У новій версії TerraX обладнуються преміум LED фарами: вони яскраві та потужні. Є режими ближнього, далекого та габаритного світла, також фара обладнана ефективним радіатором охолодження. Фара має європейську сертифікацію, а отже, відповідає всім необхідним нормам.
⠀Ще одне поліпшення — тепер глушник кріпиться потрійним хомутом ковзання. Такий тип кріплення надає певну еластичність, він надійніший, порівнюючи з жорстким кріпленням в умовах постійних вібрацій і ударів у режимі ендуро.
Новий TerraX 250 містить ще низку оновлень:
нове посилене кермо
покращений замок запалювання
встановлена пружина на підніжку, для зручного заводу з кік-стартера
покращений поворотний пристрій бічної опори
буксатор тепер встановлений відразу на колесах
покращене та посилене встановлення повітряного фільтра, забезпечує кращу щільність прилягання деталей і полегшує заміну
покращений пилозахист кермової колонки
Якщо Ви зіткнулися з непростим вибором мотоцикла для ендурозапалювання між вихованцем або повноцінним ендуро... бюджет... Що робити, коли Пітбайк маловат, а повноцінний ендуро не дає змогу фінанси або не підходить через великі розміри або високу вагу. Але від цього бажання катати не менше. Коли складно вибрати та виникає питання, який купити мотоцикл, команда «Геон» пропонує свій варіант рішення — легкий середньорозмірний Geon TerraX 250.
Geon TerraX — це мотоцикл-защіпання ідеального поєднання легкості, простоти конструкції, властивих молодшим моделям, і великої потужності, характерної для старших моделей. Мотоцикл вихідного дня, придатний для повсякденного використання.
Попри невеликий розмір, Геон Терах 250 є справжнім функціональним крос-ендуро, придатним навіть для змагань, порівнянний за розмірами з такими хітами мотопрому, як Honda CRF150 і KTM SX150. Terrax обладнаний 250-кубовим чотиритактним двигуном із верхнім розташуванням розпочила. Силовий агрегат видає 17 Нм крутного моменту за 6500 об./хв, чого так задосить для мотоцикла із сухою вагою 97 кг, призначеного для прихильників. Життєдіяльність двигуна забезпечується карбюратором.
Ендуро-версія TerraX обладнана колесами 16 дюймів ззаду та 19 спереду, як у CRF150RB Expert (Big Wheels) (також є версія з колесами 21/18). Передня гальмівна система встановлена з запасом — спереду двопоршневий плавальний суппорт працює у зв'язці з 260-мм гальмівним диском. Задня система — класика жанру: одноциліндровий супорт і 240-мм гальмівний диск. Гідравлічний привод здійснюється через армовані шланги.
В основу конструкції закладена сталева рама, яка, втім, забезпечує достатню жорсткість і дала змогу зберегти доступну ціну. До речі, вона набагато нижча, ніж у іменитих аналогів. Зате підвіски тут солідні — спереду потужний регульований «перевертень» і ззаду гідравлічний регульований моно-амортизатор. До того ж задня підвіска влаштована за аналогією системи Pro-Link — обладнана прогресією з алюмінієвих деталей.
«Ростовка» цієї моделі — одна з головних родзинок: TerraX можна використовувати для навчання, тренувань і повсякденної їзди від невисоких підлітків і до цілком розлих скрипсів. Німецька колісна база та 880 мм висоти сідлу робить його придатним для їзди навіть для високих райдерів, яким клас «Pit» буде зовсім малий (краще підійде версія з колесами 21/18).
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Geon |
Країна виробник | Китай |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 233 куб. см |
Об'єм паливного бака | 5.2 л |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Вага | 97 кг |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Потужність двигуна | 18 к. с. |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1940 мм |
Ширина | 790 мм |
Висота | 1160 мм |