважається вищою від середнього. Три супорти ефективно впиваються в три гальмівні диски, з легкістю обладнаючи легкий Geon Tactic. Непогана та інформативність, зокрема, завдяки тому, що гальмівні магістралі прокладені армованими шлангами.
Зовнішній вигляд оформлений у стилі популярних старших утилітарних квадроциклів. Цей кв уже на заводі комплектується повним набором світлотехніки, дзеркалами та звуковим сигналом. Є в базовій комплектації захисту важелів, під двигуном і редуктором заднього моста. Спереду та ззаду встановлені великі багажні платформи, на які можна легко квадроциклетні кофри або кріпити безпосередньо сам вантаж. У стійці є й електрична лебідка, і литі диски, на які взута така ж гума, як і на старших версіях, і захист рук від бруду, дощу та гілок. Важлива «фішка» вже в базовій комплектації — еластичні розширювачі арок не дають бруду летіти на пілота та пасажира.
Приладна панель інформативна, гранично проста та зрозуміла. Набір контрольних покажчиків і ламп більше, ніж достатній.
Щодо розмірів апарата, то це повноцінний всюдихід для дорослого чоловіка. Габарити не сильно поступаються Тактику 750. До того ж за бажання в нього може поміститися й пасажир із комфортом: адже для нього встановлена велика спинка, поручні для рук і окремі підняті платформи для ніг.
Увага на ергономіку та посадка звертати не доведеться, тому що тут усе на своїх місцях і в повнорозмірній версії. Навіть є ще запас місця для активного переміщення для керування вагою на віражах і підьомах-склонах.
Такі квадроцикли не купуються для перетягування великих вантажів або досягнення спортивних успіхів на кросовій трасі. Geon Tactic 250 — більшою мірою розважальний квадроцикл і за рівнем задоволення від покатушок для "не профі", цілком може скласти конкуренцію й дорожчим і «об'ємнішим» опонентам.
Недорогий 250 «кубовий» квадроцикл Вас приємно здивує. Кв Geon Tactic 250 EFI прекрасно слухається керма, і пройде там, де багато аналогів рятують. Втім, якщо Ви залізете в непереборні частіше, скористатися лебідкою не становитиме труднощів. Тут вона в базовій комплектації та допоможе впевнено витягнути квадроцикл із тих місць, де колеса вже безсилі.
Основні | |
---|---|
Виробник | Geon |
Країна виробник | Китай |
Система запуску | Електростартер |
Ємність паливного бака | 10 л |
Система вприскування палива | Інжектор |
Тип приводу коліс | 2х4 |
Коробка перемикання передач | Варіатор |
Охолодження двигуна | Рідинне |
Об'єм двигуна | 250 куб. см |
Потужність двигуна | 23 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Кількість циліндрів | 1 |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Габаритні розміри | |
Дорожній просвіт | 210 мм |
Довжина | 2100 мм |
Ширина | 1060 мм |
Висота | 1170 мм |
Вага | 260 кг |