Двигун Geon Dakar 250 TwinCam, як зрозуміло з назви має систему ГРМ типу DOHC із чотирма клапанами. За своїми характеристиками двигун вийшов цілком вдалим: 26 л.с. і 24 Нм на колінвалі — гідний показник. 6-ступенева КПП припаде до місця на довгих прямих ділянках і в парі з рідинним охолодженням продовжить корисний термін експлуатації та ресурс двигуна. У будь-яких умовах Ви не експлуатували мотоцикл, двигун має всі задатки успішно справлятися з поставленими завданнями. До речі, і баланс-вал теж є. Живиться двигун від продуктивного карбюратора та повною мірою реалізує свій потенціал завдяки сучасній системі вихлопу.
Якщо описати, як користувач — двигун Geon Dakar 250 TwinCam тяговий, еластичний, і вібрацій майже немає. Заводиться електростартером.
На відміну від старшої версії, у ТвінКамі двигун вмонтований у сталеву раму найкласичнішого типу для ендуро, а завдяки дюплексному типу та солідному підрамнику має гарну жорсткість і прикриває двигун від пошкоджень знизу.
Передня підвіска являє собою потужну перевертну телескопічну вилку виробництва компанії Fastace. Ззаду моноамортизатор із регулюванням переднатягу пружини та демпфування/відбою в зв'язці з легким алюмінієвим маятником. Дорожній просвіт становить 300 мм.
І в іншому новому Geon Dakar має характерну ендуро компонування: колісна формула 21/18, довге сидіння, обидві гальмівні системи дискові гідравлічні. Передній гальмівний диск захований від бруду великою захисною захисною. Армовані шланги забезпечують гарний зворотний зв'язок між пілотом і гальмівними супортами.
Довге сидіння для двох, посадка вертикальна пряма, кермо високий і широкий — дасть змогу їхати «в стійці», коли знадобиться. Посадковий трикутник «руль-сиденьце-підніжки» сформований для максимально комфортного переміщення помірним бездоріжжям, тому спина та руки водія під час їзди розвантажуються. Всі органи керування на звичайному, звичному місці, цифрова приладова панель інформативна.
Dakar TwinCam обладнується повним комплектом світлотехніки, дзеркалами, спідометром і заднім бризковиком, він же кріплення номера — повний комплект для реєстрації мотоцикла й експлуатації на дорогах загального користування. Компанія-імпортер надає весь необхідний комплект документів.
У базовій комплектації є пасажирські підніжки та невеликий, але надійний багажник.
Пластиковий обвіс лаконічний — сучасний і неагресивний.
Dakar TwinCam цілком придатний для переобладнання в супермото з подальшою експлуатацією в мегаполісі та його околицях.
У новій версії 2019 була поліпшена комплектація — встановлені міцніші колісні диски та кермо, виготовлені з алюмінію.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Geon |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 249 куб. см |
Об'єм паливного бака | 10 л |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 110 км/год |
Вага | 130 кг |
Охолодження двигуна | Рідинне |
Потужність двигуна | 26 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2255 мм |
Ширина | 815 мм |
Висота | 1260 мм |
Користувальницькі характеристики | |
Колір | Різні кольори |