Лінійка популярних стритів поповнилася ще однією версією додатково - без комбінованою гальмівної системи. Тобто додана версія зі спрощеною системою — окремо передня и задня гальмівні системы. Головна перевага цієї комплектації — ціна. Ця версія пропонується по найбільш дружній ціною.
В іншим же модель залишається без змін.
Бренд GEON пропонує мотоцикли найрізноманітніших класів відповідно до запитів покупців.
Добре відома та популярна модель GEON Pantera цього року не тільки здобула кардинальну модернізацію, але ще й отримала поділ на дві версії: версія 202CBF — це оновлена, але й та сама Pantera зі збільшеним двигуном CBF у форм-факторі мегазручного та зрозумілого мотоцикла початкового класу. А ось версії Pantera N200 і S200 — це модифікація в напрямку прогресивнішого та сучасного «стриту».
Докладніше зупиниться на версії Pantera N200/S200. Це легкий універсальний мотоцикл для активних людей і міських умов. стилістично він відрізняється від своєї класичної попередниці — тепер це неокласик з ознаками стрітофайтеру.
Нова модель має потужніший двигун, порівнюючи з Pantera 150. Цей 200-кубовий силовий агрегат надає райдеру більше потужності та крутного моменту, але відмінність не тільки в об'ємі. Нові двигуни виробляються на обладнанні найостаннішого технологічного покоління, що позитивно позначається на збільшенні моторесурсу.
Для зменшення втрат на тертя дзеркало циліндра, з яким стикається легкий поршень, покрите зносостійким напиленням. І, звісно, це позитивно позначається на витраті палива. Для тих, хто звик їздити на великі відстані або живе далеко від заправляння, важлива деталь: об'єм бензобака 20 літрів, а витрата палива становить 2,5 літра на 100 км. Отже, отримуємо автономність до 800 км.
Ефективний і малошумний двигун, завдяки застосуванню сучасних технологій вкрай економічний і має необхідний запас сил для прискорення за потреби.
Само собою двигун обладнаний баланс-валом і він верхній. Є і кік-стартер, і електростартер. Двигун швидко відгукується на рух ручки газу, чому сприяє сучасний правильно відкалібрований карбюратор.
На Pantera N200/S200 встановлені колеса з діаметром 17 дюймів і покришками ширші, ніж у попереднього покоління. Безумовно, це реверанс у бік міської активної експлуатації. Завдяки ширині профілю та шосейному малюнку поліпшене зчеплення з асфальтом і досягнута висока стабільність під час швидкісного проходження поворотів.
На мотоцикл встановлені литі диски зі стриманим, але сучасним малюнком спиць.
Активному маневруванню сприяє й посадка з ергономікою. Сидіння водія глибоке, що забезпечує впевнену посадку та положення під час активного міського "stop'n'go". Висота сидіння (790 мм) дає водієві змогу зручно вставати на обидві ноги в разі частих зупинок. Не можна не зазначити зручну посадку та широке сидіння, завдяки яким тіло не втомлюється навіть у разі тривалих поїздок. Грамотне розміщення дзеркал забезпечує чудовий огляд.
Велике та вузьке кермо — однозначна перевага в щільному міському потоці. Легке керування та комфортна класична посадка розташовуються до щоденного використання Geon Pantera N200/S200 у місті, хоча й на ближні «межегороді», він не буде пасти задніх.
Мотоцикл обладнаний високопродуктивними дисковими гальмами, як спереду, так і ззаду, надає надійне гальмування. Дуже важлива відмінність моделі від конкурентів — інтегрована гальмівна система. Таке нововведення вперше застосовується на мотоциклах цього класу та вигідно вирізняє модель. Інший вагомий плюс гальмівної системи нової GEON Pantera — 3-поршневий супорт передньої гальмівної системи.
Підвіска також шосейно-орієнтована, жорсткіша. Дає змогу агресивніше їздити в умовах міських віражів. Задні газо-оливні амортизатори здатні не тільки ефективно справлятися з нерівностями міських доріг, але й мають достатню високу «вантажність».
Нова Pantera обладнана інформативною цифровою приладовою панеллю з LCD екраном.
Яскрава LED-світлотехніка не дасть і без того помітному мотоциклу злитися з міською сірістю потоку.
Загалом, мотоцикл має чималий та дорослий вигляд завдяки розвиненому обвісу. Напівобтисувачі на баку та «клик» під двигуном роблять мотоцикл візуально більшим і соліднішим.
Pantera 2019 помітно відрізняється від попередньої моделі та по-детально: підніжки, пульти на кермі, важелі тощо скомпоновані більш продумано, сучасно. Для пасажира передбачені поручні-ручки. А якщо комусь знадобиться великий багажник — його можна замовити опціонально на сайті GeonParts.com.ua
Завдяки колісній базі 1320 мм є можливість активно лаварувати між машинами в потоці. А чітка робота переднього гальма забезпечує плавне та передбачуване гальмування за будь-якого стану дороги.
Новий байк простий у не тільки в керуванні, але й в обслуговуванні. Це одна з головних ставок інжинірингу бренда.
Його можна рекомендувати як новачкам як перший мотоцикл, так і досвідченішим райдерам для повсякденного використання як незамінний «телепорт» через міські корки та стяжки.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Geon |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Об'єм двигуна | 182 куб. см |
Об'єм паливного бака | 20 л |
Витрата палива | 2.3 |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 105 км/год |
Вага | 107 кг |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Потужність двигуна | 16.5 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1928 мм |
Ширина | 740 мм |
Висота | 1220 мм |
Користувальницькі характеристики | |
Колір | Різні кольори |