Musstang Fosti навряд чи може претендувати на звання новинки. З схожим зовнішнім виглядом або майже таким самим в Україні пропонуються такі моделі. Однак ми вирішили вивести на ринок цю модель після ретельного вивчення вад тих мотоциклів конкурентів, які на вигляд "добрі", але "бідні" всередині.К тому ж постаралися врахувати й побажання потенційних покупців, які нам озвучили інформацію про найбажаніші удосконалення моделі або заміну якихось елементів, які показують себе не належним способом у процесі експлуатації
Далі ми розкладаємо по поличках технічні й опціональні елементи моделі:
Двигун об'ємом 149 см3 розвиває 12 л.с. Це не суперпотужний агрегат, але його конструкція проста та надійна, а ключовим складником є використання якісних деталей циліндро-поршневої групи та всіх елементів КПП. Звісно, є кікстартер для польових умов запуску.
Важливим елементом є і приймальна труба глушника, і сам глушник. Діаметр приймальної труби збільшений на 5 мм, порівнюючи з типовими дешевими варіантами. До того ж сама приймальна труба складається із зовнішньої та внутрішньої частини (труба в трубі) — вона складена. Така конструкція слугуватиме довше, тому що краще чинить опір температурним деформаціям. Сам глушник виготовлений як збільшений за об'ємом циліндр. Така конструкція і звук зменшують і меншими мірою створюють опір на випуску, а це важливо для двигуна — він же не дуже великої потужності та важливо мінімізувати втрати, наскільки це можливо. До того ж естетично кожух глушника Musstang Fosti має привабливий вигляд і не псує вигляду моделі. Можете самі порівняти на фото з тим варіантом, який пропонується під іншою торговою маркою.
Шини — вибір на користь ґрунтових шин був очевидний, тому що цей мотоцикл нечасто бачить асфальт. Тому й передні та задні покришки тут із розвиненими шашечками спеціально для їзди умовним бездоріжжям
До речі, від бризковика на передньому крилі ми навмисно відмовилися — ця штука виготовлена в більшості із досить жорсткого пластику. Вона занижує крайку крила ще на додаткові 12 см. Якщо під бризкотик нього потрапить камінь або гілка він виступить як важіль, який забезпечить надлом кромки крила або тріщину. І в нашої моделі Fosti та в інших крило виготовлене з АБС-пластику. Це не найбільш ударостійкий матеріал. Однак саме переднє крило ми "всадили" якнайдалі від покришки, для того, щоб збільшену відстаньycили налипання каменю або чогось твердого на протектор і за обертання колеса забезпечило небажану "ударну зустріч з крилом"
А ось ззаду бризковик є. По-перше, він виготовлений із поліпропілену — тобто м'який матеріал і не буде ламатися під час торкання середньої жорсткості (якщо лупити здуру, то, звичайно, можна вивернути). По-друге — крайка заднього крила розташована високо та зменшення брудомісткості під час їзди однозначно необхідно.
Над вибором передньої фари ми досить довго замислювалися. Оскільки цей мотоцикл найімовірніше буде робочим транспортним засобом для майже будь-яких умов, краще, щоб фара була ефективною в умовах, коли навколо повна тема. Тому на Musstang Фності фара незвичайна. Вона має двосекційний розділений рефлектор, а джерелом світла в кожному з них слугує окрема галогенова лампа. Отже, ближнє світло формується повністю окремо та захоплює ширшу зону перед мотоциклом, проте без засліплення зустрічних. А від далекого світла потрібно освітлювати максіїмально велику ділянку спереду без жодних обмежень. Обидві ці цілі досягнуто.
А ще ми хотіли б звернути увагу на якість забарвлення пластикових деталей, сталевого бака та інших елементів двигуна та рами. Також додаємо фото матеріалу сидіння й сполучних швів. Оцінюйте самостійно.
Звичайно Musstang Fosti є недорогим мотоциклом, але, проте, завод-виробник моделі — це підприємство, яке піклується про постійне поліпшення якості та репутації. Вони вже досягли певного технологічного рівня, який є стандартним для всіх моделей і втілюють його в життя навіть на базових модифікаціях. Цей мотоцикл не з зачастотної "сбірної солянки", яку якийсь китайський делегець замовляли в різних місцях, а збирав у пакувальну купу десь у передмісті великого міста.
Насправді це дуже важливий момент, причому набагато більшою мірою для майбутнього Власника. Ми не дарма зробили такий докладний опис і показали багато конструктивних особливостей.
Тим, хто прочитає до кінця, можливо буде простіше робити усвідомлений вибір і не купувати дешевший або дорожніший варіант, (так теж буває з несприятливими продавцями), але менш якісний. Після чогокомплектуватися в продукті та в думках заганяти всіх китайських виробників "під одну гребінку хренової продукції".
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Musstang |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 149 куб. см |
Об'єм паливного бака | 12 л |
Витрата палива | 2.9 |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 101 км/год |
Вага | 130 кг |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Рік випуску | 2020 |
Потужність двигуна | 12 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2090 мм |
Ширина | 720 мм |
Висота | 1135 мм |