Tekken — відокремлена модель у нашій лінійці. Вона цікава насамперед своїм опціоном, нехожим на інші моделі мотоциклів зовнішнім виглядом, розміром (мотоцикл не маленький) і певною одужковими особливостями завдяки однаковим типорозмірам (17 дюймів) переднього та заднього коліс. Для того, щоб у Вас з'явилося більше розуміння у цьому питанні, ми позначимо основні особливості нижче за текстом, а вже пізніше, відобразимо у відеообзорі можливості моделі.
1. Силовий агрегат від Loncin з об'ємом 223 см3 вже багатьом відомий. Він добрий своєю тяговитою в нижньому та середньому регістрі обертів, правда середньонько тягне на верху. Однак наявність системи оливного охолодження і 6-й щаблі в коробці разом із гарними тяговими можливостями для не такого вже й легкого мотоцикла дає змогу впевнено пересуватися пагорбистою або гірською місцевістю без "перевертистого вогника", але досить впевнено. Цьому також сприяє і карбюратор NIBBI high pro PZ30 з діаметром впуску 30 мм, який працює в парі з мотором. Від стандартного варіанту з дифузором 28 мм ми відмовилися, тому що з ним мотоцикл був економнішим, але й більш млявим, особливо в наборі швидкості зі старту.
Радіатор оливного охолодження розташований досить високо, щоб мінімізувати пошкодження від можливих "прилетів подарунків" з під переднього колеса під час їзди по гравійних покриттях.
Підвіска передня представляємо собою вилку перевернутого типу з діаметром пера 41 мм, задній моноамортизатор кріпиться через важелі прогресії до заднього маятника, що сприяє білизні амплітуди ходу задньої підвіски під час їзди пересіченою місцевістю.
Також ми приділили чималу увагу двом замовникам, але винятково важливою опцією. Наша модель типово буде обладнана крашпедами та металевим захистом двигуна. Сподіваємося, що ви гідно оціните і перше, і друге, тому що потрібна ці елементи для райдера з будь-яким досвідом їзди складно переоцінити. Захист зроблений із листового металу з вигнутим перфорованим профілем і має товщину 2,9 мм — такий точно захистить двигун навіть від грубого впливу.
Особливість крашпедів у тому, що мають вихідний далеко за зовнішні межі мотоцикла силову крайність, яка з'єднана з картою, що обрамляє відкриті бічні частини на мотоциклі зліва та праворуч. Однозначні плюси в тому, що вона не ускладнює проходження повітряного потоку для обдування двигуна, а трубчастий профіль із двома кутовими косинами (він кріпиться безпосередньо до рами) сам по собі дуже міцний і в разі падіння така силова клітина в здебільшого допоможе уникнути пошкоджень пластикових облицювальних панелей і двигуна.
Мінус теж є, але його не уникнути — деякі сервісні операції будуть вимагати або гарного інструментального набору ключів (наприклад для демонтажу свічки), або потрібно буде зняти одну з половинок захисного каркаса для забезпечення можливості зручного доступу.
Не стали заощаджувати ми й на покажчиках повороту. Встанови добре зарекомендували себе на деяких моделях Lifan невеликі за габаритами променеві корпусні поворотники з яскравими світлодіодними елементами. Вони і практичні та помітні та надійні. Гумова ніжка кріплення з гарним радіусом вигину дасть змогу їм зберегти цілісність навіть у нестандартних ситуаціях.
Задній ліхтар двосекційний і теж на Сповідодіодах. Він розташований у верхній частині хвоста спеціально, щоб забезпечити помітність і позначити присутність мотоцикла на дорозі для тих, хто їде ззаду.
Гальмівні механізми в моделі дискові на обох осях. Попереду двопоршневий супорт, ззаду однопоршневий.
Гальмівні диски та спереду та ззаду з великими прорізами для кращого самоочищення. Цей варіант ми також вибрали серед кількох можливих, зокрема й завдяки шеститочковій конструкції кріплення най гальмівнішого диска до східної частини. Він встановлюється на посилену конструкцію маточини, яка є складником спи'яного обода. Причому обід має профільовану конструкцію. Придивіться до фото — центральна частина виготовлена у формі радіусної полиці щодо зовнішніх частин площини обода. Основа спиць міститься саме в цій частині для забезпечення маскувального ефективного розподілу нагрудок на найміцнішу частину.
До речі, хочемо розвіювати міф про "вентильовані диски" — ті, хто використовує такий термін погано знайомі із самим поняттям. Вентильовані диски в автомобілях мають зовсім інше конструктивне виготовлення. Канали вентиляції розташовуються між обох фрикційними поверхнями всередині, з'єднуючи конструкцію в єдине ціле. А перфорування (тобто не "вентилювання") одинарного гальмівного диска мотоцикла насамперед спрямоване на його полегшення за вагою й швидше охолодження.
Конструкція приводної частини мотоцикла складається з 520-го ланцюга звичайного типу. Передня зірка має 13 зубів, а задня на 42. Загальна кількість ланок ланцюга — 106.
Також передбачений уловник ланцюга, встановлений перед відомою зіркою.
Панель приладів має велику опцію покажчика швидкості, а з боків розміщений покажчик рівня палива й індикатор увімкненого передавання.
Шкала тахометра розташована внизу вздовж усього дисплея. Вона добре читається тим, хто має зріст не менш ніж 185 см, тому що райдер меншого зросту бачитиме лише верхню секцію рисок, особливо якщо перетвориться на сидінні якомога далі. Але від цього вже нікуди не подіти, тому що вписати в такий профіль дисплея інший варіант розташування тахометра неможливо. Так що тим, хто менше зростом, потрібно буде концентрувати на цьому трохи більше уваги та часу.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Lifan |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 223 куб. см |
Об'єм паливного бака | 14 л |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 114 км/год |
Вага | 144 кг |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Рік випуску | 2020 |
Потужність двигуна | 17 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2070 мм |
Ширина | 900 мм |
Висота | 1110 мм |