Продавець "Мотосалон Кобра" Магазин мототехники розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
309 відгуків

Выставочный зал с мототехникой работает в дежурном режиме. Звоните, с удовольствием предложим Вам мотоцикл. В наличии более 50 моделей. ОТДЕЛ ПРОДАЖ МОТОЦИКЛОВ по т. 0967138900, 0669380000, 0971080676.

Магазин мототехники и запасных частей «Мотосалон Кобра»
Контакти
"Мотосалон Кобра" Магазин мототехникиЕвгений
авторынок "Барабашова" ул. 50 лет ВЛКСМ 182, Харків, Україна
+380 (66) 938-00-00
+380 (97) 108-06-76
Мапа
впередназад
Мотоцикл Kovi 250 START, фото 2Мотоцикл Kovi 250 START, фото 3Мотоцикл Kovi 250 START, фото 4Мотоцикл Kovi 250 START, фото 5Мотоцикл Kovi 250 START, фото 6Мотоцикл Kovi 250 START, фото 7Мотоцикл Kovi 250 START, фото 8

Мотоцикл Kovi 250 START

64 680 ₴

  • Немає в наявності
Мотоцикл Kovi 250 START
Мотоцикл Kovi 250 STARTНемає в наявності
64 680 ₴
+380 (66) 938-00-00
  • +380 (97) 108-06-76
+380 (66) 938-00-00
  • +380 (97) 108-06-76
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця

1. ДВІГАЛЬНИЙ
Агрегат від Zongshen CB250-3A. Модифікація мотора точно така сама, як на старшій версії Kovi 250 Lite. Чому цей мотор, можливо,жете Ви?
Відповідаємо по суті:

 Повнооб'ємний, зі справжніми 249 см3. ZS172FMM має:

Діаметр циліндра 72 мм
Хід поршня 61.4 мм
Формула розрахунку робочого об'єму: V=(3,14*r*h)/1000= 3,14 *36 * 36*61,4/1000=249,86 см3
Де

r — радіус поршня, тобто 72/2=36 мм
h — хід поршня, 61.4 мм
Порівнюючи з псевдо 250-ками з об'ємом 223 см3, 230 см3, 232 см3 з поршневою 65 мм, 66 мм, 67 мм і т. ін. у ZS172FMM є перевірені реальністю та часом переваги й потужності, і в тягі, і в ресурсі та в надійності, і в доступності запчастин.

 Цей двигун «низовий», з максимумом крутного моменту в нижньому та середньому регістрі. Його не потрібно крутити до упору, щоб отримати відбій. До того ж він працює в парі з карбюратором Nibbi Racing PE28. Симбіоз — це пари вже підтвердили свою життєздатність, простоту в параметрах і якісну віддачу на прикладі моделі Kovi Lite. Тобто цей варіант дійсно гарний для полегшених мотоциклів.

 З урахуванням кількох менших розмірів і спорядженої маси новинок, яка становить 115 кг. (Kovi Advance) и 117,5 кг. (Kovi Start) з цим двигуном енергозброєність на одиницю ваги буде трохи кращою, ніж у Kovi Lite. А отже, цього буде більш ніж достатньо для більшості райдерів-початківців, які тільки набувають ендуро-драйв або просто хочуть час від часу їздити на природі у вільному ритмі на мотоциклі, який дасть завідомо більше можливостей, ніж звичайні цивільні версії.

 На будь-якому з варіантів START і ADVANCE цей двигун розташований так, щоб важіль кікстартера в крайньому положенні в разі спроби запуску не впирається в опорну підніжку. Тобто, його можна використовувати за прямим призначенням у всьому діапазоні переміщення під час запуску — несподівана перешкода (підніжка) не заважає. Сама платформа підніжки складається й залишається в складеному положенні доти, поки Ви самі її не повернете у вихідне. Багатьом це може здатися несуттєвою деталлю, але ті, хто з цим стикався на інших моделях,  розуміє значущість і розуміє, чому ми позначаємо це як функціональну перевагу.
2. РАМА
 Моделі Start і ADVANCE за розмірними та ваговими параметрами менші, ніж старші модифікації KOVI Lite та Pro. Але водночас вони більші, як-от такі моделі, як Geon Terrax 250, BSE J3D і S2, KAYO T2 250 і T1 250.

 Форма, геометрія та величина рами зумовлює і збільшення довжини колісної бази новинок Kovi, порівнюючи з цими ж конкурентами.

Висота за сідлом однакова для START і для ADVANCE. Але, зрозуміло, вона різна для модифікацій на типорозмірах шин, що відрізняються. Обидві версії пропонуватимуться в різношинному виконанні 21"/18" і 19"/16", причому відмінністю в ціні НЕ БУДЕ.

Підсумкові величини: 910 мм — висота за сідлом для варіанта на шинах 21"/18"; 890 мм — для варіанта на шинах 19"/16''. Другий варіант ми передбачили для тих, у кого зріст менш ніж 170 см. — для них він дійсно буде набагато зручнішим і комфортнішим щодо посадки, контролю мотоцикла та зрозумілішим у керованості. Менше невпевненості та побоювань — більше драйву.

 Рама сталева, але це норма, а не виняток. Чого-небудь наднового або супертехнологічного в ній немає. Просто вона з нормальної сировини та з дотриманням технологій зварювання, геометрії та фінального забарвлення.

До речі, на одному з колірних рішень ми вирішили випробувати варіант застосування шагреневої емалі з високим ступенем вмісту пластифікатора. Зовнішній вигляд забарвлення в такої рами на перший погляд не дуже привабливий, проте стійкість до подряпин і відколів набагато вища, ніж у звичних глянсових покриттів. Оцінемо корисність із плином часу.

3. ШАСИ І ПІДВІСКА
 У варіанті ADVANCE підвіска «заряджена», ніж у STARTе. Передня вилка KKE має більше регулювань і відрізняється за характеристиками від базової версії в кращий бік. Аналогічно виготовлений і задній амортизатор. Інша пружина, інша жорсткість, більше регулювальних можливостей. Баланс параметрів у парі з вилкою дасть змогу вибрати більше варіантів під їзду на декількох типах покриттів. Однак на обох новинках підвіска відрізняється від SZC, які ми використовуємо на старших KOVI. Але так і має бути, оскільки START і ADVANCE це KOVI, які виступають у доступнішому ціновому сегменті.

 Траверса на ADVANCE встановлена полегшена, алюмінієва (з збільшеною товщиною та висотою передньої й нижньої обойми), виробник ККЕ. До речі, це зумовило і деякі відмінності в розташуваннях замку запалювання. На ADVANCE він у звичному місці між траверсою та панеллю приладів. А ось у версії START на  кришці траверси немає формованого приливу для встановлення замка, тому він перекочував у незвичайне, але повністю захищене місце — у верхню частину рами біля бака. А ключ у замок вставляється з правого боку (якщо цікаво — придивіться на фото моделі в описі моделі KOVI START).
 Задній маятниковий важіль у версії ADVANCE виготовлений з алюмінію. Він легший від сталевого на версії START. А ось важільний механізм і пов'язані елементи прогресії всі виготовлені з алюмінію і на моделі ADVANCE і на виконанні START.

 Конструкція уловлювача ланцюга в ADVANCE вирізняється наявністю алюмінієвої основи, всередині якої міститься сама робоча вставка з полімерного матеріалу.

 Передавання тяги на заднє колесо здійснюється за допомогою покращеного кола AFAM A520MC2. Зірка задня кріпиться до маточини з через 6-точкове з'єднання за допомогою внутрішніх болтів типу TORX. Розміри стандартних зірок 13 зубів передня та 43 задня. Таке поєднання зумовить вищий поріг максимальної швидкості, причому без втрати тяги під час їзди вгору. Адже тягового потенціалу в цього мотора вистачає і для важчого мотоцикла KOVI LITE, на якому встановлена 46 задня зірка.

4. ШИНИ І ОБОДИ
 На обох версіях встановлені алюмінієві ободи зі сталевими спицями. Назва торгової марки виробника — UNISON. Ці варіанти дійсно якісні вироби та не викличуть нарекань на стійкість до жорстких умов. Сталеві спиці з діаметром 3,6 мм спереду та 4 мм ззаду з'єднують обід із легкосплавною маточиною ККЕ. Причому колір ступиць різниться й залежить від кольору моделі — про це ми подбали в пригоду естетиці. Просто гарне поєднання, яке прикрашає мотоцикл.

 Не забули й про буксатори, які теж є стандартним обладнанням.

 На модифікації ADVANCE встановлені інші колісні осі — термоударовані з конструкційної вуглецевої сталі марки 10KП. Якщо з часом такий варіант проявить себе з найкращого боку, ми використовуватимемо такі деталі й на інших моделях.

 Розмірні параметри шин докладно відбиті в таблиці. Зупинимося тільки на тому моменті, що покришка задня у варіанті 16' має розмір 120/90-16. Тобто за шириною вона навіть більша за 18'' дюймовий екземпляр. Причина неможливості встановлення аналогічного (120-мм) за шириною на 18-дюймове колесо пояснюється його розміром і неминучим дотиком бочонка глушника за максимального під час стиснення. А ось із на 16 дюймах не буде проблеми й тому вдалося встановити ширший екземпляр.
5. ОРГАНИ КЕРУВАННЯ І СВІТОТЕХНИКА
І на START і на ADVANCE встановлене кермо IGP перехідного діаметра 22/28. Тільки на ADVANCE конструкція доповнена поперечним розпірком для посилення жорсткості.
Однак обидві модифікації мотоциклів у стандарті укомплектовані запобіжною від травм буферною вставкою разом кріплення керма.

 В угоду практичності та з оглядом на досвід райдерів, блок перемикачів із керування світлом і поворотами розміщений тільки з лівого боку та на ньому зосереджені основні кнопки. А з правого боку Ви знайдете тільки окремо винесену кнопку стартера. Мінімізуємо виступні елементи, схильні до зламання в разі падіння.

 Ручка акселератора з коротким ходом. На сьогодні це оптимальний варіант для такого типу мотоциклів. А ось сам виконавчий механізм ми вибрали один із найкращих за зручністю регулювання й надійності.

 До ще двох поліпшених елементів на версії ADVANCE можна віднести важелі керування зчепленням і переднім гальмом. Вони укорочені за довжиною, складані та забезпечені регулюванням відстані від грипси на довжину долоні. На важелі зчеплення є зручний регулювальний баранчик для компенсування або розпускання натягу троса.

 Панель приладів є в комплектації обох версій. Вона така сама, як і на інших моделях KOVI. Вона не зручна в швидкому зчитуванні інформації, але головне її призначення в тому, щоб можна було бачити оберти двигуна, швидкість і оцінювати заряд батареї. Для такого типу мотоциклів — це принцип необхідної достатньості.

 Передня фара забезпечена LED-лампою, тому що в умовах постійної тряски та вібрацій лампи з нитками накала довго не живуть. загальну ефективність переоцінити не будемо — у цьому нам більше допоможуть відгуки майбутніх власників моделей.

 Вказівники повороту як на Lifan KPT — дуже компактні та вузькі, герметичні, з рухомими кріпленнями, 8 лінійними світлодіодами (кожний) з дуже гарною яскравістю. Вони зарекомендували себе як найбільш практичні з різних варіантів, тому вони й входять до стандартної комплектації і START і ADVANCE.
6. ТОРМОЗА
На обох версіях встановлені однакові гальмівні системи.
Попереду двопоршневий супорт із діаметром гальмівного диска 265 мм і товщиною диска 4 мм.
Ззаду однопоршневий супорт і диск діаметром 220 мм і завтовшки диска 4 мм.

 Гальмівні магістралі виготовлені з поліаміду. Вони мають високу термостабільність — діапазон робочих температур від -50 °C до +100 °C. Практично повна відсутність внутрішнього розширення й "байдужість" до впливу зовнішніх агресивних речовин забезпечать довготривалість експлуатації. Мають дуже гарну стійкість до впливу до солей, лугів, олив, паливних фрацій, УФ-променів, мають чудові механічні властивості до стирання, чудову ударну в'язкість, особливо за негативних температур. У зимову пору усередині трубок не утворюється водяного конденсату.

 Гальмівні колодки безасбестові зі збільшеним вмістом латунного стружки для підвищеного тертя у фрикційній парі диск-накладка.

 ADVANCE в стандарті укомплектований брудозахисним кожухом переднього гальмівного диска

7. ЗАСТОСУВАННЯ КОНСТРУКТУВАННЯ І ОСОБЛИВОСТІ
 У комплектації ADVANCE є алюмінієвий перфорований захист двигуна
Загальна місткість бака в обох модифікацій становить 7,5 літра. Бак із поліефірного пластику, стійкого до агресивних середовищ. З оглядом на те, що заправляти під корок не варто, 7,1 літра — це реальний корисний об'єм, який зможе прийняти на борт мотоцикла. Пробка виготовлена з пластику та забезпечена клапаном для видалення надлишкових парів.

 Підніжки пілота виготовлені з неіржавкої сталі. Також у комплектації передбачена наявність підніжк і для заднього пасажира, тобто їх не потрібно докуповувати та встановлювати.

 Шифтер КПП з алюмінію зі складаною опорною частиною.

Випускна система обох моделей виготовлена з неіржавкої сталі. Вона максимально скорочена за довжиною та не містить додаткових вигинів, а компенсацію протизатиснення (у разі різкого скидання або навпаки відкриття дроселя) і часткового заспокійливого потоків вихлопних газів виконує додатковий зовнішній компенсаційний резервуар. Також біля основи з бочком глушника передбачена наявність роз'ємного з'єднання, яке дасть змогу розстискатися сам бочечка з трубою за потреби.

 Всі пластикові елементи бічних панелей, переднє крило, хвіст і кожухи (захист вилки, бічні вставки) на мотоциклі виготовлені з поліпропілену. Жодного тендітного ABS-пластику.

 Корпус повітряного фільтра виготовлений з еластополімеру, матеріалу, стійкого до деформацій. Сам повітряний фільтр являє собою картридж циліндричної форми з круговою багаторядною укладкою фільтрувального паперу, як на багатьох авто. Його пропускна здатність, звичайно, менш ніж у фільтрів типу Twin Air (але там і місця немає для такого типу), а ось фільтрувальна здатність і збереження мотора від потрапляння дрібнофракційних частинок однозначно дуже гарна.

 І модель START і модель ADVANCE пропонуються до продажу з повним пакетом реєстраційних документів для отримання техпаспорту та реєстраційного номерного знака. Тобто ті, хто ще не обзайнявся причепом/лафетом для перевезення, зможуть добиратися до місця призначення на самому мотоциклі дорогами.

 Модель укомплектована великим 7-мперним акумулятором. Більш містка батарея дасть змогу куди рідше звертатися до кікстартера. Ну, а якщо є бажання полегшити мотоцикл, шахта може прийняти й аналогічний і менший  за габаритами літій-іонний варіант.

Ті, хто бажає, можуть використовуватися, оформляти передзакази й ADVANCувати.  Тоді вони зможуть STARTувати на обраній моделі ще до початку весни. До прибуття новинок залишилося зовсім небагато часу.

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникKovi
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
КласНовий
Об'єм двигуна249 куб. см
Об'єм паливного бака7.5 л
Система запускуЕлектростартер і механічний стартер
Система вприскування паливаКарбюратор
Кількість циліндрів1
Максимальна швидкість108 км/год
Вага111 кг
Охолодження двигунаПовітряне
Клас мотоциклаКросовий
Потужність двигуна21 к. с.
Головна передачаЛанцюгова
Розташування циліндрівПослідовне
Тактность двигунаЧотиритактний
Габаритні розміри
Довжина2045 мм
Ширина820 мм
Висота1230 мм
Інформація для замовлення
  • Ціна: 64 680 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner