Електротрайк FADA OLDі як і інші триколісні засоби для пересування в модельному ряді FADA по суті є триколісним велосипедом. Однак у його конструкції є чимало відмінностей від звичних оку велосипедів у прямому сенсі цього слова..
Основною технічною особливістю всіх трайків FADA є електродвигун. Це не інтегрований варіант велосипедного мотор-колеса. Мотор на моделях Fada являє собою відокремлений тяговий модуль виносного типу. Він безщітковий із приводним валом (сердечником) з термоупорошеної сталі. Це двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребрам для зовнішнього тепловіддання. У конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка ґрунтується на використанні неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу мають гарну термостійкість і механічну міцність. Виливання є найбільш широко використовуваним способом виробництва таких магнітів. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках і в медичному обладнанні.
Сплав AlNiCo має низку важливих характеристик:
низька коерцитивність
високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля
максимальна робоча температура до 450 °C
складається з порівняно дорогої сировини: нікелю та кобальту
Якщо висловитися більш зрозуміло — найважливішим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є довготривалість їх ефективності. Електромагнітна індукція зберігається впродовж декількох років без істотного зниження, а це забезпечує електромотору тривалу працездатність упродовж тривалого терміну експлуатації.
Привод від двигуна організований через знижувальний редуктор шестернястого типу з двома півосями нерівної довжини, які передають момент на задню тягову вісь електротрайка. Це зумовлює високу експлуатаційну надійність елемента і, звісно ж, виключає наявність приводних зірок, ланцюгів і всього того, що на такій техніці дуже швидко зношувався б. З урахуванням ваги самої моделі та навіть дозволеного навантаження на 195 кг. шестереньчастий редуктор + приводні напівосьи просте та дуже надійне рішення, яке не потребує частого регулювання, очищення й заміни деталей. Єдина увага час від часу потрібно приділяти заміні трансмісійної оливи в редукторі або залити після придбання якісніший варіант із числа іменитих і в такий спосіб збільшити інтервал заміни.
Електротрайк FADA насправді не призначений для того, щоб долати складні рельєфи. Звісно, він може впоратися з проїздом ям і колдобін на наших дорогах на малому та середньому ходу, але це транспорт не для бездоріжжя, тому не було жодного сенсу ускладнювати конструкцію підвісок, що здорожує її та робить більш вразливою. Підвіска на всіх електротрайках здійснена за принципом простоти та надійності. Ззаду міст спочиває на двох поздовжніх важелях, які між собою додатково поєднані поперечним розпірним елементом закритого прямокутного перерізу. У передній частині вони кріпляться через сайлентблоки до рами, а в оскінці встановлений амортизатор із пружиною. Конструкція являє собою залежною підвіску з поперечною балкою заднього моста. Причому сама балка моста розташована над П-подібною конструкцією важелів і поперечного елемента. Це зроблено для того, щоб зменшити вразливість деталей і збільшити дорожній просвіт ззаду. Передня ж підвіска являє собою класичну телескопічну вилку. Нічого зайвого та складного.
Електротрицикл призначений для використання двома пасажирами + водій.
У ньому передбачена можливість трансформації сидіння для забезпечення окремих місць. Модель обладнана передньою багажним кошиком для практичного використання в домашній господарської діяльності, пов'язаної з потребою перевезення малогабаритної поклажі.
Функціональною особливістю моделі є повноцінне для дорослої людини зсувне сидіння. Якщо на трайці переміщається одна людина, вона може вибрати для себе зручне положення завдяки величезному діапазону регулювання. Вона передбачена для ситуацій, коли транспорт використовується людьми з обмеженими можливостями або травмами ніг, коли дружнє зручне положення це напівпогнута нога, а отже, для неї має бути досить вільного простору. Саме сидіння має бічні підлокітники та спинку з м'якою вставкою для зручнішої посадки.
За потреби поїздки удвох, основне сидіння зсувається назад за допомогою зручного ножного важеля. Простір під ним містить розкладне сидіння, які через розворот на 180 градусів є платформою з м'яким набиттям. Не можна сказати, що воно винятково зручне. Але доросла людина не дуже чималої комплекції може на ній розміститься й доїхати до місця призначення.
Сидіння для третього молодшого пасажира орієнтоване виключно на дітей. Відкидна подушечка спереду невелика за розміром, однак спеціально для зручності та безпеки на передній частині під кермом знайшли місце зручні поручні, для того, щоб дитина могла триматися й мати точку опори.
Триколісний електровелосипед FADA OLDi насамперед орієнтований на можливість переміщення людей з обмеженими можливостями, або ж для забезпечення мобільності дорослого та дитини. Він у будь-якому разі стійкіший, ніж двоколісний велосипед, і не вимагає особливих навичок у керуванні. Не потрібно очікувати від нього динамічних надможливостей, тому що він спочатку призначений для зовсім іншого: зручного переміщення на не дуже великі відстані кількох людей або однієї людини в спокійному та безпечному темпі.
Двигун потужністю 500 Ватів більшою мірою орієнтований на економію заряду (понад динамічним родичем є модель FADA BULLi) під час неспішного пересування.
Максимальна швидкість заявлена виробником може досягати 30 км/год, а максимально можлива дистанція пробігу може коливатися від 40 до 50 км. залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку поїздки. Гарні показники з огляду на середньостатистичні потреби користувачів, невелика вартість самого електротрайка в парі з його практичністю під час використання в повсякденному житті.
Пропонується модель в трьох колірних варіантах: синій перламутр, жовтогарячий металік, жовто-салатовий перламутр і сірий металік.
Пропонується в трьох колірних варіантах: чорний, червоний і сірий металік.
Модель обладнується переднім і заднім багажним кошиком для практичного використання в домашній господарської діяльності пов'язаний із потребою перевезення малогабаритної поклажі/вантажень.
Максимальна швидкість заявлена виробником може досягати 35 км/год, а максимально можлива дистанція пробігу до 55-60 км. Гарні показники з огляду на середньостатистичні потреби користувачів, невелику вартість самого електротрайка в парі з його практичністю під час використання в повсякденному житті або господарстві.
До стандартної комплектації FADA OLDi входять:
- передня багажна сітка + задній багажний відсік. Причому задній багажник розміщений під зсувним сидінням і те, що там є визуально приховано від непотрібних поглядів.
- РК панель приладів із зображенням параметрів швидкості, ступеня заряду батареї й індикаторами увімкнених елементів світлотехніки;
— фара головного світла, покажчики повороту, задні габаритні ліхтарі. Усі елементи світлотехніки виготовлені із застосуванням LED-технології (світлодіоди).
- дзеркала заднього огляду, які не змусять Вас обертатися в разі, якщо потрібно зробити маневр із вимушеним виїздом на проїжджу частину
- Сигналізація. Основна її функція — це сповіщення власника про те, що хтось проявляє занадто близьку увагу до чужого транспортного засобу.
Батарейна батарея тягова олив'яно-кислотна, тип батареї AGM з загальним номіналом 60V-20Ah (1200 Вт·год). У стандарті до батареї додається стандартний зарядний пристрій для живлення батарей від звичайної електромережі з напругою 220 вольтів.
Основні | |
---|---|
Виробник | FADA |
Країна виробник | Китай |
Стать | Унісекс |
Тип велосипеда | Електровелосипед |
Вага | 60 кг |
Кількість коліс велосипеда | 3 |
Характеристики електровелосипеда | |
Потужність електродвигуна | 500 Вт |
Дистанція пробігу | 50 км |
Максимальна швидкість | 32 км/год |
Термін служби АКБ | 550 циклів заряду |
Габаритні розміри | |
Довжина | 158 см |
Ширина | 68 см |
Висота | 110 см |