Модель XY200-11B Lite Enduro — є продовженням модифікації моделі XY150-11B. Комплектація й розмірні характеристики збережені відповідно до попередньої моделі минулої генерації та так само укомплектована передньою вилкою перевернутого типу та посиленою задньою підвіскою. Доповненням моделі є нові типорозміри дисків і шин. Цей мотоцикл укомплектований передніми дисками розміром 19 дюймів та універсальними шинами розмірністю 90/90-19" (нагадаємо, що раніше були шини з розвиненим ґрунтовим малюнком протектора) і задніми дисками збільшеними до 17 дюймів із шинами 110-90/17.
Ця зміна проведене з урахуванням побажань покупців і насамперед спрямоване на розширення функціональності мотоцикла та географії використання. Тепер можна без шкоди для безпеки їздити й дорогами із твердим покриттям на пристойній швидкості. Шини більшого розміру зовсім ненанного обважнювача мотоцикла, але водночас збільшили кліренс на 4 см. Також мотоцикл став трохи активнішим набирати швидкість, оскільки фактичний діаметр провідного колеса змінився у велику сторону. Ну і зрозуміло збільшені шини виробляють куди більш сприятливе візуальне сприйняття моделі. Тепер мотоцикл не здається вихованцем-переростким, а має вигляд повнорозмірного варіанту.
У цій версії творці не відводяли на перше місце лише кросовий потенціал моделі, а прагнули привнести вагому товщинку таких характеристик як зручність посадки для більшості водіїв зі зростом від 165 до 180 см, енергоємну та водночас не таку ж ж жорстку підвіску — не все ж їздять тільки ґрунтовими дорогами, гарний баланс між керованістю й маневровістю — для комфортного переміщення в міський товчевий, дискові гальмівні механізми на передніх і задніх колесах — для ефективного гальмування, розмір шин, який зберіг можливість «застрибування на перешкоди» без шкоди для нижніх елементів мотоцикла. В основі прообразу цієї моделі виступили кілька бюджетних моделей від різних японських виробників. Саме тому низка елементів і технічних параметрів цієї моделі перегукується з версією XR-150 від HONDA. Однак інженери Shineray вдосконалили низку моментів і реалізували їх у своїй моделі. Вони не стали економити на задньому дисковому гальмі, складаному шифтері КПП, а потужність встановленого двигуна з верхнім розташуванням розподбала та ланцюговим приводом (CB-engine) за зазначеними навіть несуттєво перевершує технічні Характеристики двигуна, встановленого на HONDA XR-150.
Двигун на версії 2020 року має збільшений до 200 кубиків робочий об'єм. Цей мотор є вдосконаленим варіантом 150-кі, що виготовляється із застосуванням технології CVVT — внутрішня частина циліндра та сам поршень покриті спеціальним напиленням для зменшення коефіцієнта тертя. Ланцюговий механізм складається й малошумної пластинчастого набору ланцюга, яка приводиться в рух термоупорними шестернями малого радіуса. Весь циліндр максимально оповит технологічними ребрами для слухання термовіддання. Це зроблено не випадково, тому що движок активно крутиться до верхнього регістру, а отже, і підігріває сам себе в бойовому режимі їзди. Кількість дисків зчеплення кошика збільшена на 3, щоб сприяти надійності вузла навіть у разі жорсткого експлуатаційного навантаження. Всі ці технологічні рішення спрямовані на зменшення інерції мас обертових елементів, збереження термостабільності агрегату, і, звичайно ж, отримання збільшеного потужного потенціалу від двигуна.
Регульоване положення педалі активації заднього гальма. Це абсолютно нетривіальне, але дійсно гарне, з погляду ергономіки, рішення, яке дасть змогу з максимальною зручністю налаштувати положення педалі заднього гальма під «себ коханого», а не пристосовуватися під початковий, не для всіх однаково оптимальні, заводські параметри. Ексцентриковий радіусний механізм дає змогу змінювати положення (підіймати або опускати) педалі гальма за допомогою простої операції, залежно від зросту або довжини ніг власника.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Shineray |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 193.2 куб. см |
Об'єм паливного бака | 6.6 л |
Витрата палива | 2.9 |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 105 км/год |
Вага | 120 кг |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Рік випуску | 2020 |
Потужність двигуна | 15 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2000 мм |
Ширина | 825 мм |
Висота | 1140 мм |