Продавець "Мотосалон Кобра" Магазин мототехники розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
309 відгуків

Выставочный зал с мототехникой работает в дежурном режиме. Звоните, с удовольствием предложим Вам мотоцикл. В наличии более 50 моделей. ОТДЕЛ ПРОДАЖ МОТОЦИКЛОВ по т. 0967138900, 0669380000, 0971080676.

Магазин мототехники и запасных частей «Мотосалон Кобра»
Контакти
"Мотосалон Кобра" Магазин мототехникиЕвгений
авторынок "Барабашова" ул. 50 лет ВЛКСМ 182, Харків, Україна
+380 (66) 938-00-00
+380 (97) 108-06-76
Мапа
впередназад
Мотоцикл Shineray X-Trail 200, фото 2Мотоцикл Shineray X-Trail 200, фото 3Мотоцикл Shineray X-Trail 200, фото 4Мотоцикл Shineray X-Trail 200, фото 5Мотоцикл Shineray X-Trail 200, фото 6Мотоцикл Shineray X-Trail 200, фото 7Мотоцикл Shineray X-Trail 200, фото 8

Мотоцикл Shineray X-Trail 200

50 568 ₴

  • В наявності
  • Код: X-Trail200
Мотоцикл Shineray X-Trail 200
Мотоцикл Shineray X-Trail 200В наявності
50 568 ₴
+380 (66) 938-00-00
  • +380 (97) 108-06-76
+380 (66) 938-00-00
  • +380 (97) 108-06-76
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця

РОЗСКАЗУЄМО ПРО САМИХ ВАЖНИХ ЕЛЕМЕНТАХ:

Повернутися до дисків розмірності 19 дюймів передні та 17 дюймів. Причина — X-Trail не для крутих гір, це думка більшості користувачів, і ми це постаралися врахувати. Він гарний на перетятій місцевості та комфортний на поганих дорогах. Водночас він зручний для не дуже високих людей — це два ключових відмінності від моделі XY200GY-6C. У вихідній комплектації обладнаний універсальними ендуро шинами. Згодом можливо встановити крос-варіант із протектором по-агресивному. На хромованих дисках подряпини будуть менш помітні, ніж на чорних. Двигун двосотого Ікс-Трейлу об'ємом 197 см3 розвиває 14,8 к.с. Нічого особливо не міняли за винятком жиклерів у карбюраторі, для оптимізації паливоповітряної суміші. Ступінь стиснення мотора становить 8,9:1. Якщо по-простому: двигун порівняно низькофорсований. Зате в нього гарна тяга на низьких обертах, він спокійно перетравлює низькоякісний бензин (у цьому йому допомагає карбюратор PZ30) і має потужний запас за моторесурсом.

Передня вилка — підіймайте великий палець. Траверса повністю нова, посилена. Вилка повністю нова (інша). Вона довгохідна, з зовсім іншою затискною конструкцією осі колеса, іншими підшипниками та діаметром пера 37 мм. Нагадаємо, що раніше була вилка з діаметром 31 мм — прислухалися ми "компліментів" і зрозуміли, що для мотоцикла з такою вагою це було не те.

Ну і вигляд у неї нічого так, вірно? Певна річ, захисні гофри пір'я теж немає. До речі, вони кріпляться вгорі хомутом із надійною фіксацією гвинтом. Пізніше ми запропонуємо й додатковий брудовий щиток для монтажу в тильній частині за вилкою — зараз йде робота з доробляння кронштейна кріплення цього елемента до нової вилки. Він не буде коштує дорого. Хоча загальний вигляд зі встановленим щитком буде менш привабливим, на наш погляд.

Переднє гальмо. Замінили гальмівний диск і конструкцію супорту. Тепер він став двопоршневим зі збільшеною площею фрикційної пари — зробили ми це для того, щоб поліпшити гальмівну динаміку. Заднє гальмо залишився дисковим — ця зміна ми втілили в життя ще минулого року й воно однозначно на користь. Зараз мотоцикл став краще сповільнюватися з можливим використанням лише переднього гальма. Замінили задній гальмівний циліндр — цю деталь просто почали купувати на нашому замовлення в іншого постачальника. Сподіваємося, що очікування наші виправдаються найкращою надійністю механізму.

Легко притоноване переднє вітрове скло в минулому. Зараз воно стало набагато темнішим. Форма, профіль і кріплення залишилися колишніми. Втілили це в життя, тому що навіть у тонованому вигляді воно в сонячні дні пропустило надлишково багато світла.

Зовнішній вигляд скла навіть прикрашає модель. Але є ще один важливий складник "темного боку" скла. Про неї сказано трохи нижче по тексту.

-Ми замінили панель приладів на нову. Тепер вона позбавлена механічного тросового приводу, а забезпечена електронним. Головним був і залишається тахометр. Нікуда не поділися індикатори ввімкненого передавання, одометр і покажчик палива. Тільки тепер ці показуються на дисплеї. Та й зовні вона має більш сучасний вигляд, ніж прерічна.

А другий важливий момент полягає в тому, що він менший за габаритними розмірами. Чому це важливо, тому що в вільному просторі між панеллю приладів і склом можна розмістити кронштейн для телефона та використовувати його як навігатор у дорозі або зайняти це місце іншим ґаджетом. Ось тут-то й проявляється повною мірою перевага "наглуш темного" скла, яке не пропускає відблиски від сонця або мінімізує проникнення світла фар. Екран телефона буде видно майже за будь-якого ступеня освітленості. Звісно, з кронштейном доведеться подумати самостійно — але де наша не пробула? (Поки ми його запропонувати не можемо через те, що універсальний, під різні розміри, зробити не просто і на це потрібно час — а ось знайти в продажу під свою модель точно простіше). Як Ви вже зрозуміли, фара на двохсотах Х-Trail з 2020 року буде новою, такою ж, як уже встановлювалася на 250-ку. Вона чудово змінила вигляд моделі в кращий бік і, звісно ж, тепер світить краще, ніж прежуючи. Докладніше про конструктив самої фари краще прочитати в описі X-Trail 250 — немає сенсу писати одне й те ж. А ще трохи змінилася форма переднього крила. в передній частині збоку додані пластикові припливи — їхня функціональна особливість полягає у запобіганні бризкам води та брудному звороті від обертового колеса у верхній частині. У крила позбавленого відбіровок вони підхоплювалися повітряним потоком і льотелі прямо у скло. Звичайно, це не розв'яже проблему повністю, але брудність зменшить.

Ще одним важливим завданням ми вважали потребу поліпшення твердості кріпильних болтів. Проблема мала місце й ці елементи покращені.

Інформаційна довідка: Класів міцності болтів усього Одинадцять. Число перед точкою відтворює граничне навантаження, за якого болт (або шпилька) розорється. Число після точки говорить про навантаження, за якого болт незворотно деформується (витягується нарізна частина або зімнеться витки).

Як видно на прикладених фото абсолютна більшість кріпильних з'єднань на моделі 2020 року має маркування 8.8 (предроб міцності 830 МПа). А кілька вузлів одним із яких є кріплення двигуна має болти 10.9 (предроб міцності 1040 МПа). Болти з циліндричною головкою, які фіксують хомути керма вже інші.

Справедливості заради упом'янемо, що на версіях 2019 року теж були такі гвинти, проте їх кількість була набагато меншою. А зараз навіть найменші гвинти, які кріплять пластикові елементи тільки такі. Звичайно ж, не могли ми залишити уваги й елементи електричної частини. В оновленій версії всі найголовніші електричні ланцюги з'єднуються герметичними роз'ємами типу Pin-To-Pin. Ці елементи в такому вигляді застосовуються в автомобільній промисловості. Тепер "корисливі контакти" й окиснення у ключових з'єднаннях електропроводину відійдуть у минуле.

А ще ми замінили USB-порт. Верхнє замінили внутрішню начинку, тепер він "видає" не 1 ампер або менше, а від 1,8 до 2 амперів. Пришли до цього тому, що переконалися на практиці в тому, що пульсація генератора та постійна робота реле напруги не дає змогу звичайному модулю з номіналом 1 А (а такий був у нас спочатку, та й взагалі він майже у всіх такий) заряджати пристрої. За фактом номінал був нижчим і користю від нього було мало. Менше, попри зміни зовнішнього вигляду, USB став більш корисним обладнанням.

Не оминули увагою і грипси. Ці краще, ніж колишні. Вони приємніші на дотик і більш зносостійкі. Ми ще раніше випробували їх на одному з наших мотоіцклів і переконалися в тому, що вони кращі, ніж вихідний варіант. Зверніть увагу на паразитний ролик, який покликаний обмежити вертикальне переміщення ланцюга та торкання з рамою. Він був впроваджений нами й раніше, тільки тепер кріплення його до рами надійніше. Зберігся й заспокійливий елемент ланцюга в новому форм-факторі.

Звичайно ж, нікуди не ділився багажник, тільки тепер його платформа стала довшим на 1,5 сантиметра. Більша площа опорної поверхні дасть змогу закріпити на ньому кофр більшої величини. Також Ви можете звернути увагу на те, що верхня частина бічних накладок тепер не гладка, а структурна. З одного боку, це покращує візуальне сприйняття, а з іншого боку має ще функціональну спрямованість. Груба тканина мотокомбінезона меншою мірою впливатиме на появу подряпин на структурній частині боковини.

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникShineray
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
КласНовий
Об'єм двигуна197 куб. см
Об'єм паливного бака15 л
Витрата палива3.3
Система запускуЕлектростартер і механічний стартер
Система вприскування паливаКарбюратор
Кількість циліндрів1
Максимальна швидкість106 км/год
Вага127 кг
Охолодження двигунаПовітряне
Рік випуску2020
Потужність двигуна14.8 к. с.
Головна передачаЛанцюгова
Розташування циліндрівПослідовне
Тактность двигунаЧотиритактний
Габаритні розміри
Довжина2080 мм
Ширина860 мм
Висота1300 мм
Інформація для замовлення
  • Ціна: 50 568 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner