Мотоцикл Voge 300DS — новинка на українському моторинку, яка ідеально підійде як новачкові, так і досвідченому пілоту. Зовсім недавно на мотошоу в Китаї був представлений його прототип, який також стане серійним під кодом моделі LX300-6D. Однак колишній концепт буде виразнішим характером ендуро, тоді як Voge 300DS має все ж ближче до міської та дорожньої класики.
Компактний, легкий (сухий вага приблизно 155 кг) Voge 300DS створений у межах преміального класу мотоциклів від Loncin, він уже зовсім скоро може стати вашим за допомогою офіційного імпортера Foxwell у Києві. Мотоцикл прекрасно воллється в міський потік і повністю розкриє свій потенціал за містом. Надійна підвіска та високий кліренс дають змогу із комфортом долати навіть легке бездоріжжя.
Loncin Voge 300 DS: огляд дизайну мотоцикла
Легкий і динамічний Loncin Voge 300DS (фото ви можете побачити на сайті) створений у цікавому та помітному дизайні. Він із першого погляду сподобається тим, хто цінує аеродинаміку та лаконічність. Нічого зайвого, і водночас кожна деталь має особливий сучасний і динамічний характер.
Лобова частина представлена масивними накладками фальш-бака, невеликим виразним захисним склом і оригінальним крилом переднього колеса. Доповнює образ якісна LED-оптика, яка буде доступна вже в базовій комплектації мотоцикла. Посадка повністю відповідає стилю байка, але водночас досить комфортною і для пілота, і для пасажира. Цифрова панель приладів відповідає всім потребам байкера і завдяки сучасному технологічному дисплея не втратить своєї інформативності навіть у яскравий сонячний день.
Під час огляду Voge 300 DS у профіль увагу привертає оригінальний контраст легкої лаконічної рами та виразної вихлопної труби. Вона дає байку приємний об'ємний звук і візуальну масивність.
Loncin Voge 300 DS: технічні характеристики
Voge 300DS отримав чотиритактний одноциліндровий двигун (аналог японського Kawasaki KLX) з рідинним типом охолодження й об'ємом 300 см3. Ці двигуни зарекомендували себе як надійні та досить невибагливі в обслуговуванні:
потужність 26-29 л. с. за максимальних 8500 об. / хв і 24,5 Нм;
максимальна швидкість 150 км/год;
запуск — електростартер, керування передачами — механічна 6-діапазонна КПП;
зчеплення — багатодискове в олійній ванні;
привод — ланцюговий;
система повного в базовій комплектації — карбюратор і доступний як опція інжектор Bosch.
Візуальну легкість баню дає аеродинамічна сталева рама трубчастої конструкції. Задня маятникова підвіска з моноамортизатором ProLINK і кліренс 190 мм — справжня знахідка для складних доріг. Передня підвіска представлена телескопічною вилкою перевернутого типу. Гальмівна система — дискова. І переднє, і заднє гальма отримали 2-поршневі супорти. Відгуки про роботу гальмівної системи Voge 300DS після перших тест-драйвів позитивні. Райдери характеризують її як досить чітку та надійну.
Паливний бак мотоцикла розрахований на 16 літрів бензину. Заявлена виробником витрата на 100 км буде приблизно 3 л, а це означає, що без дозаправляння новинка зможе проїхати приблизно 500-530 км залежно від навантаження та стилю їзди. Клас бензину — не нижче 92.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Loncin |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 292.4 куб. см |
Об'єм паливного бака | 16 л |
Витрата палива | 3 |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Інжектор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 130 км/год |
Вага | 155 кг |
Охолодження двигуна | Рідинне |
Рік випуску | 2020 |
Потужність двигуна | 29 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2058 мм |
Ширина | 790 мм |
Висота | 1324 мм |